FANDOM

GoPrincessPrettyCureLogo1
Go! Princess Precure
PCBX-51646
Kanji Go!プリンセスプリキュア
Rōmaji Gō! Purinsesu Purikyua
Informacje
Dyrektor Tanaka Yuta
Studio Toei Animation
Sieć TV Asahi
Rozpoczęcie 01.02.2015 - 31.01.2016
Odcinki 50 (Lista odcinków)
film Precure All Stars: Wiosenny Karnawał♪
Go! Princess Precure: Go! Go!! Gouka Sanbondate!!!
Poprzedni HappinessCharge Precure!
Następny Mahou Tsukai Precure!
Opening Miracle Go! Princess Precure
Ending Dreaming☆Princess Precure
Dreams are the Path to the Future

Go! Princess Precure (Go!プリンセスプリキュア Gō! Purinsesu Purikyua?)  w polskiej wersji "Dalej! Księżniczki Precure" to japoński serial anime magiczyne dziewczyny wyprodukowany przez Toei Animation, której autorem jest Izumi Todo. Dwunasta w serii Precure, premiera odbedzie się 01 Lutego 2015 do 31 stycznia 2016 roku. Haruka Haruno (Cure Flora) trafia do Noble Academy gdzie może spełnić swoje marzenie i zostać księżniczką. Poznaje tam Kirarę Amongawę (Cure Twinkle) i Minami Kaido (Cure Mermaid). Wspierają je dwie wróżki z Królestwa Nadziei Pafu i Aroma oraz książę Kanata. Do zespołu dołącza później Towa Akagi (Cure Scarlet). Jest kolejną serią po HappinessCharge Precure!.

Opis FabułyEdytuj

Silne, Uprzejme, Piękne. Princess Precure!.

Zła czarownica Dyspear kradnie marzenia ludzi i  zamyka je za "Bramą Rozpaczy". W ten sposób tworzy potwory "Zetsuborg" mające prowadzić świat w mroczną przyszłość. Zadaniem Precure jest niszczenie potworów i, za pomocą Princes Perfume i Dress Up Key, uwalniać zamknięte marzenia. Oprócz tego muszą zebrać wszystkie Klucze aby otworzyć "Bramę Marzeń" by mogły stać się Grand Princess.

CharakteryEdytuj

PrecureEdytuj

  • Haruka Haruno (春野はるか Haruno Haruka?) / Cure Flora (キュアフローラ Kyua Furōra?) Haruka jest główną bohaterką, i jest 13-letnią dziewczyną na pierwszym roku w Noble Academy. Jest energiczną, ciężko pracującą by spełnić swoje marzenie dziewczynką o ślicznym uśmiechu. Od małego podziwiała księżniczki w książkach z obrazkami by pewnego dnia stać się prawdziwą księżniczką. Po spotkaniu z Pafu i Aromą staje się księżniczką kwiatów, przemieniając się w Cure Flore. Strój Cure Flory jest różowy.
  • Minami Kaido (海藤みなみ Kaidō Minami?) / Cure Mermaid (キュアマーメイド Kyua Māmeido?) Minami jest 14-letnią studentką drugiego roku w Noble Akademy, a także prezesem rady studentów. Ma silne poczucie odpowiedzialności, troszczy się o innych, jest jak łagodna siostra, ale czasami może czuć się samotna. Jej marzeniem jest stać się poważną osobą, która może być przydatna dla innych. Po spotkaniu Pafu i Aromą, Minami stała się księżniczką morza,przemieniając się w Cure Mermaid. Strój Cure Mermaid jest niebieski.
  • Kirara Amanogawa (天ノ川きらら Amanogawa Kirara?) / Cure Twinkle (キュアトゥインクル Kyua To~uinkuru?) Kirara jest 13-letnią dziewczyną, a także uczennicą pierwszej klasy w Noble Akademy, chodzi do tej samej klasy, co Haruka. Jest odważną dziewczyną, która może wydawać się nieco nadpobudliwa i z początku zamknięta w sobie, ale tak naprawdę ciężko pracuje, by spełnić swoje marzenie. Pracuje jako modelka. Jest także szczera i otwarta. Jej marzeniem jest zostać top modelką. czuje, że trzeba mieć siłę, by pchnąć się prosto w kierunku swoich marzeń. Po spotkaniu z Pafu i Aromą, Kirara stała się księżniczką gwiazd, przemieniając się w Cure Twinkle. Strój Cure Twinkle jest żółty.
  • Towa Akagi (紅城トワ Akagi Towa?) / Cure Scarlet (キュアスカーレット Kyua Sukāretto?) Towa jest 13-letnią dziewczyną, która dawniej była młodą księżniczką pochodzącą z Królestwa Nadziei i jest siostrą księcia Kanaty. Pewnego dnia, kiedy była mała, została oszukana przez Dyspear, że będzie mogła stać się Grand Princess. Niedługo potem dostała pranie mózgu i stała się Twilight (トワイライト Towairaito?) była uważana za córkę Dyspear która w rzeczywistości ją nie jest. W odcinku 21, dzięki cure i Kanacie, została uwolniona od wpływu Dyspear. W odcinku 22, jej klucze które dostała od Dypear i Princess Perfume które zostały oczyszczone, pozwalając jej przekształcenia się w Cure Scarlet. Strój Cure Scarlet jest czerwony
  • Przeszłe Princess Precure (先代プリンセスプリキュア Sendai Purinsesu Purikyua?) to legendarne precure, które pojawiły się przed wieki temu zanim pojawiły się Haruka, Minami, Kirara oraz Towa.

Królestwo NadzieiEdytuj

  • Pafu (パフ Pafu?) Jest pierwszą z dwóch wróżek-maskotek precure, ma formę małego, fioletowego pieska z długimi, puchatymi uszami, które można czesać na fantazyjne sposoby. Po odkryciu jej przez innych uczniów, w wyniku głosowania, pozwolono jej oficjalnie zostać w Noble Akademii jako jej maskotka.
  • Aroma (アロマ Aroma?) Jest drugą z wróżek-maskotek i starszym bratem Pafu. Ma formę niedużej, fioletowej papużki i to on jest tym bardziej opanowanym z rodzeństwa.
  • Książe Kanata (カナタ王子 Kanata Ōji?) Książę z Królestwa Nadziei, którego Haruka spotkała, kiedy była małą dziewczynką. To on dał jej Klucz, który pozwolił potem stać się Haruce Precure. Mimo, że znajduje się w innym świecie, stara się aktywnie pomagać precure oraz prowadzi partyzanckie działania przeciwko Dyspear i jej królestwu Dys Dark. 
  • Miss Shamour (ミスシャムール Misu Shamūru?) Jest trzecią z wróżek-maskotek, przyjmuje formę syjamskiego kota, choć może też przyjąć ludzką formę w danej sytuacji. Uczy precure jak być prawdziwą damą by w przyszłości mogły stać się Grand Princess.

