FANDOM

Riko helping Daikichi
Hana Nono
Hana Nono y Cure Yell
Kanji 野乃はな
Rōmaji Nono Hana
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14
Urodziny 20 Styczeń
Kolor Włosów Magenta (Hana)
Jasny Róż (Cure Yell)
Kolor Oczu Magenta
Alter Ego Cure Yell
Główny Kolor Różowy (main)
Status
Sezon HUGtto! Precure
Zawód Uczennica
Relacje Shintarou Nono (Tata)
Sumire Nono (Mama)
Kotori Nono (Młodsza Siostra)
Tanpopo Anno (Babcia)
Kusuke Anno (Dziadek, Martwy)
Debiuty
Anime Debiut HuPC01
Seiyū
Japoński Rie Hikisaka
Galeria
Hana Nono (野乃はな Nono Hana?) Uczennica drugiej klasy gimnazjum, która właśnie przeniosła się. Hana jest niska jak na swój wiek marzy o byciu stylową i dojrzałą dużą siostrą z figurą. Mimo że jest niezgrabna, zawsze jest gotowa na wyzwanie. Dzięki jej silnemu pragnieniu ochrony Hug-tan, Hana staje się energiczną precure Cure Yell (キュアエール Kyua Ēru?).

Jej hasłem jest "Hura Hura, ○○!" (「フレフレ○○!」 "Furefure ○○"?) oraz "Wielki szok!" (「めちょっく!」 "Mechokku!"?).

OsobowośćEdytuj

Hana chce zostać kimś, kto jest jak starsza siostra lub dorosła osoba, ale często próbuje i zawodzi w większości rzeczy, które chce robić. Jej ulubionym jedzeniem są potrawy z jaj.

WyglądEdytuj

RelacjeEdytuj

  • Shintarou Nono - Jej tata. Pracuje jako kierownik domu towarowego Hugman i jest bardzo pomocny.
  • Sumire Nono - Jej mama. Ona jest niezwykle pomocna dla Hany i zawsze będzie jej pomagać i zachęcać, ilekroć źle się poczuje.
  • Kotori Nono - Jej młodsza siostra.
  • Tanpopo Anno - Jej babcia ze strony matki, która jest właścicielką sklepu ze słodyczami.

EtymologiaEdytuj

Nono (野乃) - No (野) znaczy "pole" oraz "dziki" podczas No (乃) nie ma szczególnego znaczenia i może być postrzegany jako program nauczania, w którym można to określić jako słowo zaborcze, zrobienie "Nono" oznacza "z dziedziny" lub tylko "dziki".

Hana (は な) - Istnieją dwie różne odmiany kanji, które umykają tematowi Hany jako Precure, 花 i 華. Oba odczyty oznaczają "kwiat", który pasuje do motywu kwiatowej Cure Yell.

Kiedy kanji "Nono" i "Hana" są złożone, jej imię można przetłumaczyć na "dziki kwiat".

Cure Yell jest czasownikiem, który może oznaczać "krzyczeć lub mówić głośnym, czystym, brzmiącym głosem"

PiosenkiEdytuj

Aktorka Hany Nono, Rie Hikisaka, brała udział w kilku piosenkach z wizerunkiem dla postaci. Wiele z nich zawiera duety z Hon'izumi Riną, która mówi Saayą Yakushiji, Yui Ogura, którą mówi Homare Kagayaki, Nao Tamurę, którą mówi Emiru Aisaki otaz Yukari Tamura, którą mówi Ruru Amour i Tada Konomi, która mówi Hugtan.

DuetyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Hana jest drugą Cure, która sprawiła, że pojawiła się w innej serii Precure, nie licząc ciągłości All Stars lub Super Stars, czy serii filmów, jak ukazała się w ostatnim odcinku KiraKira☆Precure A La Mode. Poprzedza ją Ichika Usami, która pojawiła się w ostatnim odcinku Mahou Tsukai Precure!.
  • Urodziny Hany przypadają na 20 stycznia, a jej znak zodiaku to Wodnik.

PozostałeEdytuj