FANDOM

Dark Precure

197871-dark pretty cure picture 1

Darkprecure

Kanji ダークプリキュア
Rōmaji Dāku Purikyua
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 17
Kolor Włosów Ciemny zielony (Dark Precure)
Kolor Oczu Niebieskio-Złote (Dark Precure)
Alter Ego Dark Cure
Główny Kolor Czarny (main)
Czerwony (sub)
Status
Sezon Heartcatch Precure!
Relacje Sabaku (Ojciec)
Yuri Tsukikage (Nie Biologiczna Siostra)
Debiuty
Anime Debiut Heartcatch Precure! Odcinek 1 Mam zamiar się zmienić! Patrzcie jak się zmieniam!!
Seiyū
Japoński Minami Takayama
Galeria
Dark Precure (ダ ー ク プ リ キ ュ ア Daku Purikyua?) Pojawia się w śnie Hanasaki Tsubomi, gdzie walczy Cure Moonlight przed Wielkim Drzewem Serc. Choć ją boli, Ciemna Pretty Cure uzyskuje przewagę w walce, i udaje jej się pokonać Cure Moonlight. Jest później widziana obok Sabak. Później w dziesiątym odcinku Hanasaki Tsubomi i Kurumi Erika twierdzi, że Dark Pretty Cure straciła serce, choć nie wiadomo, czy miało to miało głębszy sens. W trzynastym odcinku Dark Pretty Cure mówi do Tsukikage Yuri, że ona jest jej. Twierdzi, że jest "cieniem" księżyca, i że Yuri to "światło" od księżyca. Ona jest zdesperowana, by zniszczyć Cure Moonlight raz na zawsze, i nie będzie się zachowywać spokojnie, dopóki się jej nie uda. Okazuje się, że została stworzona przez Sabaku.

Osobowość Edytuj

Ona ma antagonistyczną rywalizację z Cure Moonlight i ma głęboką świadomość,pokonując jej konkurencję i chce wyeliminować Cure Moonlight raz na zawsze i jest bardzo zdesperowana. Jest tajemnicza i spokojna, ale jest zabójcza w walce

Wygląd Edytuj

Dark Pretty Cure jest bardzo blada i ma zwykle zamknięte prawe oko . Jej prawe oko jest złote, a jej lewe oko jest niebieskie. Nosi czarną sukienkę (i jak Cure Moonlight) ona ma "rękawicę" jak inne Pretty Cure i długą rękawiczkę na lewym ramieniu. Dark Pretty Cure ma jedno czarne "Smocze" skrzydło na jej lewym ramieniu. Ma krótkie ciemno zielone włosy ,ktore trochę się zwijają i ma trzy czerwone kolce jako korona .

Historia Edytuj

Defeated Dark Cure

Moce Edytuj

Dark Pretty Cure wydaje się być bardzo groźnym przeciwnikiem, nawet jeżeli jest ranna. Ona jest w stanie wygenerować czerwone tarcze, które są wystarczająco silne, aby bronić się przed Pink Forte Wave z łatwością. Mogą być również używane w ataku, ale wciąż z dużą siłą. Ponadto, jej złote oczy raz zamknięte, raz otwarte, wydaje się mieć zdolności do wzmacniania swoich ataków, a także może tworzyć gwałtowne podmuchy wiatru i wyrzucić do przeciwnika.

Z jej Dark Tact, może ona skorzystać Dark Forte Wave i Dark Power fortissimo. Oba ataki wydają się być silniejsze od wersji The Pretty Cure, czyniąc ją niemal nie do pokonania. Jednak Cure Moonlight jest w stanie walczyć na równi z nią, a gdy ona odzyskuje serce kwiatu, Cure Moonlight może nawet ją pokonać.

Relacje Edytuj

Tsukikage Yuri: relacja Dark Pretty Cure jest z Yuri wydaje się być antagonistyczną . Wydaje się również,że ona ma szacunek dla niej, jak ona akceptuje niewypowiedzianą prośbę Jurija. Dark Pretty Cure porównuje ich stosunek do ciemnej strony księżyca, że ​​jeśli Yuri jest księżycem to ona jest jego cieniem. W finale, okazuje się, że Mroczny Pretty Cure nie jest biologiczną młodszą siostrą Jurija.

Sabaku: Sabaku wydaje się ufać Dark Pretty Cure gdy chce coś zrobić dokładnie. Ponieważ nie wiadomo, czy Dark Pretty Cure jest prawdziwa, czy nie, to nie wiadomo, czy Sabaku jest gotów poświęcić ją, aby przejąć kontrolę nad Drzewem Serc, gdy reszta Pretty Cure są pokonane. Dark Pretty Cure wydaje się dla niego ważniejsze następnieDesert Apostles, jak pokazano, kiedy został ranny i nie może walczyć, Sabaku przychodzi i bierze ją przed Cure Moonlight aby mogła zakończyć walkę. To dlatego, że on sam stworzył ją, a ona jest jego córką.

Ciekawostki Edytuj

  • Dark Pretty Cure, przed jej odrodzenia, miała dwa różne kolorowe oczy, które jest znane jako heterochromia. Niedawno wykazano.
  • Biorąc pod uwagę jej pozorny wiek, fakt jej Dark Forte Wave wciąż przypomina kwiat i stosunek do Tsukikage Yuri, teoria fanów mówi, że Dark Pretty Cure może być częścią Cure Moonlight (Ciemna strona). Jednak należy zauważyć, że lewe oko Dark Pretty Cure jest dokładnie takie samo jakie ma Cure Moonlight.

GaleriaEdytuj

Oficialny Profil

Dark Cure

Więcej z Fandomu

Losowa wiki