FANDOM

PrettyCureMaxLogo1.jpg
Futari wa Precure Max♡Heart
Precure Max Heart DVD3.jpg
Kanji ふたりはプリキュア マックスハート
Rōmaji Futari wa Purikyua Makkusu Hāto
Informacje
Dyrektor Daisuke Nishio
Studio Toei Animation
Sieć Animax
TV Asahi
Asahi Broadcasting Corporation
Rozpoczęcie 06.02.2005 - 29.01.2006
Odcinki 47 (Lista odcinków)
film Futari wa Precure Max Heart: Film
Futari wa Precure Max Heart 2: Yukizora no Tomodachi
Poprzedni Futari wa Precure
Następny Futari wa Precure Splash★Star
Opening DANZEN! Futari wa Precure (ver.MaxHeart)
Ending Murimuri!? Ariari!! IN jana~i?!
Wonder☆Winter☆Yattaa!!
Futari wa Precure Max♡Heart (ふたりはプリキュア マックスハート Futari wa Purikyua Makkusu Hāto?) w polskiej wersji "My jesteśmy Precure Max Heart" to druga seria z cyklu Precure i sequel do pierwszej serii Futari wa Precure, Której autorem jest Izumi Todo. Serial został wyprodukowaną przez Toei Animation w roku 2006 do 2007. W tej serii Nagisa i Honoka znów są razem ze swoimi wróżkami, spotkają tajemniczą dziewczynę o imieniu Hikari Kūjō, która okazuje się być "życiem" Królowej. Cure Black i Cure White po raz kolejny walczą z mocami Dark Zone, z Hikari wspierającą ich jako Shiny Luminous. Tematem serii jest serce.

Opis FabułyEdytuj

Seria sequel Max Heart kontynuuje historię, kiedy Nagisa i Honoka spotytkają tajemniczą Kūjō Hikari, która okazuje się być "Życiem" Królowej Ogrodu Światła, lecz bez pamięci o jej poprzednim życiu i z rozproszoną mocą w postaci "Heartiel". Gdy Precure duo próbuje je odnaleźć, pozostałości po Dark Zone chronią tajemniczego chłopca, który wydaje się być "Życiem" Dark King. Cure Black i Cure White walczą z nowymi wrogami wspólnie z Hikari jako Shiny Luminous.

CharakteryEdytuj

PrecureEdytuj

  • Nagisa Misumi (美墨なぎさ Nagisa Misumi?) / Cure Black (キュアブラック Kyuaburakku?) Nagisa jest asem szkolnej drużyny lacrosse. Jest również bliską przyjaciółką Akane Fujity, która prowadzi własne stoisko Takoyaki. Nagisa jest żywiołową osobą, choć zwykle dość leniwą jeśli chodzi o jej pracę domową. W pierwszej serii ma 14 lat, a w serii Max Heart 15. Uwielbia jeść, zwłaszcza takoyaki, które kupuje ze stoiska Akane. Choć zwykle jest odważna, staje się podenerwowana w pobliżu Shōgo, który jej się podoba.
  • Honoka Yukishiro (雪城ほのか Yukishiro Honoka?) / Cure White (キュアホワイト Kyuahowaito?) Spokojna dziewczyna, która mieszka ze swoją babcią Sanae i jej psem Chūtarō, gdyż jej rodzice stale pracują za granicą. Jest w wieku Nagisy. Jest bardzo inteligentna i mądra i często jest nazywana "Królową Wiedzy". Jest członkiem klubu naukowego, gdzie jest podziwiana przez innych. Honoka nie miała wielu przyjaciół, ale zaprzyjaźnia się z Nagisą a także później z Hikari.
  • Hikari Kujo (九条ひかり Kujou Hikari?) / Shiny Luminous (シャイニルミナス Shainiruminasu?) Nieśmiała blondynka, która pojawia się w serii Max Heart. Jest "Życiem Królowej" w ludzkiej postaci, po tym jak Królowa rozdzieliła się po swoim ostatnim starciu z Mrocznym Królem. Ma 13 lat. Podając się za kuzynkę Akane i pracując w jej stoisku takoyaki, Hikari zapisuje się do szkoły Nagisy i Honoki i zaprzyjaźnia się z nimi. Później zyskuje możliwość przekształcania się w Shiny Luminous. Mimo, że nie ma tyle siły, czy umiejętności w walce, używa swoich mocy aby utrudnić walkę przeciwnikom i zwiększa moc ataków Cure Black i Cure White.

MaskotkiEdytuj

  • Mepple (メップル Meppuru?) Mepple został wybrany obrońcą Księżniczki Nadziei, i który pozwala Nagisie na przemianę w Cure Black. Mieszka z Nagisą, a swoje wypowiedzi kończy wyrażeniem "-mepo". Zarówno Mipple jak i Mepple może pozostać w swojej prawdziwej postaci na krótki czas, więc zazwyczaj zajmuje energooszczędną postać przypominającą telefon komórkowy, który pozwala Nagisie i Honoce przekształcić się w precure.
  • Mipple (ミップル Mippuru?) Mipple jest Księżniczką Nadziei z Ogrodu Światła. Ona, podobnie jak Honoka, jest na ogół bardziej powściągliwa niż Mepple, czy Nagisa. Mieszka z Honoką a swoje zdanie kończy wyrażeniem "-mipo".
  • Pollun (ポルン Porun?) Porun jest Księciem Ogrodu Światła. Zostaje wysłany do Ziemi po tym jak Precure zebrały wszystkie Prisnm Stones. Podobnie jak Mepple i Mipple może przybrać postać podobną do konsoli do gier, a również dzięki niemu Cure Black i Cure White mogą użyć Tęczowe Bransoletki. Mieszka głównie z Nagisą w pierwszej serii a później z Hikari w serii Max Heart. Pollun kończy swoje zdanie wyrażeniem "-popo"
  • Lulun (ルルン Rurun?) Księżniczka Ogrodu Światła, pojawia się w serii Max Heart. Dzięki niej Shiny Luminous może korzystać z Heartiel Broszki. Lulun kończy swoje wyrażenie "-lulu".

