FANDOM

PrettyCureSplashLogo1
Futari wa Precure Splash★Star
361259
Kanji ふたりはプリキュア スプラッシュ★スター
Rōmaji Futari wa Purikyua Supurasshu★Sutaa
Informacje
Dyrektor Toshiaki Komura
Studio Toei Animation
Sieć Animax
TV Asahi
Asahi Broadcasting Corporation
Rozpoczęcie 05.02.2006 - 28.01.2007
Odcinki 49 (Lista odcinków)
film Futari wa Precure Splash★Star: Tick Tack Kiki Ippatsu!
Poprzedni Futari wa Precure Max Heart
Następny Yes! Precure 5
Opening Makasete★Splash☆Star★
Ending "Warau ga Kachi!" de GO!
Ganbalance de Dance
Futari wa Precure Splash★Star (ふたりはプリキュア スプラッシュ★スター Futari wa Purikyua Supurasshu★Sutaa?) w polskiej wersji "My jesteśmy Precure Splash★Star" jest trzecią serią z cyklu Precure i pierwszym spin-offem. Seria została wyprodukowana przez Toei Animation, którem autorem jest Izumi Todo. Swoją premierę miała 5 lutego 2006 roku. Historia tym razem obraca się wokół dziewcząt Saki Hyūga i Mai Mishō, które zostały wybrane przez wróżki z Ogrodu Światła, Flappy i Choppy, aby obronić Fontannę Światła, ostatnią z siedmiu Fontann źródeł, które odżywiały Drzewo Świata. Walczą ze złem Dark Fall jako Cure Bloom i Cure Egret. Tematem serii są gwiazdy oraz natura.

Opis FabułyEdytuj

Pewnego letniego dnia, podczas festiwalu, tajemnicze kulki światła prowadzą dwie dziewczynki pod Drzewo Świata - drzewo rosnące na najwyższym wzgórzu w mieście. Gdy dziewczynki spotykają się, kulki znikają, a one same odchodzą. Po latach Mai Mishou powraca do miasta po przeprowadzce i pod tym samym drzewem poznaje Saki Hyuugę, która okazuje się być dziewczynką, którą dawno temu spotkała. Obie bohaterki zostały tu przyprowadzone przez te same światełka, które kiedyś doprowadziły do ich spotkania. Kulki okazują się być duszkami, które proszą dziewczyny o pomoc w uratowaniu sześciu Fontann zniszczonych przez tajemniczych wrogów z Dark Fall. Zło pragnie odnaleźć Fontannę Słońca, ostatnią z siedmiu. Aby nie dopuścić do zniszczenia ziemi i Krainy Fontann, Saki i Mai stają się Cure Bloom i Cure Egret. Razem z Flappy i Choppy zdobywają kolejne Fairy Drops aby odnawiać zniszczone Fontanny.

CharakteryEdytuj

PrecureEdytuj

  • Saki Hyuuga (日向咲 Hyuuga Saki?) jest wysportowaną członkinią szkolnej drużyny softballa. Śpi dużo i kiepsko się uczy. W przeciwieństwie do Nagisy, do której często jest porównywana, ma ona łagodną i spokojną osobowość. Jej rodzina prowadzi piekarnię Pan Paka Pan, w której Saki bardzo lubi pracować. Może przemienić się w Cure Bloom (キュアブルーム Kyua Buruumu?), Pretty Cure z mocą ziemi. W 30 odc. zyskuje możliwość transformacji w Cure Bright (キュアブライト Kyua Buraito?). W tej przemianie posiada moc księżyca.
  • Mai Mishou (美翔舞 Mishou Mai?) to najlepsza przyjaciółka Saki. Spokojna i cicha Mai ma wielki talent plastyczny. Mieszka z rodziną w domu z obserwatorium astronomicznym. Może przemienić się w Cure Egret (キュアイーグレット Kyua Iiguretto?) o mocy nieba. Później zyskuje nową przemianę w Cure Windy (キュアウィンディ Kyua Windi?), w której ma moc wiatru.

Kraina FontannEdytuj

  • Flappy (フラッピ Furappi?) jest duchem Kwiatu i partnerem Saki. Czasem kłóci się z nią i kocha ryż. Jest zakochany w Choppy. Kończy zdania wyrażeniem "~lapi".
  • Choppy (チョッピ Choppi?) jest duchem Ptaka i partnerką Mai. Ma spokojną osobowość i dobrze dogaduje się z Mai. Jest zakochana we Flappy. Kończy zdania wyrażeniem "~chopi".
  • Moop (ムープ Muupu?) to duch Księżyca pochodzący z Fontanny Nieba. Jest bardzo dziecinny i uwielbia się bawić. Kończy zdania wyrażeniem "~mupu".
  • Foop (フープ Fuupu?) jest duchem Wiatru i, tak jak Moop, pochodzi z Fontanny Nieba. Lubi bawić się z Moopem, często przy tym rozrabiając. Kończy zdania wyrażeniem "~mupu".
  • Księżniczka Filia (フィーリア王女 Fiiria-oujo?) władczyni Krainy Fontann i duch Drzewa Świata. Pojawia się za każdym razem, gdy Saki i Mai odnowią kolejną Fontannę. Im więcej Fontann zostanie odratowanych, tym Filia staje się bardziej komunikatywna.

