FANDOM

Riko helping Daikichi.png
HappinessCharge Precure!: Królestwo lalek Balleriny
Happiness Charge Precure Poster.jpg
Kanji 映画 ハピネスチャージプリキュア!人形の国のバレリーナ
Rōmaji Eiga HapinesuChāji Purikyua! Ningyō no Kuni no Barerīna
Informacje
Seria HappinessCharge Precure!
Premiera Październik 11,2014
Dyrektor Chiaki Kon
Scenariusz Yoshimi Narita
Projektant Masayuki Sato, Kazuhiro Ota
Dyrektor Artystyczny Satoshi Shibata
Dyrektor Animacji Kazuhiro Ota
Poprzedni Precure All Stars New Stage 3: Wieczni Przyjaciele
Następny Precure All Stars: Wiosenny Karnawał♪
Piosenka HappinessCharge Precure! WOW! (opening)
Party Has Come (ending)
HappinessCharge Precure!: Królestwo lalek Balleriny (映画 ハピネスチャージプリキュア!: 人形の国のバレリーナ Eiga Hapinesuchāji Purikyua!: Ningyou no Kuni no Ballerina?) jest to 16 film z seri Precure wprodukowany przez Toei Animation która premiera odbedzie się dnia 11 Października 2014r, 

Opis FabułyEdytuj

PostacieEdytuj

PrecureEdytuj

  • Megumi Aino (愛乃めぐみ Aino Megumi ?) / Cure Lovely (キュアラブリー Kyua Raburī?) Jest główną bohaterką w seri Happiness Charge Pretty Cure! . Ona ma 14-lat  jest zawsze uśmiechnięta i energiczna stara sie pomagać innym w potrzebie jest jak Aida Mana.Jej podpis jest standardowy kolor różowy, i ma dwie dodatkowe formy zmiany "Cherry Flamenco" ( チェリーフラメンコ Cheri Furamenko) i "Lollipop Hip Hop" ( ロリポップヒップホップ Roripoppu Hippu Hoppu) .Ona jest reprezentowana przez serca.
  • Hime Shirayuki (白雪ひめ Shirayuki Hime?) / Cure Princess (キュアプリンセス Kyua Purinsesu?) Hime jest dość egoistyczną i zepsutą dziewczyną, której specjalnością jest moda. Jej podpis jest standardowy kolor jasnoniebieski, i ma dwie dodatkowe formy zmiany "Sherbet Ballet" ( シャーベットバレエ Shābetto Baree) oraz  "Macadamia Hula Dance" ( マカダミアフラダンス makadamia Fura Dansu) . Ona jest reprezentowana przez Koła Księżyca.
  • Yuko Omori (大森 ゆうこ Ōmori Yūko?) / Cure Honey (キュアハニー Kyua Hanī ?) Przyjaciółka i koleżanka Megumi.Jej dom jest sklep obiadowy, więc kocha jeść lubi gotować. Jej podpis jest standardowy kolor żółty,ona ma dwie dodatkowe formy zmiany "Popcorn Cheer" (ポップコーン チアー Poppukōn Chia) i  "Coconuts Samba" (ココナッツ サンバ Kokonattsu Sanba). Ona jest reprezentowana przez koniczyny.
  • Iona Hikawa (氷川アイオナ Hikawa Iona?) / Cure Fortune (キュアフォーチュン Kyua Fōchun?) Ona jest fajną dziewczyną chodzi do tej samej szkoły co Megumi Hime i Yuko.Ona jest znana z dobrych wyników w nauce w szkole. Jest również uczniem jej dziadka, i mistrzem "Hikawa Karate Dojo".Jej podpis jest standardowy kolor fioletowy,i ma dwie dodatkowe formy zmiany "Anmitsu Komachi" (あんみつ小町 Anmitsukomachi) i "Pine Arabian" (パインアラビア PaiinArabia). Ona jest reprezentowana przez gwiazdy.

MaskotkiEdytuj

  • Ribbon (リボン Ribon?)  Hime jest pośrednikiem, a także partnerem Cure Lovely i Fairy Cure Princess.Pomimo jej cute wygląd, jest srebrno-piórem i bardziej odważny niż Hime.
  • Grasan (ぐらさん Gurasan?) Jest partnerem Cure Fortune

Pozostałe PostacieEdytuj

  • Blue (ブルー Burū?) Duchowa istota z Ziemi, która obdarza bohaterki mocą Pretty Cure.
  • Miyo Masuko (増子 美代 Masuko Miyo?) Reporterka która prowadzi program o Pretty Cure na całym świecie.

Filmowe PostacieEdytuj

  • Tsumugi Orihara (織原つむぎ Orihara Tsumugi?) jest dziewczynką której marzeniem jest zostać baleriną.
  • Książe Zeke (ジーク王子 Jiiku Ouji?)
  • Black Fang (ブラックファング Burakku Fangu?)
  • Funassyi (ふなっしー Funasshī?)

GaleriaEdytuj

Oficial Art

Profile

Screenshots

WideoEdytuj

Plik:映画 ハピネスチャージプリキュア! 人形の国のバレリーナ CM

Więcej z Fandomu

Losowa wiki