FANDOM

Riko helping Daikichi
Futari wa Precure Max Heart 2 : Przyjaciele Ośnieżonego Nieba
122928327518916417193
Kanji 映画 ふたりはプリキュアマックスハート2 雪空のともだち
Rōmaji Eiga Futari wa PuriKyua Makkusu Hāto 2 Yukizora no Tomodachi
Informacje
Seria Futari wa Precure Max Heart
Premiera Grudzień 10, 2005
Dyrektor Junji Shimizu
Scenariusz Yoshimi Narita
Dyrektor Artystyczny Shinzo Yuki
Dyrektor Animacji Katsumi Tamegai
Poprzedni Futari wa Precure Max Heart: Film
Następny Futari wa Precure Splash★Star: Tick Tack Kiki Ippatsu!
Piosenka DANZEN! Futari wa Precure (ver.MaxHeart) (Opening)
Gag 100kai Bun Aishite Kudasa (Ending)
Futari wa Precure Max Heart 2 Przyjaciele Ośnieżonego Nieba (映画 ふたりはプリキュアマックスハート2 雪空のともだち Eiga Futari wa Purikyua Makkusu Hāto 2 Yukizora no Tomodachi?). Miał swoją premierę 10 grudnia 2005 i jest drugim filmem Futari wa Precure Max Heart w tym drugi film w całej serii Precure.

Fabuła Edytuj

Postacie Edytuj

Precure Edytuj

  • Nagisa Misumi (美墨なぎさ Nagisa Misumi?) / Cure Black (キュアブラック Kyuaburakku?) Nagisa jest sportowiec bohaterka serii. Ona jest kapitanem szkolnej drużyny lacrosse i jest bardzo popularny. Mimo, że jest źle w szkole i jest niedojrzały, ma własne poczucie sprawiedliwości i nigdy nie pozwala nikomu drogi do jej dół. To scatter-brained żarłok, który kocha Takoyaki Akane.
  • Honoka Yukishiro (雪城ほのか Yukishiro Honoka?) / Cure White (キュアホワイト Kyuahowaito?) Honoka jest najlepszym uczniem w klasie, uwielbia czytać książki i nauki. Jest prezesem Koła Naukowego. Choć popularne wśród chłopców, ona nie ma interesu w nich i to raczej aspołeczny w formalny sposób. Jednak przyjaciele, że ma się bardzo blisko niej, a ona zrobi wszystko, aby je chronić. Ona ma wiele nadziei, a może zawsze widzieć dobro w ludziach. Mieszka z babcią, ponieważ jej rodzice dużo podróżować.
  • Hikari Kujo (九条ひかり Kujou Hikari?) / Shiny Luminous (シャイニルミナス Shainiruminasu?) tajemnicza dziewczyna, która później okazuje się być życie zniknął Queen. Chociaż technicznie nie Cure, ma specjalne uprawnienia, aby pomoc dziewczynom podczas walki. Hikari jest słodki i delikatny i zawsze myśli o innych. Pracuje z Akane w Cafe Tako.

Maskotki Edytuj

  • Mepple (メップル Meppuru?) wybrany obrońcą księżniczki Nadziei, i jest w Nagisa opieką. On jest dość arogancki i stale podnosi się z jego dozorca, ale kocha Mipple i są często postrzegane o "lovey-dovey" związek. Kończy swoje zdania z "-MEPO".
  • Mipple (ミップル Mippuru?) Princess of Hope, a także w opiece Honoka jest. W przeciwieństwie Mepple, ona jest zarezerwowana i wydaje się dobrze dogadują się z jej dozorca, ale nadal bardzo dba o niego. Ona kończy swoje zdania z "-Mipo".
  • Pollun (ポルン Porun?) The Prince of Light, który jest wysyłany, aby być z Pretty Cure w drugiej połowie pierwszego sezonu. On jest bardzo egoistyczny i zwykle myśli tylko o sobie. Mieszka z Nagisa i denerwuje ją i Mepple w dużym stopniu. On ma tajemnicze moce, które dają dziewczyny Bransoletki Rainbow , aby mogły wykonać Burza Rainbow atak. Kończy swoje zdania z "-Popo". Jest też urządzenie transformacja dla Hikari przekształcać się Błyszczące Luminous .
  • Lulun (ルルン Rurun?) The Princess of Light, który może połączyć się z przyszłością. Ona myśli o Pollun jak jej starszy brat i zawsze denerwuje go. Lulun może dać Heartiel Broszka do Błyszczące Luminous. Ona kończy swoje zdania z "-lulu". 

Ekskluzywne postacie Edytuj

Czarne charaktery Edytuj

Pozostałe PostacieEdytuj

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Profile

WideoEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki