FANDOM

Riko helping Daikichi
Himari Arisugawa
Cure Custard Himari
Kanji 有栖川ひまり
Rōmaji Arisugawa Himari
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14
Urodziny Kwiecień 16
Kolor Włosów Złocisty Brąz (Himari)
Pomarańczowe (Custard)
Kolor Oczu Brązowe (Himari)
Bordowe (Custard)
Alter Ego Cure Custard
Główny Kolor Pomarańczowy (sub)
Żółty (main)
Status
Sezon KiraKira☆Precure A La Mode
Zawód Uczennica
Dom Ichigozaka
Relacje TBA
Debiuty
Anime Debiut KiraKira☆Precure A La Mode Odcinek 1 Dużo Miłości! Cure Whip, Gotowa do usług!
Seiyū
Japoński Haruka Fukuhara
Galeria
Himari Arisugawa (有栖川ひまり Arisugawa Himari?) jest 14-latką która uczęszcza do drugiej klasy Gimnazjum tak jak Ichika i Aoi i jest także główną postacią w serii KiraKira☆Precure A La Mode.

Jej alter ego cure to Cure Custard (キュアカスタード kyua Kasutādo?).

Jej hasłem jest Słodycze Są Nauką (「スイーツは科学です!」 "Suītsu wa kagaku desu!" ) oraz Pozwól Mi Wyjaśnić (「説明します!」 "Setsumei shimasu!")

OsobowośćEdytuj

Himari jest inteligentna, ale też bardzo nieśmiała. Nie jest zbytnio lubiana przez rówieśników, ponieważ kiedy zaczyna mówić o puddingu, wszyscy się nudzą. Uważa, że słodycze są nauką, dlatego bardzo dużo o nich czyta i stara się nie improwizować. Denerwuje się, gdy ktoś jej nie słucha.

WyglądEdytuj

Na codzień Himari nosi białą koszulę z długimi rękawami. Na to zakłada żółtą koszulkę z białym kołnierzykiem i zieloną kokardką przypominającą wiśnie. Ma także jasnozieloną spódnicę i brązowe kozaki. Długie brązowe włosy wiąże w grube warkocze.

Jako Cure Custard nosi żółtą koszulkę na ramiączkach. Na klatce piersiowej ma jasnożółtą kokardę, która spina materiał okrywający jej ramiona. Ma biały, gruby pasek, do którego jest przypięta torebka ze Sweet Pact. Jej żółto-brązowa spódnica jest podszyta białym materiałem. Oprócz tego Cure Custard posiada też długie, białe rękawiczki, żółte podkolanówki z koronką, pomarańczowe buty z ,,wiewiórczymi łapkami", wiśniowe kolczyki i wiśniowy naszyjnik, a także wiewiórcze uszy i ogon. Swoje jaskrawo pomarańczowe włosy wiąże w kucyk po prawej stronie i ozdabia opaską z kapeluszem-puddingiem.

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

Cure CustardEdytuj

" Inteligencja i odwaga! Wymieszajmy Je! Cure Custard! Gotowa do usług!"
知性と勇気を!レッツ・ラ・まぜまぜ!キュアカスタード!できあがり!
Chisei to Yūki wo! Rettsu・Ra・Mazemaze! Kyua Kasutādo! Dekiagari!

AtakiEdytuj

EtymologiaEdytuj

PiosenkiEdytuj

Himari aktor podkładający głos to, Haruka Fukuhara, brała udział w kilku piosenkach do charakteru jej głosu. Wielu z nich to duety z Karen Miyama, która użyczyła głosu Ichice Usami, Tomo Muranaka, która użyczyła głosu Aoi Tategami, Saki Fujita która użyczyła głosu Yukari Kotozume, Nanako Mori która użyczyła głosu Akirze Kenjo oraz Inori Minase Która użyczyła głosu Ciel Kirahoshi.

Wykonywane Grupowo:

CiekawostkiEdytuj

  • Cure Custard jest drugą cure, która ma budyń na głowie, pierwszą jest Cure Magical w Topaz Stylu.

PozostałeEdytuj