FANDOM

The Crystal rods End of Episode 10.jpg
Crystal Princess Rods (クリスタルプリンセスロッド Kurisutaru Purinsesu Roddo?) tourządzenia w Go! Princess Precure, które są wykorzystywane przez Pretty Cure, aby wykonać atak Trinity Lumiere, Trinity Explosion jak również Cure Flora, Cure Mermaid i modernizowanych ataków Cure Twinkle . Princess Crystal Rods zostały podarowane Pretty Cure przez księcia Kanata podczas bitwy z Close.Mogą być używane z Dress Up Keys do wykonywania ataków.

Podczas wykonywania Trinity Lumiere, różdżka Cure Flora używa Rose Key, różdżka Cure Syreny używa Ice Key, i różdżka Cure Twinkle używa Luna Key.

Podczas wykonywania Trinity Explosion, pręt Cure Flora używa Lily Key, różdżka Cure Mermaid wykorzystuje Bubble Key i różdżka Cure Twinkle wykorzystuje się Shooting Star Key.

Cure Flora wykorzystuje Rose key do wykonywania Rose Tourbillon i Lily key do Lys Tourbillon.

Cure Mermaid wykorzystuje Ice key do wykonywania Frozen Ripple i Bubble key do Bubble Ripple.

Cure Twinkle używa Luna Key do wykonywania Full Moon Humming i Shooting Star Key do Meteor Humming.

Ciekawostki Edytuj

  • Cure Scarlet jest jedyną Cure w drużynie która nie używa  Crystal Princess Rod, tylko Scarlet Violin

Galeria Edytuj

{{{1}}}

Więcej z Fandomu

Losowa wiki