FANDOM

DokidokiPrettyCureLogo1
Doki Doki! Precure
DokiDoki Precure BLU RAY 4
Kanji ドキドキ!プリキュア
Rōmaji Dokidoki! PuriKyua
Informacje
Dyrektor Koga Go
Studio Toei Animation
Sieć TV Asahi
Rozpoczęcie 03.02.2013 - 26.01.2014
Odcinki 49 (Lista odcinków)
film Precure All Stars New Stage 2: Serdeczni Przyjaciele
Doki Doki! Precure: Mana Kekkon!!? Mirai ni Tsunagu Kibō no Dress
Poprzedni Smile Precure!
Następny HappinessCharge Precure!
Opening Happy Go Lucky! Doki Doki! Precure
Glitter Force (Polski Dub)
Ending Beyond the Sky
Love Link
You and I (Polski Dub)
Doki Doki! Precure (ドキドキ!プリキュア Dokidoki! PuriKyua?) w polskiej wersji "Przyjmujące! Precure" to japońska seria Magical Girl Anime, i dziesiąta seria Precure stworzona przez Izumi Todo, i Wyprodukowany przez Toei Animation, seria z okazji dziewiątej rocznicy Precure oraz która premierę będzie mieć 03 lutego 2013 do 26 Stycznia 2014 roku. Trzy dziewczyny: Mana Aida jako Cure Heart, Rikka Hishikawa jako Cure Diamond i Alice Yotsuba jako Cure Roseta pomagają Cure Sword, na Ziemi znanej jako piosenkarka Makoto Kenzaki, oraz rycerzowi o imieniu Jonathan Klondike odnaleźć księżniczkę Marie Ange i pokonać króla Jikochū. W między czasie do grupy dołącza Madoka Aguri, której alter ego to Cure Ace.Tematem tej serii są karty.

Polski dub, Glitter Force Doki Doki, będzie miał swój pierwszy debiut sezonowy na Netflix 18 Sierpnia 2017 roku.

Opis FabułyEdytuj

Mana Aida jest zwykłą uczennicą drugiej klasy średniej oraz jest przewodniczącą Rady szkolnej. Pewnego dnia zostaje legendarną wojowniczką Precure, zwaną jako Cure Heart, aby walczyć z samolubnością na Ziemi. Pomagają jej w tym trzy inne wojowniczki, Rikka Hishikawa jako Cure Diamond, Alice Yotsuba jako Cure Rosetta i Makoto Kenzaki jako Cure Sword. Do grupy w międzyczasie dołącza młodsza od nich tajemnicza dziewczyna Aguri Madoka znana jako Cure Ace. Mana wraz w dziewczynami muszą pokonać egoizm by uratować Trump Kingdom przed szponami króla egoizmu i jego podwładnymi oraz odnaleść księżniczke Marie Ange.

Nowi wojownicy Gwiezdnej Formacji muszą połączyć swoje siły, by obronić Ziemię i magiczne królestwo przed złowrogim królem i jego sługusami.

Cztery dziewczyny odnajdują w sobie superbohaterskie umiejętności, by bronić Ziemi i magicznego królestwa Splendorius przed królem Mercenare i jego poplecznikami.

CharaktetyEdytuj

PrecureEdytuj

  • Mana Aida (相田 マナ Aida Mana?) / Cure Heart (キュアハート Kyua Hato?, Pl. Glitter Kier) (jako Maya Aida w polskim dubbingu) Wesoła i energiczna przewodnicząca Rady Szkolnej Oogai First Middle School Bliskim pierwszy w swoim drugim roku. To osoba, która uważa, czyny mówią głośniej niż słowa, i często,pomaga innym nawet nie myśląc o tym. Zarówno starsi i młodzież wokół niej wierzą w jej zdolności przywódczych.
  • Rikka Hishikawa (菱川 六花 Hishikawa Rikka?) / Cure Diamond (キュアダイヤモンド Kyua Daiyamondo?, Pl. Glitter Karo) (jako Rachel w polskim dubbingu) uczeń w Oogai First Niddle School sekretarz Rady Szkolnej. Jest przyjaciółką Many od dzieciństwa. Zawsze była chroniona przez nią, a następnie, co sprawia, Rikka zawsze wierzy w Mane, ale Rikka zawsze chroni Mane, kiedy była w tarapatach.Jest także jednym z dziesięciu studentów najlepszych w krajowych próbnych egzaminów
  • Alice Yotsuba (四葉ありす Yotsuba Arisu?) / Cure Rosetta (キュアロゼッタ Kyua Rozetta?, Pl. Glitter Trefl) (jako Clara Yotsuba w polskim dubbingu) uczennica w Nanatsu Hashi Academy dla dziewcząt, które tylko bogaci ludzie mogą sobie pozwolić, Alice jest spadkobiercą Yotsuba .Jest Przyjaciółka od dzieciństwa z Maną i Rikką.Jes miłą,słodką,utalentowaną i delikatną,dziewczyną oraz utalentowana zna sie na sztukach walki.
  • Makoto Kenzaki (剣崎 真琴 Kenzaki Makoto?) / Cure Sword (キュアソード Kyua SODO?, Pl. Glitter Pik) (jako Mackenzie Mack w polskim dubbingu) Pochodzi z Trump Kingdom w równoległych światach. Przyjechała do Japonii, aby znaleźć księżniczkę bo jej naród został najechany przez złych jigiciu i stała się super idolem i bardzo popularna w modzie.Ona zawsze ma silne poczucie odpowiedzialności, ale żywi żal za uczucie, że nie ochroniła księżniczkę, a nie chce się dogadać z jej nowymi sojusznikami.
  • Aguri Madoka (円亜久里 Madoka Aguri?) / Cure Ace (キュアエース Kyua Ēsu?) (jako Natalie w polskim dubbingu) Tajemnicza, mądra initally Pretty Cure, która Ratuje pozostałe czterery Pretty Cure, aby zapewnić, żeby stały się silniejsze. Objawia się jako Aguri w odcinku 23. Próbowała sama walczyćz Selfish King w  przeszłości, ale nie udało się to zrobić, powodując jej maskotka Ai powrócić do jaja stała się bezsilna. Po odbudowie z Ai-chan, że jest w stanie przekształcić ponownie, ale z limitem 5 minut. Ona już nie jest zobowiązana w terminie bo zdobyli wiedzę o jej prawdziwej tożsamości, z Eternal Golden Crown, jako światło fragmentu Marie Ange.

Legendarne PrecureEdytuj

  • Cure Empress (キュアエンプレス Kyua Enpuresu?) Legendarna Pretty Cure która chroniła świat przed złem Jigociu.
  • Cure Magician (キュアマジシャン Kyua Majishan?)
  • Cure Priestess (キュアプリーステス Kyua Purīsutesu?)

MaskotkiEdytuj

  • Sharuru (シャルル Sharuru?) (jako Kippie w polskim dubbingu) partneremlik Fairy  Serca. Najbardziej namiętna ze wszystkich czterech maskotek, ma namiętny serce i zawsze ciężko pracuje. Sharuru może również zwrócić się do człowieka, przyjąwszy postać młodego ucznia gimnazjum. Ona kończy swoje zdania z "~ charl".
  • Raquel (ラケル Rakeru?) (jako Rory w polskim dubbingu) jako pies partnerem fairy Diamond. On jest bardzo niezawodny do innych wróżek, podobnie jak jego partner. Raquel może również zwrócić się do człowieka, przyjąwszy postać młodego studenta szkoły podstawowej. Kończy swoje zdania z "~ quel".
  • Lance (ランス Ransu?) jako niedźwiedź partnerem fairy Rosetty. Jest najmłodszym z czterech maskotek, i trochę rozpieszczony. Lance może też zamienić się w człowieka mającego formę młodego studenta przedszkolu. Kończy swoje zdania z "~ lancy".
  • Dabyi (ダヴィ Dabyi?) (jako Davi w polskim dubbingu) jest kotem partnerem fairy Sword. Ona jest bardzo niezależna, ale ona często martwi się o swojego partnera. Ona kończy swoje zdania z "~ dabyi!" Dabyi jest w stanie przekształcić się w człowieka i pełni funkcję zarządcy Makoto pod nazwą "DB".
  • Ai-chan (アイちゃん Ai-chan?) (jako Dina w polskim dubbingu)  fairy dziecko - jako partner Cure Ace. Ona jest również nazywana Ai-chan przez dziewczyny w tym sezonie, że jest maskotką dziecko który odrodził się jako jajko od władzy Selfisz King, później będąc dzieckiem. Swój pierwszy występ w odcinku 8 . Jako dziecko, nigdy nie mówi ani słowa, ale tylko się uśmiecha.
  • Melan (メラン Meran?) Jest Smokiem która była wróżkiem Cure Empres ona przez wieki chronilła Magical Lovely Pad przed złem.

Królestwo KartEdytuj

  • Księżniczka Marie Ange (マリー·アンジュ王女 Mari Anju Ojo?) (jako Maria Angelika polski Dubbing) księżniczka Trump Kingdom, która jest chroniona przez Cure Sword przed początkiem historii. Ona jest transportowana do Świata Ludzi i zagineła, dużo Cures widzi przerażenie Sword.
  • Sir Jonathan Klondike (ジョナサン·クロンダイク Jonasan Kurondaiku ?)  rycerz z Trump Kingdom, który przebrał się za Okada Joe , sklepikarza, który sprzedaje Loveads jakiego kolwiek rodzaju, że ma nadzieję na znalezienie Księżniczki Marie Ange, którego jest on narzeczonym, z pomocą Cures.

ZłoczyńcyEdytuj

  • Ira (イーラ Ira?) młody chłopak, który ma światło niebieskie włosy i boczki skrzydła za uszami.
  • Marmo (マーモ Mamo?)  wzór jak kobieta, która nosi różowy kapelusz i boczki skrzydła za uszami.
  • Bel (ベール Bēru?) mężczyzna w średnim wieku, który nosi okulary i boczki skrzydla za uszami.
  • Leva (リーヴァ Riva?) człowiek, który wygląda jak klaun, nosi makijaż i ma kap elusz.,
  • Gula (グーラ Gura?) człowiek, który jest wyższy niż pozostali członkowie, ma kolczaste włosy i ma ostre zęby. Lubi jeść różne rzeczy, nie tylko jedzenie.
  • Jikochuu (ジコチュー Jikochū?) Potwory wezwani przez czarne charaktery w serii do walki The Pretty Cure. W przeciwieństwie do niektórych innych potworów, nie są one wykonane z obiektów, jednak mają powiązanego kształt egoistycznego myślenia.
  • Regina (レジーナ Rejīna?) dziewczyna, która nosi czarną suknię, ma żółte włosy i jest zastępcą dowódcy Samolubnych Trio. Ona jest córką Selfish King.W całej serii jej uczucia zmieniają się, jak ona zaprzyjaźnia się z  Cure. Jednak, jak jej ojciec dowiaduje sięo tym ,Robi jej pranie mózgu, co staje się większym wrogiem na Cure. Ona ma zmiany oczu, jako  niebieski normalny i czerwony - gdy zostanie praniu mózgu i staje się zła.
  • Samolubny Król (キングジコチュー Kingu Jikochū?) (jako Król Mercenare w polskim dubbingu) główny antagonista serii. Był tym, który zniszczył Królestwo Kart. Jest także ojcem Reginy i Aguri oraz jak się okazało ojcem Marie Ange.

PrzedmiotyEdytuj

  • Cure Lovead  ( キュアラビーズ Kyua Rabīzu) - Transformacja i atak pozycja Pretty Cure.
  • Lovely Commune  ( ラブリーコミューン Raburī Komyūn) - Transformacja i atak Urządzenie Pretty Cure.
  • Lovely Income (ラブリーインカム Raburī Inkamu?) - Słuchawka którą posiada Makoto Kenzaki. Została użyta po raz pierwszy w odcinku 5.
  • Love Heart Arrow   ( ラブハートアロー Rabu Hato Aro) - główną bronią w Pretty Cures.
  • Love Eyes Palette  ( ラブアイズパレット Rabu Aizu Paretto) - Urządzenie Transformacja Cure Ace.
  • Love Kiss Rouge  ( ラブキスルージュ Rabu Kisu Ruuju) - główna broń Cure Ace.
  • Magical Lovely Pad  ( マジカルラブリーパッド Majikaru Raburī Paddo) - średnie broń Pretty Cures.
  • Magical Lovely Harp (マジカルラブリーハープ Majikaru Raburī Hāpu) - Wtórna bronń Pretty Cure które maja skrzydła

LokalizacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

TowarEdytuj

Prosze kierować sie na strone: Doki Doki! Precure Towar

GaleriaEdytuj

Officialny Art/Profil

Officialna Tapeta Na Pulpit

WideoEdytuj

DokiDoki! Precure Opening-101:26

DokiDoki! Precure Opening-1

ドキドキ!プリキュア 新オープニングOP 『DokiDoki! Precure』01:27

ドキドキ!プリキュア 新オープニングOP 『DokiDoki! Precure』

Dokidoki! Precure Ending 1 HD01:36

Dokidoki! Precure Ending 1 HD

Dokidoki! Precure Ending 2 HD01:36

Dokidoki! Precure Ending 2 HD

Linki Do StronEdytuj

https://www.netflix.com/pl/title/80175619