FANDOM

Cure Empress

CureEmpress4.jpg

Cure empress.jpg

Kanji キュアエンプレス
Rōmaji Kyua Enpuresu
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek martwa (10 000 lat)
Kolor Włosów Jasnozielone
Kolor Oczu Różowe
Alter Ego Cure Empress
Główny Kolor Biały (main)
Jasny Zielony (sub)
Zielony (sub)
Fioletowy (sub)
Zółty (sub)
Różowy (sub)
Status
Sezon Doki Doki! Precure
Debiuty
Anime Debiut Doki Doki! Precure Odcinek 30 Ostateczna Próba! Legendarne Precure!
Seiyū
Japoński Mayumi Iizuka
Galeria
Cure Empress (キュアエンプレス Kyua Enpuresu?)  jest jedną z legendarnych Pretty Cure  z serii Doki Doki! Precure. Pojawiła się w Magical Lovely Padzie. Cure Heart jest do niej uderzająco podobna, jak zauważyła partnerka Empress, wróżka Melan .

OsobowośćEdytuj

Niewiele możemy powiedzieć o osobowości Cure Empress. Pojawiła się w anime zaledwie parę razy, ale z wspomnień Melan możemy wywnioskować, że Empress reprezentowała między innymi wiarę. Prawdopodobnie to dlatego Precure musiały uwierzyć w siebie, by odnieść korzyści z Magical Lovely Mirror.

WyglądEdytuj

Cure Empress ma różowe oczy, długie jasnozielone włosy z kokiem upiętym z tyłu i związane różową wstążka. Jej kostium  składa się z sukienki, narzutki i rękawów. Dominującym kolorem jest biały. Kolory dodatkowe to przeważnie różowy i niebieski, znajdzie się też miejsce na czerwone lamówki, fioletowe spodenki i żółty pasek. Cure Empress nosi też bladożółte buty z białym, sięgającym mniej więcej do połowy łydek, futerkiem.

HistoriaEdytuj

10.000 lat temu cesarzowa stała się Pretty Cure wraz z dwoma innymi dziewczynami, które używały Trzech Świętych Skarbów do walki ze złem znanym jako Jikochū. Ona i Melan walczyli przeciwko siłom Jikochū.

Ciekawostki Edytuj

  • Cure Empress jest kolejną legendarną Pretty Cure.

GaleriaEdytuj

Oficialny Profil

Cure Empress

Więcej z Fandomu

Losowa wiki