FANDOM

Riko helping Daikichi

Heartcatch Precure!: Pokaz Mody w kwiatowej Stolicy ... Naprawdę?
Heartcatch.Precure!.full.1324032
Kanji 映画 ハートキャッチプリキュア!花の都でファッションショー···ですか!?
Rōmaji Eiga Hātokyatchi Purikyua! Hana no Miyako de Fasshon Shō...Desu ka!?
Informacje
Seria Heartcatch Precure!
Premiera Pażdziernik 30,2010
Dyrektor Rie Matsumoto
Scenariusz Midori Kuriyama
Dyrektor Artystyczny Yoshiaki Honma
Dyrektor Animacji Ken Ueno
Poprzedni Precure All Stars DX 2: Promyk Nadziei☆Chronić Tęczowy Klejnot!
Następny Precure All Stars DX 3: Dostarczenie do Przyszłości! Połączenie Świata☆Tęczowe~Kwiaty
Piosenka Alright! Heartcatch Precure! (opening)
Tomorrow Song ~Ashita no Uta~ (ending)

(映画 ハートキャッチプリキュア!: 花の都でファッションショー···ですか!? Eiga Heartcatch Precure!: Hana no Miyako de Fashion Show... Desuka!??) jest to 9-ty film z seri Precure wprodukowany przez Toei Animation która premiera odbedzie się dnia 30 Października 2010r, 

HistoriaEdytuj

PostacieEdytuj

PrecureEdytuj

  • Tsubomi Hanasaki (花咲つぼみ Hanasaki Tsubomi?) / Cure Blossom (キュアブロッサム Kyua Burossamu?) jest bardzo nieśmiałą i zamkniętą w sobie dziewczyną, która kocha kwiaty. Mieszka w kwiaciarni o nazwie "Flower Shop Hanasaki" z rodzicami i babcią. Podczas walki często krzyczy "Mam dość!". Jej kolorem jest różowy. Ona Posiada moc kwiatów a jej symbolem Pretty Cure jest kwiat wiśni.
  • Erika Kurumi (来海えりか Kurumi Erika?) / Cure Marine (キュアマリン Kyua Marin?) to żywiołowa dziewczyna, która uwielbia modę i marzy o byciu projektantką ubrań. Mieszka w butiku o nazwie "Fairy Drop" z rodzicami i starszą siostrą pracującą jako znana modelka. Jej kolorem jest niebieski. Jej moce nawiązują do kwiatów i oceanu a jej symbolem Pretty Cure jest niebieska stokrotka.
  • Itsuki Myoudouin (明堂院いつき Myoudouin Itsuki?) / Cure Sunshine (キュアサンシャイン Kyua Sanshain?)  jest przedwodniczącą rady uczniowskiej Myoudou Academy's Junior High School, jest wnuczką dyrektora szkoły. Delikatna i przystojna bohaterka jest wciąż otoczona tłumami fanów. Z przyczyn rodzinnych często mylona jest z chłopcem mimo, że jest dziewczyną. Chcąc chronić swiojego starszego brata, Itsuki staje się Precure. Jej kolorem jest żółty. Jej moce opierają się o światło słońca a jej symbolem Pretty Cure jest słonecznik.
  • Yuri Tsukikage (月影ゆり Tsukikage Yuri?) / Cure Moonlight (キュアムーンライト Kyua Muunraito?)  jest najlepszą przyjaciółką siostry Eriki, Momoki. Przed rozpoczęciem serii walczyła jako Cure Moonlight. Dzięki pomocy Cure Blossom, Marine i Sunshine oraz Cologne i Drzewa Serc ponownie może przemienić się Pretty Cure. Jej moce nawiązują do blasku księżyca a jej symbolem Pretty Cure jest fioletowa róża.

MaskotkiEdytuj

  • Chypre (シプレ Shipure?)  jest wróżką z Drzewa Serc i towarzyszką Tsubomi. Okazuje jej zawsze dużo uczuć i dba o nią jak o siostrę.
  • Coffret (コフレ Kofure?) to druga wróżka z Drzewa Serc i towarzysz Eriki. Często niegrzeczny wobec swojej partnerki lecz mimo to łączy ich silna więź.
  • Potpourri (ポプリ Popuri?) jest wróżką, która narodziła się w trakcie trwania serii. Po długich poszukiwaniach odnajduje swoją partnerkę w Itsuki, która zmienia się w Cure Sunshine. Ma moc tworzenia tarcz ochronnych tak, jak jej partnerka. Nosi ze sobą Nasiono Precure, które jest kluczem do Pałacu Pretty Cure. Kocha Itsuki a ta bardzo się o nią troszczy.
  • Coupe (コッペ様 Koppe-sama?) to wróżka partner Kaoruko. Mieszka w ogrodzie botanicznym i nigdy nic nie mówi. Najczęściej nie okazuje żadnych emocji. Jest niezwykle podziwiany przez inne wróżki, które zwracają się do niego z sufiksem "-sama", co wyraża głęboki szacunek.

Filmowe PostacieEdytuj

ZłoczyńcyEdytuj

  • Snackey (スナッキー Sunakkii?)
  • Desertrian (デザトリアン Dezatorian?) to potwory używane przez Apostołów Pustyni, tworzone przez połączenie wybranego obiektu z więdnącym Kwiatem Serca danej osoby. Im Kwiat Serca jest bardziej zwiędły, tym silniejszy jest Desertrian.

Pozostałe PostacieEdytuj

  • Momoka Kurumi ({{{2}}}?)
  • Sakura Kurumi ({{{2}}}?)
  • Ryuunosuke Kurumi ({{{2}}}?)
  • Kaoruko Hanasaki ({{{2}}}?)

GaleriaEdytuj

Oficialny Profil

Prifile

Screenshots

WideoEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki