FANDOM

Futari wa Precure
378863.jpg
Kanji ふたりはプリキュア
Rōmaji Futari wa Purikyua
Informacje
Dyrektor Daisuke Nishio
Studio Toei Animation
Sieć Animax
TV Asahi
Asahi Broadcasting Corporation
Rozpoczęcie 01.02.2004 - 30.01.2005
Odcinki 49 (Lista odcinków)
Następny Futari wa Precure Max Heart
Opening DANZEN! Futari wa Precure
Ending Get You! Love Love?!
Futari wa Precure (ふたりはプリキュア Futari wa Purikyua?) w polskiej wersji "My jesteśmy Precure" jest pierwszą oryginalną serią z cyklu Precure wyprodukowaną przez Toei Animation pod kierownictwem Daisuke Nishio, której autorem jest Izumi Tōdō. Seria miała premienę w TV Asahi pierwszego lutego 2004 roku. Historia opowiada o dwóch dziewczynach, Nagisie Misumi oraz Honoce Yukishiro, na drodze których stają tajemnicze stworzenia z Ogrodu Światła. Dzięki nim, bohaterki stają się legendarnymi wojowniczkami światła i mają za zadanie ochronić Ziemię i Ogród Światła przed złem określanym jako Dusk Zone. Temat serii to wzajemne przeciwieństwa między głównymi bohaterkami.

Opis FabułyEdytuj

Pierwsza historia obraca się wokół dwóch dziewczyn Nagisy Misumi i Honoki Yukishiro, które spotykają w Ogrodzie Światła Mipple i Mepple. Ofiarują im moce do walki z siłami Dark Zone (Mrocznej Strefy) wymiaru zła, który najechał Ogród Światła i zamierza zdobyć Ogród Tęczy, którym jest Ziemia. Jako Cure White i Cure Black poszukują kamieni Prism Stones, aby móc dostać się do Ogrodu Światła i naprawić większość szkód wyrządzonych przez Dark Zone.

CharakteryEdytuj

PrecureEdytuj

  • Nagisa Misumi (美墨なぎさ Misumi Nagisa?) jest wysportowaną dziewczyną i członkinią szkolnej drużyny Lacrosse'a. Kiepsko się uczy i często przychodzi na lekcje zbyt późno. Jest bardzo popularna, lecz głównie wśród dziewczyn co bardzo ją frustruje. Podkochuje się w Shougo Fujimurze. Jej alter ego to Cure Black (キュアブラック Kyuaburakku?). Jest najsilniejsza fizycznie z duetu.
  • Honoka Yukishiro (雪城ほのか Yukishiro Honoka?) to bardzo mądra dziewczyna, która jest zupełnym przeciwieństwem Nagisy. Dzięki swojej ogromnej wiedzy i zamiłowania do nauki jest w szkole nazywana "Królową Wiedzy". Bardzo popularna wśród chłopców, jednak ona sama nie interesuje się nimi. Jej alter ego to Cure White (キュアホワイト Kyuahowaito?). W czasie walki korzysta z dużej inteligencji i zwinności. 

MaskotkiEdytuj

  • Mepple (メップル Meppuru?) to wróżka partner Nagisy. Bardzo arogancki, często kłóci się ze swoją opiekunką, mimo to łączy ich silna więź. Jest strażnikiem Księżniczki Nadziei Mipple, w której jest zakochany z wzajemnością. Kończy swoje zdania wyrażeniem "~mepo".
  • Mipple (ミップル Mippuru?) jest Księżniczką Nadziei z Ogrodu Światła i partnerką Honoki. Ta bardzo uczuciowa i troskliwa wróżka jest zakochana w Mepple. Zawsze stara się być blisko niego. Kończy zdania wyrażeniem "~mipo".
  • Pollun (ポルン Porun?) to książę Ogrodu Światła, który pojawia się po zebraniu wszystkich Prism Stone. Jest bardzo dziecinny i płaczliwy, ciągle chce się bawić. Do serii Max Heart mieszka wraz z Nagisą. Kończy zdania wyrażeniem "~popo".

ZłoczyńcyEdytuj

Dusk Zone

  • Mroczny Król (ジャアクキング Jaakukingu?) jest władcą całego Dusk Zone. Pragnie zdobyć Prism Stone aby pochłonąć wszystkie światy i stać się nieśmiertelnym.
  • Zakenna (ザケンナー Zakennaa?) to potwory tworzone przez zło. Powstają z losowych obiektów lub roślin. Po pokonaniu rozpadają się na liczne, czarne gwiazdki, które szybko uciekają.

