FANDOM

Riko helping Daikichi
Ichika Usami
Cure Whip Ichika
Kanji 宇佐美いちか
Rōmaji Usami Ichika
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14
Urodziny Styczeń 7
Kolor Włosów Pomarańczowe (Ichika)
Różowe (Whip)
Kolor Oczu Fuksja
Alter Ego Cure Whip
Główny Kolor Różowy (main)
Biały (sub)
Status
Sezon KiraKira☆Precure A La Mode
Zawód Uczennica
Dom Ichigozaka
Relacje Satomi Usami (Mama)
Genichirou Usami (Tata)
Debiuty
Anime Debiut Mahou Tsukai Precure! Odcinek 50 Cure Up・RaPaPa! Przyszłość Też Będzie Dobrym Dniem!! (cameo)
KiraKira☆Precure A La Mode Odcinek 1 Dużo Miłości! Cure Whip, Gotowa do usług!
Seiyū
Japoński Karen Miyama
Galeria
Ichika Usami (宇佐美いちか Usami Ichika?) jest główną bohaterką w serii KiraKira☆Precure A La Mode, która jest uczniem szkoły średniej drugiego roku, kocha słodycze. Kiedy dostaje podekscytowania, w tedy skacze jak "królik". Ichiki alter ego to Cure Whip (キュアホイップ Kyua Hoippu?) i ona jest oparta na wyłącznie ciasteczkach i królikach.

Jej hasłem jest Whip・Krok・Skok! (「ホイップ・ステップ・ジャーンプ!」 Hoippu・Suteppu・Jānpu!?) oraz Mam Świetny Pomysł! (「キラっとひらめいた!」 Kiratto Hirameita!?).

OsobowośćEdytuj

Ichika jest wesołą, młodą dziewczyną, która uwielbia słodycze. Jednak nie jest najlepsza w gotowaniu. Ma dużo pewności siebie, jeśli chodzi o dekorowanie słodyczy i zrobienie zwierzęcych słodkości. Gdy jest pełna szczęścia lub bardzo podekscytowana, w tedy skacze się jak "królik"..

WyglądEdytuj

Na codzień Ichika nosi różową sukienkę do kolan z długimi białymi rękawami. Nosi też białe trampki i skarpetki przypominające kolorami truskawki. Swoje ciemnopomarańczowe włosy wiąże truskawkowymi gumkami w dwa kucyki. 

Jako Cure Whip nosi białą sukienkę z bufiastymi rękawami. Na jej klatce piersiowej znajduje się różowa kokardka z ,,truskawką". Ma gruby, różowy pasek z dwoma białymi guzikami, do którego jest przypięta torebeczka ze Sweet Pact. Spódniczka sięga do kolan i jest podszyta żółto-biało-różówym materiałem. Dziewczyna nosi białe rękawiczki z pomponami tego samego koloru. Podobne pompony ma również na różowych butach z białymi ,,łapkami królika". Cure Whip ma również różowy naszyjnik, białe puszyste kolczyki, królicze uszy i króliczy ogonek. Swoje długie, różowe włosy wiąże w dwa kucyki i ozdabia opaską z kapeluszem-tortem.

HistoriaEdytuj

Początek Edytuj

Na początku odcinka 1 widzimy retrospekcję Ichiki, gdzie jej mama przygotowuje ciasto. Po chwili widzimy ją jako 14-latkę. Biegnie ona do sklepu po składniki do ciasta, które zamierza upiec dla swojej mamy. Rozradowana dziewczyna skacze. Nagle pobliska góra wybucha lukrem. Zakoczona Ichika łapie jajka i widzi na niebie chmurę w krztałcie torciku.

Spotkanie z Pekorin Edytuj

Ichika wraca do domu i zaczyna piec, śpiewając piosenkę o gotowaniu. Niestety ciasto się przypala. Dziewczyna powtarza proces kilka razy, lecz za każdym razem ciasto wychodzi czarne i twarde. Usami nie wie, co zrobiła źle.

W pewnym momencie słyszy krzyk dochodzący zza okna. Nagle widzi białego pieska, który, wlatując do kuchni przez okno, uderza ją w twarz i ląduje na stole. Ichika robi się coraz bardziej przerażona, gdy widzi, że dziwne zwierzątko potrafi mówić, latać, a jego uszy zmieniają kolor. Dziewczyna chce wybiec z kuchni, jednak kiedy okazuje się, że piesek jest głodny, pozwala mu zjeść jej nieudane ciasta. Ichika dowiaduje się, żę piesek nazywa się Pekorin, a także, że w jej ciastach znajduje się magiczna energie nazywana Kirakira~`ru.

Wkrótce Ichika zaprzyjaźnia się z Pekorin i udaje im się upiec razem ciasto.

Pierwsza walka Edytuj

Kiedy Ichika zamierza udekorować i tym samym skończyć ciasto, odbiera dziwny telefon. Ukazuje się, że jej mama nie przyjedzie dziś do niej. Dziewczyna nie chce już ciasta, jednak Pekorin uważa, że tort jest bardzo ważny.

Nagle pojawia się Gummy, który chce dostać się do Kirakira`ru tortu Ichiki. Pekorin wkłada na głowę tacę z ciastem i wylatuje przez okno.

RelacjeEdytuj

Cure WhipEdytuj

"Żywotność i uśmiechy! Wymieszajmy Je! Cure Whip! Gotowa do usług!"
元気と笑顔を!レッツ・ラ・まぜまぜ!キュアホイップ!できあがり!
Genki to egao wo! Rettsu・Ra・Mazemaze! Kyua Hoippu! Dekiagari!

1486252288420
Cure Whip (キュアホイップ Kyua Hoippu?) jest to alter ego Ichiki. Ona przemienia się używając sformułowania "Cure La Mode・Dekoracja! Biszkopt!"

AtakiEdytuj

EtymologiaEdytuj

PiosenkiEdytuj

Ichiki aktor podkładający głos to, Karen Miyama, brała udział w kilku piosenkach do charakteru jej głosu. Wielu z nich to duety z Haruka Fukuhara, która użyczyła głosu Himari Arisugawie, Tomo Muranaka, która użyczyła głosu Aoi Tategami, Saki Fujita która użyczyła głosu Yukari Kotozume, Nanako Mori która użyczyła głosu Akirze Kenjo oraz Inori Minase Która użyczyła głosu Ciel Kirahoshi.

Wykonywane Grupowo:

CiekawostkiEdytuj

  • Ichika jest drugą liderką cure po Nozomi Yumehara, której nazwisko nie zaczyna się od liter, M, H lub A.
  • Cure Whip jest drugą cure do reprezentowania uśmiechu po Cure Happy z Smile Precure!.
  • Ichiki seiyū, Karen Miyama, podziela jej imię z Karen Minazuki z Yes! Precure 5 GoGo!.
  • Ichika jest pierwszą cure, aby kamea wygląd w różnych serii Precure, nie licząc wszystkie All Stars lub Dream Stars kontynuacji, jednak pojawiła się w ostatnim odcinku Mahou Tsukai Precure!.

PozostałeEdytuj