Dark FallEdytuj

  • Karehan (カレハーン Karehaan?) jest pierwszym wrogiem pojawiającym się w serii. Wygląda jakby był zbudowany z liści. Pilnuje Fontanny Drzew.
  • Moerumba (モエルンバ Moerunba?) - drugi wróg z Dark Fall, kontroluje ogień. Pilnuje Fontanny Ognia.
  • Dorodoron (ドロドロン Dorodoron?) jest trzecim wysłannikiem Dark Fall. Porusza się kopiąc tunele i używa mocy ziemi. Pilnuje Fontanny Ziemi.
  • Ms. Shitataare (ミズ・シタターレ Mizu Shitataare?) czwarta wysłanniczka Dark Fall. Walczy za pomocą żywiołu wody. Pilnuje Fontanny Wody.
  • Kintoleski (キントレスキー Kintoresukii?) piąty i ostatni podwładny Dark Fall. Jest najsilniejszy z piątki. Pilnuje Fontanny Złota.
  • Goyan (ゴーヤーン Gooyaan?) prawa ręka Akudaikaana, przewodzi pozostałą piątką. 
  • Akudaikaan (アクダイカーン Akudaikaan?) władca Dark Fall. Większość czasu siedzi w jaskini po drugiej stronie stawu. Przejął sześć z siedmiu Fontann i posyła swoich podwładnych aby odnaleźli ostatnią z nich - Fontannę Słońca.
  • Uzaina (ウザイナー Uzainaa?) potwory tworzone przez wysłanników Dark Fall. W zależności od mocy wroga, Uzaina jest tworzona z przedmiotów i roślin odpowiadającym temu żywiołowi.

Pozostałe PostacieEdytuj

  • Michiru Kiryuu (霧生満 Kiryuu Michiru?) jest mieszkanką Dark Fall, lecz dawniej jej domem była Fontanna Nieba. Jest wysłana na przeszpiegi do szkoły Saki i Mai lecz zaprzyjaźnia się z nimi i odchodzi z Dark Fall.
  • Kaoru Kiryuu (霧生薫 Kiryuu Kaoru?) siostra Michiru, wysłana razem z nią na szpiegowanie Pretty Cure. Także zaprzyjaźnia się z bohaterkami i przestaje pracować dla Akudaikaana.

LokalizacjeEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

  • Mix Commune - przedmioty-komórki, w które zmieniają się Flappy i Choppy. Służą do przemiany w Precure. Poprzez użycie w nich kart zwanych Cure Diamonds, Saki i Mai mogą opiekować się wróżkami.
  • Crystal Commune - zastępują Mix Commune w 30 odc. Dzięki nim Saki i Mai mogą przemienić się także w Cure Bright i Cure Windy.
  • Splash Commune - przedmiot na kształt laptopa, w którym mogą przebywać Moop i Foop. Dzięki mocy tych dwóch wróżek Splash Commune może zwiększyć moce Pretty Cure.
  • Spiral Ring - przedmioty zwiększające moc Precure i umożliwiające wykonanie ataków Spiral Heart Splash, Spiral Star Splash i Spiral Heart Splash Star.

CiekawostkiEdytuj

TowarEdytuj

Proszę odnieść się do głównej strony: Futari wa Precure Splash★Star Towar

GaleriaEdytuj

Official Art/Profile

Officialna Tapeta Na Pulpit

WideoEdytuj

Futari wa Precure Splash☆Star 1st Opening Non-telop Movie01:26

Futari wa Precure Splash☆Star 1st Opening Non-telop Movie

Futari wa Precure Splash☆Star 2nd Opening Non-telop Movie01:26

Futari wa Precure Splash☆Star 2nd Opening Non-telop Movie

Futari wa Precure Splash☆Star 1st Ending Non-telop Movie01:31

Futari wa Precure Splash☆Star 1st Ending Non-telop Movie

Futari wa Precure Splash☆Star 2nd Ending Non-telop Movie01:31

Futari wa Precure Splash☆Star 2nd Ending Non-telop Movie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki