FANDOM

Honoka Yukishiro

Honoka School.jpg

Curewhite3.jpg

Cure white1.jpg

Kanji 雪城 ほのか
Rōmaji Yukishiro Honoka
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14 (FwPC)
15 (FwPCMH)
Kolor Włosów Ciemny Niebieski
Kolor Oczu Ciemny Niebieski
Alter Ego Cure White
Główny Kolor Biały (main)
Niebieski (sub)
Status
Sezon Futari wa Precure
Futari wa Precure Max Heart
Zawód Uczennica
Dom Ogród Tęczy (Ziemia)
Relacje Aya Yukishiro (Mama)
Taro Yukishiro (Tata)
Sanae Yukishiro (Babcia)
Chuutaro (Pies)
Debiuty
Anime Debiut Futari wa Precure Odcinek 1 Przemieniamy się!? Nie mogę w to uwierzyć!
Seiyū
Japoński Yukana
Galeria
Honoka Yukishiro (雪城ほのか Yukishiro Honoka?) Spokojna dziewczyna, która mieszka ze swoją babcią Sanae i jej psem Chūtarō, gdyż jej rodzice stale pracują za granicą. Jest w wieku Nagisy. Jest bardzo inteligentna i mądra i często jest nazywana "Królową Wiedzy". Jest członkiem klubu naukowego, gdzie jest podziwiana przez innych. Honoka nie miała wielu przyjaciół, ale przyjaźni się z Nagisą. Jako Cure White (キュア・ホワイト Kyua Howaito?) jest szybka i pełna wdzięku.

OsobowośćEdytuj

Honoka jest szlachetną i dobrą dziewczynom, która na pierwszym miejscu stawia dobro innych. Jest niesamowicie mądra, z tego właśnie powodu nazywa się ją "Królową Wiedzy". Może być również surowa i wymagająca, kiedy widzi, że ktoś nie daje z siebie wszystkiego, utrudnia jej to znalezienie przyjaciół. Jest taka, ponieważ martwi się o dobro innych. W dodatku kocha się w niej wielu chłopców w Akademii Verone. Jednak, nie obchodzie jej to, jedynymi chłopakami wobec, na których zwraca uwagę i jest wobec nich opiekuńcza to jej przyjaciel z dzieciństwa Shougo Fujimura i Kiriya, któremu pomagała zrozumieć ludzkie uczucia.

WyglądEdytuj

Honoka ma długie, ciemno granatowe włosy oraz oczy tego samego koloru. W serii All Stars, kolor jej oczu jest jaśniejszy, niż w oryginalnej serii.

Cure WhiteEdytuj

Emisariuszka Światła, Cure White!
光の使者、キュア・ホワイト!
Hikari no shisha, Kyua Howaito!

Cure White (キュアホワイト Kyua Howaito?) To alter ego Honoki, przedstawia się jako Emisariuszka światła, Cure White. Jako, że Nagisa jest tą najsilniejszą w drużynie, ona prezentuje swoją inteligencję. Podczas walki z wrogami używa głównie swoich nóg, w przeciwieństwie do Nagisy, która używa pięści. Jako Cure White staje się poważniejsza i silniejsza, można też usłyszeć , że jej głos odrobinę się zmienia. Zwiększa również siłę swoich ataków poprzez obracanie się.

Relacje Edytuj

Honoka ma wielu znajomych, jednak wśród nich jest niewielu bliskich przyjaciół.

Nagisa Misumi - Po staniu się Pretty Cure, za namowami i radami swojej babci Honoka postanawia zaprzyjaźnić się z Nagisą. Chce pomóc swojej znajomej zbliżyć się do Shougo, kiedy dowiaduje się, że Nagisa jest w nim zakochana. Poczuła się bardzo mocno zraniona, kiedy Nagisa powiedziała jej, żeby nie mieszała się w jej uczucia oraz, że nigdy nie zostaną przyjaciółkami. Kiedy się pogodziły, a Nagisa nazwała ją po imieniu była bardzo szczęśliwa.

Hikari Kujo - Honoka często wspiera Hikari, gdy ta ma jakiś problem, służy jej dobrymi radami. Tak samo jak Nagisa, chroni Hikari, nie dlatego, że jest ona życiem królowej, a dlatego, że jest ona jej przyjaciółką.

Kiriya - nie zostało pokazane, czy Honoka czuje cokolwiek do Kiriyi, można powiedzieć, że traktuje go bardziej jak młodszego brata. Kiedy po raz pierwszy pojawił się w szkole, wszyscy buli zachwyceni jego zdolnościami, po za Honoką, która nie zwróciła na niego większej uwagi. Gdy bliżej go poznała, zaczęła mu pomagać i wspierać go. Opatrzyła mu zadrapanie. Kiriya wyjawił jej, że pochodzi z Dusk Zone. Został zabrany z powrotem do Dusk Zone, kiedy stanął po stronie Pretty Cure. Honoka płakała i tęskniła za nim. Za każdym razem, gdy sobie go przypomniała, czuła się smutna.

Sanae Yukishiro - Jest babcią Honoki. Daje mnóstwo rad dziewczętom, gdy sytuacja jest trudna. Honoka próbuje trzymać swoją babcię z daleka od niebezpieczeństwa i woli by ta nie wiedziała, o tym, że jest Pretty Cure.

Rodzina - Jej rodzice dużo podróżują. Honoka rozumie tę sytuację i kocha ich bardzo mocna. Ma również silne więzi z Chuutaro - psem jej babci, któremu czasem zdradza swoje uczucia.

Shougo Fujimura - przyjaciel z dzieciństwa Honoki.

Mipple - wróżka Honoki, która umożliwia jej transformację w Cure White, W odróżnieniu do Nagisy i Meppla dobrze się dogadują i rozumieją.

AtakiEdytuj

Futari wa PrecureEdytuj

Futari wa Precure Max HeartEdytuj

GaleriaEdytuj

Oficialny profil

Honoka Yukishiro

Cure White

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki