FANDOM

Scoop! Pretty Cure no Shoutai Barechaimasu!??) to 6 odcinek serii
Heartcatch Precure! odcinek 06
Hpvol06-kanae03
スクープ!プリキュアの正体ばれちゃいます!?
"Gorący temat! Prawdziwa tożsamość Precure narażona!?"
Data Premiery Marzec 14, 2010
Odcinek Podręcznik
poprzedni
HPC05
następny
HPC07
Tematy
Tytułowa Alright! Heartcatch Precure!
Końcowa Heartcatch☆Paradise!

Gorący temat! Prawdziwa tożsamość Precure narażona!? (スクープ!プリキュアの正体ばれちゃいます!? Scoop! Pretty Cure no Shoutai Barechaimasu!??) to 6 odcinek serii Heartcatch Precure! i 298 odcinek ogólnie.

Opis fabułyEdytuj

Tada Kanae jest członkinią Klubu Fotograficznego. Jej zdjęcia w większości przedstawiają różne osoby w kłopotliwych sytuacjach, które śmieszą oglądających, lecz nie bawią tych, których te zdjęcia przedstawiają. Postanawia jednak zrobić zdjęcie Pretty Cure, przed tym jednak udaje się do Ryuunosuke Kurumi, ojca Eriki, który jest jej idolem. Ten uświadamia jej, że jej zdjęciom brak miłości, gdyż krzywdzą osoby na nich przedstawione. To powoduje, że Kwiat Serca Kanae zaczyna więdnąć. Staje się celem dla Sasoriny, która zmienia jej Kwiat w Desertriana. Tsubomi i Erika ruszają jej na pomoc, lecz Marine zostaje zamieniona w kamień przez potwora-aparat. Blossom zostaje sama lecz dzięki mocy jednego z Nasion Serc udaje jej się oczyścić Desertriana. Uratowana Kanae uświadamia sobie swoje błędy i postanawia fotografować ku radości innych, nie krzywdząc przy tym innych ludzi.

PostacieEdytuj

PrecureEdytuj

MaskotkiEdytuj

ZłoczyńcyEdytuj

Pozostałe PostacieEdytuj

GaleriaEdytuj

{{{1}}}

Poprzedni odcinek: Następny odcinek:
Heartcatch Precure! Odcinek 5 Heartcatch Precure! Odcinek 7

Więcej z Fandomu

Losowa wiki