Dys Dark (Rozciemność)Edytuj

  • Dyspear (ディスピア Disupia?) Ona jest bezwzględną liderką i czarownicą z Dys Dark. Jej celem jest szerzenie rozpaczy i chaosu na całym świecie nienawidzi marzeń i nadziei. W odcinku 23, wróciła do Lasu Rozpaczy po walce z cures.
  • Trzej Muszkieterowie (三銃士 Sanjūshi?) to grupa stworzona przez trzech mieszkańców DysDark odpowiadających bezpośrednio przed Dyspear.
    • Close (クローズ Kurōzu?) Pierwszy z muszkieterów, który pojawił się w pierwszym odcinku. Close jest wysoki i wręcz chudy, o różowych oczach i czarnych, sterczących włosach. Ubiera się w fioletowe, stylizowane na rockowo ubrania. Został pokonany w odcinku 11.
    • Shut (シャット Shatto?) Drugi z muszkieterów, pojawia się po raz pierwszy w trzecim odcinku. Shut jest wysoki i szczupły o poniekąd kobiecej sylwetce i długich, poskręcanych na końcach blond włosach. Nosi stylizowane na wiktoriańskich, niebieskie ubrania.
    • Lock (ロック Rokku?) / Kuroro (クロロ Kuroro?) Ostatni z muszkieterów, pojawia się w szóstym odcinku.Uchodzi za najsilniejszego bądź najbardziej niebezpiecznego, gdyż nawet Dyspear nazywa go poniekąd swoją ostatecznością. Lock jest niskiej postury wyglądu i zachowania dziecka. Ma rude włosy i jego strój poniekąd przypomina halloweenowe przebranie diabełka, tylko żółte. Lock zostaje oczyszczony w odcinku 31 stając się ponownie wróżkiem z Królestwa Nadziei.
  • Stop & Freeze (ストップ&フリーズ Sutoppu & Furīzu?) Zautomatyzowane jako bliźniacze generałowie z Dys Dark, pracują dla Close'a i przypominają bliźniaczki różnią się uszami królicze oraz mysze.
  • Rozdiabeł (ゼツボーグ Zetsubōgu?) Potwór występujący w serii. Powstaje, kiedy któryś z muszkieterów zamknie sen jakiejś osoby w klatce rozpaczy. Zostaje uwolniony poprzez uspokojenie specjalnym atakiem precure oraz otwarciem klatki, kiedy marzenie zostaje zwrócone uwięzionej osobie.

Pozostałe PostacieEdytuj

  • Yui Nanase (七瀬ゆい Nanase Yui?) Jest współlokatorką i przyjaciółką Haruki, pragnie zostać ilustratorką książek dla dzieci. Była pierwszą ofiarą Muszkietera Close'a i to przez nią Haruka została Cure Florą. W odcinku 10 dowiaduje się o istnieniu Precure, a w odcinku 11 aktywnie im pomaga.

PrzedmiotyEdytuj

  • Księżczkowe Perfumy - kryształowa perfumetka, która w połączeniu z Dress Up Key umożliwia Precure do transformacji i bazowego ataku.
  • Klucz Przemiany - klucz służący do przemiany w Pretty Cure przy pomocy Princess Perfume oraz do bazowego ataku. W odcinku 10 pojawiają się Elegant Dress Up Key, które modyfikują strój i umożliwiają atak specjalny w połączeniu z Crystal Princess Rod.
  • Kryształowe Księżniczkowe Różczki - przedmiot, który Precure otrzymują w odcinku 11. Wraz z Elegant Dress Up Key umożliwia specjalny, konwergencyjny atak.
  • Szkarłatne Skrzypce - broń Cure Scarlet wykorzystuje go do bazowego ataku w odcinku 23.
  • Muzyczny Księżniczowy Pałac - ostateczna broń cures dzieki której mogą przemienic się w elegant forme.

LokalizacjaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa jest podobna do Cure Princess w seri HappinessCharge Precure!
  • jest drugą serią która ma w nazwie Go.Jest odpowiednikiem Yes! Precure 5 GoGo!.
  • jest pierwszą serią w której cure mają pasemka na włosach.
  • formy cures są podobne do anime Weeding Peach,maja podobne sukienki do przemiany.
  • pierwsza seria w której cure mają 13 lat a nie 14.
  • jest drugą serią w której nazwa Perfune służy do transformacji.
  • po raz pierwszy dziewczyny mieszkają w akademiku razem.

TowarEdytuj

Proszę odnieść się do głównej strony: Go! Princess Precure Towar.

GaleriaEdytuj

Officialny Art/Profil

Preview

Officialna Tapeta Na Pulpit

WideoEdytuj

Go! princess precure - Opening 201:45

Go! princess precure - Opening 2

Go! Princess Precure Ending Vostfr (@PrettyTrad)01:31

Go! Princess Precure Ending Vostfr (@PrettyTrad)

Go!プリンセスプリキュアED『夢は未来への道』01:31

Go!プリンセスプリキュアED『夢は未来への道』

プリキュアEDマーメイド-101:31

プリキュアEDマーメイド-1

プリキュアEDトゥインクル-001:31

プリキュアEDトゥインクル-0

プリキュアEDスカーレット01:31

プリキュアEDスカーレット

Więcej z Fandomu

Losowa wiki