FANDOM

Riko helping Daikichi
Możesz zrobić wszystko! Możesz stać się kimkolwiek! Obejmuj lśniącą przyszłość!
-Hasło strony internetowej
HUGtto! Precure
HUGtto! Precure Team
Kanji HUGっと!プリキュア
Rōmaji HUGtto! Purikyua
Informacja Główna
Dyrektor Junichi Sato
Akifumi Zako
Studio Toei Animation
Sieć TV Asahi
Rozpoczęcie 4.02.2018-2019
Odcinki TBA (Lista odcinków)
film Precure Super Stars!
HUGtto! Precure♡Futari wa Precure: All Stars Wspomnienia
Poprzedni KiraKira☆Precure A La Mode
Opening Możemy!! HUGtto! Precure
Ending HUGtto! Przyszła✩Marzycielka
HUGtto! KRZYK DLA CIEBIE

HUGtto! Precure (HUGっと!プリキュア HUGtto! Purikyua?) w polskiej wersji "Tulące! Precure"  japońskie anime z gatunku mahō-shōjo, piętnasty sezon z cyklu Precure wyprodukowany przez Toei Animation, której autorem jest Izumi Tōdō. Serial będzie miał swoją premierę w lutym 2018 roku. Jest kolejną serią po KiraKira☆Precure A La Mode.

Produkcja

Znak towarowy dla tej serii został złożony 16 października 2017 r. I został potwierdzony 29 listopada, kiedy Toei Animation oraz TV Asahi utworzyli strony internetowe.

Opis Fabuły

Hana Nono jest uczennicą 8 klasy, która chce być stylową i dojrzałą starszą siostrą z figurą. Zawsze ubiera się w piękny uśmiech i uwielbia szukać ekscytujących rzeczy. Pewnego dnia Hana poznaje dziecko o imieniu Hug-tan i jej strażnika wróżkę o imieniu Harry, którzy spadli z nieba. W tym momencie nagle pojawiła się zła Organizacja Mrocznego Jutra! Próbują z mocą wziąć Mirai Crystal Hug-tan! Aby chronić Hug-tan, Hana chce zrobić coś, aby jej pomóc, a jej życzenie zostaje spełnione, gdy zdobywa Kryształ Mirai przekształca się w Cure Yell. Świat przepełniony jest Jutrzejszym Powererem, który jest mocą tworzenia wspaniałego jutra, które krystalizuje się w kryształy Mirai. Jeśli zostanie skradziony, przyszłość wszystkich nie będzie istnieć. Aby chronić Hug-tan i przyszłość wszystkich, Cure Yell zrobi wszystko, co w jej mocy!.

Charaktery

Precure

  • Hana Nono (野乃はな Nono Hana?) / Cure Yell (キュアエール Kyua Ēru?) Uczennica drugiej klasy gimnazjum, która właśnie przeniosła się na nowy semestr. Hana jest niska jak na swój wiek do tego stopnia, że wygląda prawie jak dziecko, marzy o tym, by stać się stylową i dojrzałą siostrzyczką z figurą. Mimo że jest niezgrabna, zawsze jest gotowa na wyzwanie. Dzięki jej silnemu pragnieniu ochrony Hugtan, Hana staje się Duszą precure, Cure Yell.
  • Saaya Yakushiji (薬師寺さあや Yakushiji Sāya?) / Cure Ange (キュアアンジェ Kyua Anje?) Przyjazna klasowa prewodnicząca klasy Hany, która jest łagodna jak anioł wobec każdego. Jej matka jest aktorką, a Saaya była sławną aktorką dziecięcą, ale teraz nie wie, co robić w przyszłości. Ze względu na jej chęć ochrony Cure Yell staje się silniejszą osobą, Saaya przekształca się w Precure Mądrości, Cure Ange.
  • Homare Kagayaki (輝木ほまれ Kagayaki Homare?) / Cure Étoile (キュアエトワール Kyua Etowāru?) urocza i dojrzała dziewczyna z klasy Hany, która uwielbia modę. Homare jest dobra we wszystkim; ponadto była łyżwiarką figurową. Jednakże, przestała jeździć na łyżwach, kiedy nie udało jej się skoczyć, spoglądając w dół na ten sport, dopóki nie spotkała Hany i Saayi. Kiedy jej myśli o ukończeniu skoku pomogły jej przezwyciężyć słabość, Homare staje się Precure Siły, Cure Étoile.
  • Emiru Aizaki (愛崎えみる Aizaki Emiru?) / Cure Macherie (キュアマシェリ Kyua MaSheri?) koleżanka z klasy Kotori.
  • Nagisa Misumi (美墨なぎさ Misumi Nagisa?) / Cure Black (キュア・ブラック Kyua Burakku?)
  • Honoka Yukishiro (雪城ほのか Yukishiro Honoka?) / Cure White (キュアホワイト Kyua Howaito?)

Maskotki

  • Hugtan (はぐたん Hagutan?) Tajemnicze dziecko, które spadło z nieba wraz ze swoim opiekunem, Harrym Harihamem. Została ścigana przez grupę Mroczne Jutro. Świat przepełniony jest mocą tworzenia Jutra o nazwie Jutro Powerer, jednak Hugtan wydaje się być na to wrażliwa, nawet słaba, jeśli moc jest zmniejszona. Jej ulubione rzeczy to mleko, Hana, Saaya i Homare. Kończy swoje zdania wyrażeniem "~hagyu".
  • Harry Hariham (ハリハム・ハリー Harihamu Harī?) Wróżek z wyglądu przypominający Chomika, który spadł z nieba z Hugtan. Jego rolą jest kierowanie cures, ale wydaje się, że często nie motywuje ich do działania. Harry może przekształcić się w przystojnego mężczyznę i mówić w dialekcie kansai.

Korporacja Criasu

Pozostałe Postacie

Przedmioty

Lokalizacja

Ciekawostki

  • HUGtto! Precure to drugi sezon, w którym aktorki głosowe Cures śpiewają końcowy motyw, po Mahou Tsukai Precure!.

Towar

Proszę odnieść się do głównej strony: HUGtto! Precure Towar

Galeria

Oficjalny Art/Profil

Preview

Oficjalna Tapeta Na Pulpit

Wideo

NEW 1080p HUGtto! Pretty Cure Opening 1

NEW 1080p HUGtto! Pretty Cure Opening 1

NEW 1080p HUGtto! Pretty Cure Ending 1

NEW 1080p HUGtto! Pretty Cure Ending 1

1080p HUGtto! Pretty Cure Opening 2

1080p HUGtto! Pretty Cure Opening 2

1080p HUGtto! Pretty Cure Ending 2

1080p HUGtto! Pretty Cure Ending 2

Linki Zewnętrzne

Referencje