FANDOM

Riko helping Daikichi.png
Haruka Haruno

Go-Princess-Precure-Ep-7-Img-0020.png

Cure flora3.jpg

Chara 01 C-horz.jpg

Kanji 春野はるか
Rōmaji Haruno Haruka
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 13
Kolor Włosów Rudobrązowe (Haruka)
Blond z różowym Ombre (Cure Flora)
Kolor Oczu Turkusowe (Cure Flora, Haruka)
Alter Ego Cure Flora
Główny Kolor Różowy
Status
Sezon Go! Princess Precure
Zawód Uczennica
Relacje Moe Haruno (Mama)
Ibuki Haruno (Tata)
Momoka Haruno (Młodsza Siostra)
Debiuty
Anime Debiut Go! Princess Precure Odcinek 1 Jestem księżniczką!? Narodziny Cure Flora!
Seiyū
Japoński Yu Shimamura
Galeria
Haruka Haruno (春野はるか Haruno Haruka?) Haruka jest główną bohaterką w seri Go! Princess Precure, jest 13-letnią dziewczynką na pierwszym roku w Noble Akademy i jest również księżniczką kwiatów. Jej Alter ego cure to Cure Flora (キュアフローラ Kyua Furōra?). Hasłem Haruki jest Niesamowite! (ステキすぎる! Suteki sugiru!?) oraz w pełnym rozkwicie! (______満開だよ! ______mankai dayo!!??).

OsobowośćEdytuj

Haruka jest pełna uśmiechu,energiczna.Ciężko pracuje, aby spełnić swoje marzenie.Jest jak Mana i Megumi chce pomagać innym w potrzebie.

WyglądEdytuj

Haruka ma czerwono brążowe włosy związane w kok. Z boku głowy ma różową spinkę w kształcie kwiatu. Ma turkusowe oczy. Na szyję zakłada wisiorek w kształcie kwiatu. Jej strój składa się z różowej sukienka w kratkę, z białym kołnierzykiem, różowe bufiaste rękawy i spódnicę z plisowanym wykończeniem . Ma brązowy pas zawiązany wokół jej talii. Nosi też brązowe buty a na nich z białe podpuchnięte białe skarpetki.

Jako Cure Flora, jej włosy stają się o wiele dłuższe i zyskują kolor jasnego blądu z różowym ombre na końcach i różowe pasemka na grzywce. Jej kok staje się coraz większy i znajduje się na nim złoty diadem, który ma różowo-biały kwiat w środku. Nosi ten sam naszyjnik na szyi, ale Karmazynowy łuk wiązany ze sobą z tyłu i ma różowe kwiatowe kolczyki. Jej sukienka jest różowa z ciemno różowymi i białymi akcentami, ciemną różową wstążke ze złotą broszką w środku. Na jej talii ma pasek z wystającymi, białymi falbankami na spódnicy. Na jej piersi jest ciemno różowy łuk z amarantową broszką z różowym kwiatuszkiem w środku. Ma białe rękawiczki z różowymi kwiatami. Pojawiają sie u niej taż na je nadgarstkach i butach do kostek z białym i ciemno różowym dziobem i broszka na nich. Kiedy zmienia formy, spódnica wydłuża się do podłogę a różowe, białe i fioletowe światła w duże ciemne warstwy z różowymi kokardkami i broszkami.

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

Cure FloraEdytuj

Księżniczka z kwitnących kwiatów! Cure Flora!
咲きほこる花のプリンセス!キュアフローア!
Sakihokoru hana no purinsesu! Kyua Furōra!

Cure flora.jpg
Cure Flora (キュアフローラ Kyua Furōra?) to forma Precure, w którą zmienia się Haruka. Jej symbolem są kwiaty. Jej moce są związane z kwiatami.Haruka wypowiada słowa transformacji Precure! Princess Engage!.

AtakiEdytuj

PiosenkiEdytuj

Haruki aktor podkładający głos, Shimamura Yu, brała udział w kilku piosenkach do charakteru jej głosu.Wielu z nich to duety z Masumi Asano, która użyczyła głosu Minami Kaido , Hibiki Yamamura, która użyczyła głosu Kirarze Amanogawie i Miyuki Sawashiro, która użyczyła głosu Towie Akagi.

Wykonywane Grupowo:

CiekawostkiEdytuj

  • Haruka jest drugą różową liderką, która uwielbia książki z obrazkami tak samo jak Miyuki Hoshizora.
  • jest pierszym liderem cure, która na na blond włosy z różowym ombre
    •  ona jest trzecim liderem Cure która ogólnie ma blond włosy. Podobnie jak Cure Peach i Cure Heart.
  • Jest piewszym liderem Cure która ma trzynaście lat, czyniąc ją najmłodszym liderem Cure. Wszystkie inne cure mają czternaście lub piętnaście lat.
  • Ona jest trzeią Cure która reprezentuje również kwiaty, podobnie jak Cure Bloom i Cure Blossom.
  • Haruka ma podobny styl do Sharuru w jej ludzkiej postaci
  • włosy Haruki jako Cure są podobne do Formy Honoki jako Cure White.
  • Cure Flora jest drugą Cure która nosi rękawice, jak Cure Moonlight tak jak jest koleżanka z grupy Cure Twinkle.
  • Jest drugą Cure która ma turkusowe oczy w precure formie tak jak Cure Mirage.

GaleriaEdytuj

Oficialny Profil

Haruno Haruka

Cure Flora

Preview

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki