FANDOM

Riko helping Daikichi
Możesz zrobić wszystko! Możesz stać się kimkolwiek! Obejmuj lśniącą przyszłość!
-Hasło strony internetowej
HUGtto! Precure
HUGtto! Precure Team
Kanji HUGっと!プリキュア
Rōmaji HUGtto! Purikyua
Informacja Główna
Dyrektor Junichi Sato
Akifumi Zako
Studio Toei Animation
Sieć TV Asahi
Rozpoczęcie 4.02.2018-27.01.2019
Odcinki TBA (Lista odcinków)
film Precure Super Stars!
HUGtto! Precure♡Futari wa Precure: All Stars Wspomnienia
Poprzedni KiraKira☆Precure A La Mode
Następny Star☆Twinkle Precure
Opening Możemy!! HUGtto! Precure
Ending HUGtto! Przyszła✩Marzycielka
HUGtto! KRZYK DLA CIEBIE
DANZEN! Futari wa Precure ~Jedno i jedyne Podwójne Światło~

HUGtto! Precure (HUGっと!プリキュア HUGtto! Purikyua?) w polskiej wersji "Tulące! Precure"  japońskie anime z gatunku mahō-shōjo, piętnasty sezon z cyklu Precure wyprodukowany przez Toei Animation, której autorem jest Izumi Tōdō. Serial będzie miał swoją premierę 4 Lutego 2018 roku. Jest kolejną serią po KiraKira☆Precure A La Mode.

Produkcja

Znak towarowy dla tej serii został złożony 16 października 2017 r. I został potwierdzony 29 listopada, kiedy Toei Animation oraz TV Asahi utworzyli strony internetowe.

Opis Fabuły

Hana Nono jest uczennicą w 2 klasie gimnazjum, która chce być gorącą i stylową panienką. Zawsze przybiera piękny uśmiech i uwielbia szukać ekscytujących rzeczy. Pewnego dnia Hana poznaje dziecko o imieniu Hugtan i jej strażniczą wróżkę o imieniu Harry Harihamu, która spadła z nieba. W tej samej chwili nagle pojawiła się zła organizacja „Mroczne Jutro”! Siłą próbują odebrać Hug-tan Mirai Crystal White! Aby chronić Hug-tan, Hana chce zrobić coś, aby jej pomóc, a jej życzenie zostaje spełnione, gdy zdobywa Mirai Crystal i przemienia się w Cure Yell. Świat przepełniony jest Tomorrow Powerer, która jest mocą tworzenia wspaniałego jutra, która krystalizuje się w Mirai Crystals. Jeśli zostaną skradzione, przyszłość wszystkich przestanie istnieć. Aby chronić Hug-tan i przyszłość wszystkich, Cure Yell wraz Cure Ange, Cure Etoile, Cure Macherie oraz Cure Amour zrobią wszystko, co w ich mocy by przyszłość mogła Istnieć!.

Charaktery

Precure

  • Hana Nono (野乃はな Nono Hana?) / Cure Yell (キュアエール Kyua Ēru?) Uczennica drugiej klasy gimnazjum, która właśnie przeniosła się na nowy semestr. Hana jest niska jak na swój wiek do tego stopnia, że wygląda prawie jak dziecko, marzy o tym, by stać się stylową i dojrzałą siostrzyczką z figurą. Mimo że jest niezgrabna, zawsze jest gotowa na wyzwanie. Dzięki jej silnemu pragnieniu ochrony Hugtan, Hana staje się Duszą precure, Cure Yell.
  • Saaya Yakushiji (薬師寺さあや Yakushiji Sāya?) / Cure Ange (キュアアンジェ Kyua Anje?) Przyjazna klasowa prewodnicząca klasy Hany, która jest łagodna jak anioł wobec każdego. Jej matka jest aktorką, a Saaya była sławną aktorką dziecięcą, ale teraz nie wie, co robić w przyszłości. Ze względu na jej chęć ochrony Cure Yell staje się silniejszą osobą, Saaya przekształca się w Precure Mądrości, Cure Ange.
  • Homare Kagayaki (輝木ほまれ Kagayaki Homare?) / Cure Étoile (キュアエトワール Kyua Etowāru?) urocza i dojrzała dziewczyna z klasy Hany, która uwielbia modę. Homare jest dobra we wszystkim; ponadto była łyżwiarką figurową. Jednakże, przestała jeździć na łyżwach, kiedy nie udało jej się skoczyć, spoglądając w dół na ten sport, dopóki nie spotkała Hany i Saayi. Kiedy jej myśli o ukończeniu skoku pomogły jej przezwyciężyć słabość, Homare staje się Precure Siły, Cure Étoile.
  • Emiru Aizaki (愛崎えみる Aizaki Emiru?) / Cure Macherie (キュアマシェリ Kyua MaSheri?) Koleżanka z klasy Kotori, która spoglądała na Precure, odkąd pierwszy raz je widziała, dąży do bycia takim bohaterem jak oni. Stworzyła nawet własne alter ego, Cure Emiru, aby pomagać innym. Wydaje się jednak, że jest trochę nadopiekuńcza i może przesadzić, zwłaszcza podczas pomagania. Potem zaprzyjaźnia się z Ruru, kiedy jeszcze była w Criasu, a jej gra na gitarze odgrywa istotną rolę w rozwijaniu emocji Ruru. Niedługo po tym, kiedy Ruru zostaje oczyszczona, oboje decydują, że chcą razem być Precure. Po tym, jak Ruru w cudowny sposób otrzymuje swój PreHeart, Emiru z Ruru stają się Miłosnymi Precure.
  • Ruru Amour (ルールー・アムール Rūrū Amūru?) / Cure Amour (キュアアムール Kyua Amūru?) Była pracująca w niepełnym wymiarze godzin w oddziale firmy Azababu w Criasu Korporacji pod swoim jedynym imieniem, jest androidką, która wkrótce rozwineła ludzkie serce podczas zbierania informacji o cures. Staje się bliźniaczą przyjaciółką z Emiru po tym, jak zostaje oczyszczona i jej emocje rozwijają się w pełni. Po dłuższym obejrzeniu Precure, ona i Emiru postanawiają, że również chcą się nimi stać, i po tym, jak w cudowny sposób otrzymuje ona sama PreHeart, oboje mogą się transformować, a Ruru z Emiru stają się Precure Miłości.

Maskotki

  • Hugtan (はぐたん Hagutan?) Tajemnicze dziecko, które spadło z nieba wraz ze swoim opiekunem, Harrym Harihamem. Została ścigana przez grupę Mroczne Jutro. Świat przepełniony jest mocą tworzenia Jutra o nazwie Jutro Powerer, jednak Hugtan wydaje się być na to wrażliwa, nawet słaba, jeśli moc jest zmniejszona. Jej ulubione rzeczy to mleko, Hana, Saaya i Homare. Kończy swoje zdania wyrażeniem "~hagyu".
  • Harry Hariham (ハリハム・ハリー Harihamu Harī?) Wróżek z wyglądu przypominający Chomika, który spadł z nieba z Hugtan. Jego rolą jest kierowanie cures, ale wydaje się, że często nie motywuje ich do działania. Harry może przekształcić się w przystojnego mężczyznę i mówić w dialekcie kansai.

Korporacja Criasu

  • George Kurai (ジョージ・クライイ Jōji Kurai?) - Prezes firmy.
  • Listol (リストル Ristoru?) - Sekretarz prezesa.
  • Gelos (ジェロス Jerosu?) - Wykonawczyni w oddziale Azababu i często otoczons przez jej ochroniarzy JinJin i Takumi.
  • Doktor Traum (ドクター·トラウム Dokutā Toraumu?) - Radca w oddziale Azababu.
  • Bicine (ビシン Bishin?) - Specjalista klienta w oddziale Azababu.
  • Daigan (ダイガン Daigan?) - Szef oddziału Azababu, który został oczyszczony.
  • Papple (パップル Pappuru?) - Szefowa Sekcji w oddziale Azababu, która została oczyszczona.
  • Charaleet (チャラリート Chararīto?) - Główny urzędnik w oddziale firmy Azababu, który od tego czasu został oczyszczony i obecnie tworzy filmy wideo w Internecie.
  • Oshimaida (オシマイダー Oshimaidā?) - Potwory przywołane przez złoczyńców.

Pozostałe Postacie

Przedmioty

  • PreHeart (プリハート Puri Hāto?) jest urządzeniem przekształcającym. Aby użyć go do transformacji, dziewczyny potrzebują odpowiedniej transformacji Mirai Crystal i muszą krzyknąć, Heart Kiratto!.
  • Mirai Kryształy (ミライクリスタル Mirai Kurisutaru?) są kolekcjonerami sezonu, a także służą jako bibeloty transformacyjne. Zawierają Tomorrow Powerer i są fizyczną formą tej mocy.
  • Melodyjny Miecz (メロディソード Merodi Sōdo?) są bronią dla Cures Yell, Cure Ange i Cure Étoile, którą zyskują w odcinku 11. Każdy miecz ma inną nazwę dla każdego Cure, tj. Yell Pałeczka dla Cure Yell i jest używany najczęściej przez trzy Cure do oczyszczenia wroga.
  • Mirai Pad (ミライパッド Mirai Paddo?) jest urządzeniem podobnym do tabletu używanym przez dziewczyny do różnych celów, takich jak wyszukiwanie informacji lub używanie jej jako mapy. Za pomocą specjalnych Mirai Kryształów, pad jest w stanie zmienić dziewczyny w odpowiednie stroje do różnych zadań.
  • Bliźniacza Miłosna Gitara (ツインラブギター Tsuin Rabu Gitā?) są bronią dla Cure Macherie i Cure Amour, którą zyskują w odcinku 22 i są najczęściej używane przez nich do oczyszczenia wroga.
  • Melodyjny Tamburyn (メロディタンバリン Merodi Tanbarin?) to przedmiot pojawiający się w sezonie HUGtto! Precure. Melodyjny Tamburyn to tamburyn w kształcie serca, który Hana i jej przyjaciele używają do robienia muzyki. Hana jest zwykle postrzegana, używając go w celu dopingowania innych, zwłaszcza Hugtana.
  • Memoriał Cure Zegar (メモリアルキュアクロック Memoriaru Kyua Kurokku?) jest ostateczną bronią dla cures, który powstaje z części Mirai Pada. Pojawia się w odcinku 31 i jest używany przez nich do oczyszczenia wroga.
  • Mirai Branzoletka (ミライブレース!?)

Lokalizacja

  • Hagukumi Miasto (はぐくみ市 Hagukumi-shi?) to miasto, w którym odbywa się sezon.
  • L'Avenir Akademia (ラヴェニール学園 Ravenīru Gakuen?) jest to szkoła, w której uczęszczają dziewczyny.
  • Beauty Harry (ビューティーハリー Byūtī Harī?) jest to Harry Hariham sklep z modą, a także dom jego i Hugtana.

Ciekawostki

  • HUGtto! Precure to drugi sezon, w którym aktorki głosowe Cures śpiewają końcowy motyw, po Mahou Tsukai Precure!.
  • Podobnie jak jej poprzednik, na początku większości odcinków Hana przedstawia się publiczności, zanim krótko podsumowuje poprzedni odcinek. Od czasu do czasu pojawiała się jego odmiana o różnych postaciach, zwykle innych cures.
  • Niektóre tytuły odcinków wydają się zawierać odniesienie do poprzedniej serii z okazji 15-lecia istnienia franczyzy. Nie wiadomo jeszcze, czy referencje są zamierzone.
  • HUGtto! Precure to pierwszy sezon, w którym Cures z minionego sezonu tworzy występy w cameo. W odcinku 21 pojawiają się Cure Black i Cure White z Futari wa Precure.
  • HUGtto! Precure to pierwszy sezon, w którym Cures nie zmieniają swoich codziennych strojów na lato. Oni jednak noszą letnie mundurki szkolne.

Towar

Proszę odnieść się do głównej strony: HUGtto! Precure Towar

Galeria

Oficjalny Art/Profil

Preview

Oficjalna Tapeta Na Pulpit

Wideo

NEW 1080p HUGtto! Pretty Cure Opening 1

NEW 1080p HUGtto! Pretty Cure Opening 1

NEW 1080p HUGtto! Pretty Cure Ending 1

NEW 1080p HUGtto! Pretty Cure Ending 1

1080p HUGtto! Pretty Cure Opening 2

1080p HUGtto! Pretty Cure Opening 2

1080p HUGtto! Pretty Cure Ending 2

1080p HUGtto! Pretty Cure Ending 2

Linki Zewnętrzne

Referencje