AntagoniściEdytuj

  • Mroczny Król (ジャアクキング Jaakukingu?) Uwięziony władca Dark Zone. On jest bardzo wysoki i muskularny o czerwonych oczach. Chce zdobyć kamienie Prism Stones, aby zapobiec ostatecznemu zniszczeniu swojego ciała i aby stać się nieśmiertelnym. Podobnie jak Królowa Ogrodu Światła Mroczny Król jest animowany techniką CGI.
  • Zakenna (ザケンナー Zakennaa?) Forma fizyczna strefy zmierzchu potęgi. Oni zarażają elementy lub cienie ludzi, aby stały się zła. Kiedy zostają pokonane, zamieniają się w małe czarne gwiazdki krzycząc przepraszamy podczas ucieczki.
  • Baldez (ヴァルデス Varudesu?) najsilniejszy z Czterech Strażników. On może odeprzeć ataki Marble Screw Max, Heartiel Action oraz Extreme Luminario. Ma czarne włosy i bladą skórę. 
  • Circulas (サーキュラス Saakyurasu?)  wydaje się być liderem Czterech Strażników gdy Baldez nie ma w pobliżu. On ma długie blond włosy i niebieskie oczy z białą skórą. 
  • Uraganos (ウラガノス Uraganosu?) On jest duży i tępym członkiem grupy. Jest niezdarny i ma tendencję do zniszczenia rzeczy przez przypadek z powodu jego wielkości i siły. Ma pirackie wąsy, zaczerwienioną skórę, i chustkę na głowie. 
  • Viblis (ビブリス Biburisu?) Ona jest bardziej poważna i jest członkiem grupy. Często beszta Uraganos i Circulas i jest bardziej zastraszająca. Ona ma krótkie żółto-pomarańczowe włosy i różową skórę, a także jest jedyną kobietą w grupie. 
  • Hikaru Kujou/Chłopiec w rezydencji (九条ヒカル/館の少年 Kujou Hikaru/Yakata no Shounen?) "życie" Mrocznego Króla podczas przechodzenia przez zmartwychwstanie. Początkowo jest to tylko mały chłopiec, który lubi grać i bawić się. Jako seria rozwija się, choć staje się cichsze i gapi się w okno.

Sojusznicy Edytuj

  • Heartiels (ハーチイエル Hāteieru?) dwanaście bajkowych stworzeń reprezentujących wolę królowej. Wszyscy oni reprezentują różne cechy moralne, takie jak inteligencja i harmonia.
  • Królowa (クイーン Kuiin?) Władczyni Ogrodu Światła, świata chronionego mocą kamieni Prism Stones. Podczas Max Heart Królowa zostaje rozdzielona na Hikari i 12 Heatiels. Królowa jest animowana techniką CGI.
  • Wisdom (ウィズダム Wizudamu?) Mądrość jest tajemniczym opiekunem Prism Stones. On jest wypychany przez czarnych charakterów w swoich próbach uchwycenia kamieni by pokonać Precure raz na zawsze.
  • Starszy (長老 Chōrō?) jest staruszkiem pochodzącym z Ogrodu Światła towarzyszy Wisdom'owi.

PrzedmiotyEdytuj

  • Heartful Commune - formy, które Mipple i Mepple przybierają podczas pobytu na ziemi w serii Max Heart.
  • Touch Commune - forma, którą Pollun przybiera podczas pobytu na ziemi w serii Max Heart.
  • Miracle Commune - forma, którą Lulun przybiera podczas pobytu na ziemi w serii Max Heart.
  • Heartiel Baton - broń Shiny Luminous.
  • Heartiel Brooch - broszka którą otrzymuje od Lulun Shiny Luminous.
  • Sparkle Bracelets - branzoletki które umożliwiają Cure Black i Cure White wykonać atak Extreme Luminario Max.
  • Queen Chairect - element służy do przechowywania Heartiels, kiedy znajdują się one. Stanowi sercem królowej i jest obsługiwany przez Seekun, jeden z Heartiels.

LokalizacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

TowarEdytuj

Proszę odnieść się do głównej strony: Futari wa Precure Max Heart Towar

GaleriaEdytuj

Official Art/Profile

Officialna Tapeta Na Pulpit

WideoEdytuj

Futari wa Precure Max♡Heart 1st Opening Non-telop Movie01:21

Futari wa Precure Max♡Heart 1st Opening Non-telop Movie

Futari wa Precure Max♡Heart 2nd Opening Non-telop Movie01:21

Futari wa Precure Max♡Heart 2nd Opening Non-telop Movie

Futari wa Precure Max♡Heart 1st Ending Non-telop Movie01:31

Futari wa Precure Max♡Heart 1st Ending Non-telop Movie

Futari wa Precure Max♡Heart 2nd Ending Non-telop Movie01:31

Futari wa Precure Max♡Heart 2nd Ending Non-telop Movie

Futari wa Precure Max♡Heart 3rd Ending Non-telop Movie01:31

Futari wa Precure Max♡Heart 3rd Ending Non-telop Movie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki