FANDOM

Five explosion01
Five Explosion (ファイブエクスプロージョン Faibuekusupuroojon?) To grupowy atak w wykonaniu wszystkich pięciu Cure w serii Yes! Precure 5. Służy przede wszystkim do pokonywania wysłanników z Nightmare. Do wykonania tego ataku niezbędny jest cały Symphony Set i moc Milk.

PrzebiegEdytuj

Gdy Milk wypełnia pragnienie pomocy Precure, skacze ona na Cure Dream i zmienia się w mały przedmiot uczepiony jej ramienia. Następnie każda z Precure przywoływuje swoją część Symphony Set, które wysyłają do Cure Dream. Tam łączą się w całość z Dream Torch, po czym Nozomi przykłada Symphony Set do przedmiotu na ramieniu. Sprawia on, że Symphony Set wzlatuje w górę i przybiera ogromny rozmiar. Po wypowiedzeniu słów, pięć świateł przywołuje Precure, które stają na swoich, znacznie powiększonych częściach. Całość przedmiotu wraz z Precure zaczyna lecieć w stronę wroga, tworząc u siebie ogromne skrzydła motyla. Gdy motyl uderza we wroga, skrzydła stają się większe a następnie eksplodują energią, która oczyszcza wroga zaś Pretty Cure opadają bezpiecznie na ziemię.

SłowaEdytuj

Cure Dream: 夢と希望の力と共に...

Cure Rouge, Cure Lemonade, Cure Mint i Cure Aqua: ...五つの光を今日ここに!

Wszystkie: プリキュア・ファイブエクスプロージョン!

Cure Dream: Yume to kibou no chikara to tomo ni...

Cure Rouge, Cure Lemonade, Cure Mint i Cure Aqua: ... Itsutsu no hikari wo ima koko ni!

Wszystkie: Purikyua Faibuekusupuroojon!

Cure Dream: Razem z mocą marzeń i nadziei...

Cure Rouge, Cure Lemonade, Cure Mint i Cure Aqua: ...połączone tymi pięcioma światłami, tu i teraz!

Wszystkie: Precure, Five Explosion!