FANDOM

DiamondEternal.jpg
Diamond Eternal (ダイヤモンド・エターナル Daiyamondo・Etānaru?) jest pierwszym grupowym atakiem wykonywanym przez Cure Miracle i Cure Magical z serii Mahou Tsukai Precure!. Pierwszy raz użyto go w odcinku 2 i wymaga the Magic Wands i Linkle Stone Dia do włożenia w Linkle Sticks.

Przebieg Edytuj

Cure Miracle i Cure Magical przywołują Różdżki Linkle i wykrzykują ich nazwę oraz nazwę Diamentu Linkle. Robią obroty w powietrzu, po czym łapią się za ręce, wymawiając pierwszą część zaklęcia. Spadając na ziemię sprawiają, że przed nimi roznosi się fala iskier. Kiedy Cure Magical szykuje różdżkę, Mofurun łapie się jedną łapką za Kamień Linkle. Gdy Cure Miracle również zniża Różdżkę, łapie się ona drugą łapką, po czym odskakuje do tyłu, wyzwalając poświatę w kształcie diamentu. Następnie Cures rysują swoimi Różdżkami po jednym trójkącie. Figury łączą się, tworząc obraz diamentu. Kiedy Yokubaru szarżuje na bohaterki, zostaje zatrzymany przez tarczę w kształcie klejnotu. Dziewczyny bardziej się koncentrują i wymawiają słowo Precure Diamond Eternal!. Yokubaru zostaje zamknięty w wielkim diamencie. Wtedy Cures szybko machają rękoma, w wyniku czego diament wraz z Yokubaru zostaje wystrzelony w kosmos i eksploduje, a sam potwór rozpada się na części, z których go stworzono.

Słowa Edytuj

Obie: リンクルステッキ! 

Obie: ダイヤ! 

Obie: 永遠の輝きよ!私達の手に! 

Obie: クルクルリンクル~! 

Obie: プリキュアダイヤモンド…エターナル!

Obie: Rinkuru Sutekki! 

Obie: Daiya! 

Obie: Eien no kagayaki yo! Watashitachi no te ni! 

Obie: Kurukuru・Rinkuru~! 

Obie: Purikyua Daiyamondo...Etānaru!

Obie: Linkle Stick!

Obie: Dia! 

Obie: Zawsze świeć! W naszych rękach!

Obie: Spinning Linkle! 

Obie: Precure Diamond...Eternal!

Galeria Edytuj

Wideo Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki