FANDOM

Saikō no Aibō Tōjō! Kyua Daiyamondo!!
Doki Doki! Precure odcinek 3
CureDiamond
最高の相棒登場!キュアダイヤモンド!!
"Największy partner się pojawia! Cure Diamond!!"
Data Premiery 17 lutego 2013
Odcinek Podręcznik
poprzedni
DDPC02
następny
DDPC04
Tematy
Tytułowa Happy Go Lucky! Doki Doki! Precure
Końcowa Beyond the Sky
Największy partner się pojawia! Cure Diamond!! (最高の相棒登場!キュアダイヤモンド!! Saikō no Aibō Tōjō! Kyua Daiyamondo!!?) jest trzecim z kolei odcinkiem w serii Doki Doki! Precure. Jest 440 odcinkiem Precure. W tym odcinku Rikka pierwszy raz samowolnie zamienia się w Cure Diamond.

Streszczenie Edytuj

Rikka bada Cure Loveads w laboratorium nauki w szkole. Mana przybywa z Sharuru i wyjaśnia jej , że ​​materiały użyte w Loveads nie są z Ziemi. Mana twierdzi, że Cure Loveads dostała od młodego właściciela sklepu w Clover Tower i podczas ataku Cure Loveads pojawił się na jej broszce. Rikka pyta wróżki o Cure Loveads ", ale nie mają pojęcia. Nagle ich nauczyciel wchodzi i przypomina im, że mają tylko trzy minuty, aby wyczyścić i wyjść z sali. One wpadają w panikę i rzucają się do czyszczenia, pozostawiając Lance w laboratorium naukowym. Mana spotyka innego twórce młodego idola, Makopi i przechodzi do opowieści o jej koncercie. Jednak, Raquel i Sharuru przypominają im o tajemniczej Cure Sword i jej agenta. Mana generuje kilka pomysłów i podejrzenia, możliwych o Makopi jako Cure Sword, ale jej głód przerywa to. Mana postanawia zaprosić Rikke do jej domu na obiad i dyskutować więcej sprawach precure.

Ddpc.3.pic1

Po poinformowaniu matki, która pracowała w szpitalu, o pójścia do domu Many, ona, Mana i dwie wróżek idą na kolację, dostarczoną przez ojca Many. Raquel zauważa Rikka ostrożnie, i postanawia, że Rikka powinna być jej partnerką. Mana zgadza, a nawet wymyśla ksywkę dla niej, Cure Dia. Pomimo wszystkich wsparciem, Rikka odmawia, twierdząc, że nie jest godzien być Pretty Cure i że ona raczej wspierać Mana od tyłu. Zgadzają się spotkać jutro znaleźć młodego człowieka w Clover Tower i wrócić do domu. Rikka odbiera paczkę, zawierającą więcej figurek oraz małych figur i list od ojca, który jest w podróży za granicą. Postanawia napisać do niego i włożyć list do skrzynki pocztowej w następny dzień. Tymczasem, Irę i Marmo odwiedza ich towarzysza, Bel, który został zamówiony z "Higher-up", aby im pomóc.

Obie dziewczyny wpadają na młodego człowieka z Clover Tower. Człowiek dopiero niedawno otworzył swój sklep i zaprasza ich do środka. Jednak Rikka wymaga poznania swoich powiązań z Loveads Cure i Pretty Cure. Młody człowiek idzie zmienić temat i daje Rikka Cure Loveads. Rikka wpada w trans i jest obudzona przez Mana. Rikka próbuje odrzucić Cure Loveads grzecznie, jednak młody człowiek powiedział jej, że Cure Loveads wybrał ją, a ona powinna zdecydować, co ścieżka będzie miała wyboru. Tymczasem młody student dostaje oburzony na listy miłosne są wysyłane wokół. Ira ekstrakcji jego ciemne serce i tworzy Jikochū kozę, która następnie przechodzi do jedzenia listów w skrzynce pocztowej, ale nie dąży do Pretty Cure.

Wróżki wyczuwają obecność Jikochū i Mana szybko przekształca się do walki z nim. Cure Serce próbuje zapisać litery przed jeść, zwłaszcza jeden z Rikka, a kończy się jej ręce pełne. Rikka chce pomóc, i nagle przypomina czas jej pierwsze spotkanie z Mana, który wspiera ją od wieków. Rikka koncentruje jej silne uczucia zapisać Mana i Cure Loveads świeci. Chwytając okazję, Rikka przekształca się jej Całkiem ego Cure, Cure Diamond, i natychmiast oczyszcza Jikochū z własnym atakiem oczyszczania, Twinkle Diamond. Po bitwie, Raquel przywraca się do Rikka jako swojego nowego partnera. Tylko wtedy, gdy wspomnieć Lance nie zdawali sobie sprawy, że jest zaginionych i zacząć panikować. Alicja przyjeżdża z Sebastianem i pyta o kłopotach dziewcząt.

Postacie Edytuj

Precure Edytuj

Maskotki Edytuj

Złoczyńcy Edytuj

Pozostałe Postacie Edytuj

Galeria Edytuj

{{{1}}}

Poprzedni odcinek: Następny odcinek:
Doki Doki! Precure Odcinek 2 Doki Doki! Precure Odcinek 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki