FANDOM

Charisma Model no Tameiki! Tte, Naze Desu Ka?
Heartcatch Precure! odcinek 08
Heartcatch Pretty Cure! episode 08 image 1.jpg
カリスマモデルのため息!って、なぜですか?
"Westchnienie charyzmatycznej modelki! Ale dlaczego?"
Data Premiery Marzec 28, 2010
Odcinek Podręcznik
poprzedni
HPC07
następny
HPC09
Tematy
Tytułowa Alright! Heartcatch Precure!
Końcowa Heartcatch☆Paradise!
Westchnienie charyzmatycznej modelki! Ale dlaczego? (カリスマモデルのため息!って、なぜですか? Charisma Model no Tameiki! Tte, Naze Desu Ka??) to 8 odcinek serii Heartcatch Precure! i 300 odcinek ogólnie.

Opis fabułyEdytuj

Erika wstaje rano i od razu po rozmowie wścieka się na na swoją starszą siostrę, Momokę. W szkole Tsubomi dowiaduje się, że sławna modelka z pisma, które przegląda, jest siostrą Eriki. Dziewczyna zazdrości siostrze popularności, chciałąby być taka jak ona. To uswiadamia Tsubomi, jaki był powód jej przemiany w Desertriana.

Momoka w swojej szkole jest podziwiana przez innych uczniów, lecz mimo to jest bardzo samotna. Jej jedyną przyjaciółką jest Yuri Tsukikage chodząca razem z nią do szkoły.

Gdy przyjaciółki Eriki i Tsubomi dowiedziały się, kim jest siostra Eriki, Momoka zaprosiła je wszystkie na swoją sesję zdjęciową. Na miejscu Erika zauważa, że Momoka wcale nie jest szczęśliwa, mimo tłumów fanów, którzy ją uwielbiają. Przez te zmartwienia, dziewczyna zostaje zaatakowana przez Kumojaki i zamieniona w potwora. Precure próbują go pokonać lecz bezskutecznie. W międzyczasie Desertrian wyjawia prawdziwe uczucia Momoki: ona także zazdrości swojej siostrze, pragnie mieć tylu prawdziwych przyjaciół co Erika. Marine, słysząc to, pokonuje potwora i ratuje siostrę. Gdy Erika poznaje jej prawdziwe uczucia, jej relacje z Momoką znacznie się poprawiają.

PostacieEdytuj

PrecureEdytuj

MaskotkiEdytuj

ZłoczyńcyEdytuj

Pozostałe PostacieEdytuj

GaleriaEdytuj

{{{1}}}

Poprzedni odcinek: Następny odcinek:
Heartcatch Precure! Odcinek 7 Heartcatch Precure! Odcinek 9

Więcej z Fandomu

Losowa wiki