Dark Five

  • Pisard (ピーサード Piisaado?) to pierwszy ze złoczyńców pojawiających się w serii. Atakuje poprzez przyzywanie Zakenny z losowych obiektów. Posiada zielony Prism Stone.
  • Gekidrago (ゲキドラーゴ Gekidoraago?) drugi antagonista, bardzo silny fizycznie lecz o niezwykle małej inteligencji. Posiada niebieski Prism Stone.
  • Poisony (ポイズニー Poizonii?)  jedyna kobieta w zespole. Przed zaatakowaniem Precure zawsze wymyśla plan, jest ostrożna i sprytna. Nie przywołuje normalnej Zakenny, zamiast tego hipnotyzuje ludzi aby obrócić ich przeciwko Pretty Cure. Może przybierać postać człowieka. Ma młodszego brata Kiriyę. Posiada pomarańczowy Prism Stone.
  • Kiriya (キリヤ Kiriya?) jest bratem Poisony i najmłodszym mieszkańcem Dusk Zone. Zostaje wysłany aby szpiegować Pretty Cure lecz w konsekwencji zaprzyjaźnia się z Honoką. Umiera, by ją chronić. Przed odejściem oddaje jej swój żółty Prism Stone.
  • Ilkubo (イルクーボ Irukuubo?) ostatni z pięciu antagonistów. Najpotężniejszy ze wszystkich pięciu, jest prawą ręką Dark Kinga. Posiada fioletowy Prism Stone.

Trzy Nasiona Ciemności

  • Belzei Gertrude (ベルゼイ・ガートルード Beruzei Gaatoruudo?) jeden z trójki Nasion Ciemności, pojawiających się w drugiej połowie serii. Może zmieniać się w człowieka o imieniu Yuuki Genbu (結城玄武 Yūki Genbu?). Jego moce odnoszą się do piorunów.
  • Regine (レギーネ Regiine?) jedyna kobieta wśród Nasion Ciemności. Jako człowiek zachowuje się nieśmiało i mówi bardzo cicho, lecz gdy się zdenerwuje, staje się głośna i zmienia swoją postać. Jako człowiek nazywa się Koyama Shouko (小山翔子 Koyama Shouko?). Posiada moce ognia.
  • Juna (ジュナ Jyuna?) jest najspokojniejszym członkiem grupy. Jest bardzo silny fizycznie oraz bardzo wysoki. Jego ludzkie imię to Kazukawa Ryuuichirou (角澤 竜一郎 Kazukawa Ryuuichirou?). Jego moce związane są z deszczem i wodą.

Ogród ŚwiatłaEdytuj

  • Królowa (クイーン Kuiin?) jest ogromną, świetlistą postacią mieszkającą w Ogrodzie Światła i rządzącą nim.
  • Wisdom (ウィズダム Wizudamu?) to strażnik Prism Hopeish, przedmiotu przechowywującego Prism Stone.
  • Starszy (長老 Chōrō?) jest staruszkiem pochodzącym z Ogrodu Marzeń towarzyszy Wisdom'owi.

PrzedmiotyEdytuj

  • Card Commune - przedmioty, w które zmnieniają się Mepple i Mipple. Umożliwiają Nagisie i Honoce, przemianę. Dzięki nim można zajmować się wróżkami.
  • Tęczowe Branzoletki - bransolety, które Pretty Cure otrzymują dzięki Pollunowi. Pozwalają Precure wykonać atak Rainbow Storm
  • Prism Hopeish - przedmiot w kształcie serca przechowywujący Prism Stone. Zamieszkuje w nim Wisdom.
  • Pretty Commune - przedmiot na kształt laptopa, w który zmienia się Pollun.
  • Prism True Love Detector - Magiczne urządzenie, które może służyć do pomiaru zgodności między dwoma osobami lub zwierzętami.

LokalizacjaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

TowarEdytuj

Prosze kierować sie na strone Futari wa Precure Towar

GaleriaEdytuj

Official Art/Profile

Officialna Tapeta Na Pulpit

WideoEdytuj

Futari wa Precure Opening Non-telop Movie01:16

Futari wa Precure Opening Non-telop Movie

Futari wa Precure 1st Ending Non-telop Movie01:31

Futari wa Precure 1st Ending Non-telop Movie

Futari wa Precure 2nd Ending Non-telop Movie01:31

Futari wa Precure 2nd Ending Non-telop Movie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki