FANDOM

Riko helping Daikichi
Ayumi Sakagami

Ayumi in Uniform

Cure echo movie 2016

Kanji 坂上 あゆみ
Rōmaji Sakagami Ayumi
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14
Kolor Włosów Brązowe (Ayumi)
Żółte (Cure Echo)
Kolor Oczu Brązowe (Ayumi)
Złote (Cure Echo)
Alter Ego Cure Echo
Główny Kolor Biały(main)
Różowy (sub)
Zielony (sub)
Żółty (sub)
Status
Sezon Precure All Stars
Zawód Uczennica
Relacje Pani Sakagami (Mama)
Debiuty
Anime Debiut Precure All Stars New Stage: Przyszli Przyjaciele
Seiyū
Japoński Mamiko Noto
Galeria
Ayumi Sakagami (坂上あゆみ Sakagami Ayumi?)  jest pierwszą postacią filmową, która staje sie cure, w filmie Precure All Stars New Stage: Przyszli Przyjaciele oraz Precure All Stars New Stage 3: Wieczni Przyjaciele. Ayumi pojawia się ponownie w filmie Precure All Stars: Śpiewanie ze Wszystkimi♪ Niezwykła Magia!, jest oficjalnie postacią cure. Jej alter ego to Cure Echo (キュアエコー Kyua Ekoo?).

OsobowośćEdytuj

Ze względu na jej nieśmiałej osobowości, nie ma odwagi, by porozmawiać z koleżankami. Ona jest często z tego powodu sama, aż spotyka Fuu-chan. Ayumi tak bardzo go kocha i zawsze chce, aby go chronić. Na końcu New Stage staje się Cure Echo, Ayumi staje się w tedy odważna i nieustraszona.

WyglądEdytuj

Ayumi ma brązowe oczy i włosy siegające jej do piersi kucyki z czerwonymi gumkami. Jej strój na codzień składa się z żółtego tisherta z błekitną marynarką, spódniczki falwankowej ciemno niebieskiej oraz białych skarpetek i butów botków brązowych. 

Jako Cure Echo po transformacji jej włosy stają się długie krecone kłuce żółte z kokardkami w sierodku są serca. Jej oczy zmieniają się na złote podobnie jak u Urary i Itsuki. Jej sukienka składa się z rękawów z falwankami z ramionczkami po srodku ma broszke podobną do Smile Precure!, kolczyki są w kształcie serca niżej ma kokardke przyczepioną do kostiumu z tyłu ma 2 treny oraz buty kozaczki białe zakończone zielonym akcentem.

HistoriaEdytuj

Precure All Stars New StageEdytuj

Precure All Stars New Stage 2Edytuj

Ayumi pojawia się tylko przelotnie przechodząc przez sklep Saki Hyuugi gdzie pomaga swojej rodzinie.

Precure All Stars New Stage 3Edytuj

Ayumi powraca w Precure All Stars New Stage 3: Eien no tomodachi, zwaną Dream World do pomocy Precure. To pokazuje, że po jej czasie Cure Echo, wyzdrowiała i zatrzymała Cure Decor, nosi go w kieszeni jej płaszcza. nie posiada partnera do czasu kiedy słyszy EnEn i Gureru dzieki ich mocy może ponownie stać się Cure Echo. Od tego czasu stają się jej wróżkami.

Precure All Stars Haru no Carnival ♪Edytuj

Ayumi pojawnia się jedynie tylko w piosence 39 Wróżek.

Precure All Stars Singing with Everyone♪ Miraculous Magic! Edytuj

Cure Echo pojawia się gdy Cure Magical jest w niebiespieczeństwie, ratując ją prrzed Pierrotem.

Cure EchoEdytuj

Wybaw moje uczucia! Cure Echo!
思いよとどけ、キュアエコー!
Omoi yo todoke, Kyua Ekō!

Cure Echo Poza
Cure Echo (キュアエコー Kyua Ekō?) alter ego Ayumi, która uzyskała od swoich prawdziwych uczuć do Fuu-chan. W tej formie,  jej brązowe włosy stają się blond, jej kucyki są dłuższe i jej oczy zwracają się do złotych. Jej biała sukienka jest podobna do Smile i Suite Precure. Insygnia na jej dziobie jest symbolem Smile Precure!, ale Ayumi okazuje się , że nie należy do Smile Precure!. Jest postacią tylko filmową.

AtakiEdytuj

GaleriaEdytuj

Oficjalny Profil

Sakagami Ayumi

Cure Echo

Inne