FANDOM

Szablon:CharInfoInfinity Silhouette (無限シルエット Mugen Shiruetto?) jest fuzją i ostatnia aktualizacją, gdy wszystkie Pretty Cure w Heartcatch Pretty Cure! łączą swoje serca i uprawnienia jako jedność, podczas gdy pokonują Dune.

Opis Edytuj

Kiedy każdy nadaje im moc do Heartcatch Mirage, Rącze leki przechodzą transformację nazwie Nieskończoność Sylwetka. Olbrzymia nasiona lub form podobnych do jaj powłoki wokół wszystkie leki a następnie pęknięcia. Stają się gigantyczna kobieta, podobnie jak w Heartcatch Orchestra, z długimi włosami różowy światło w dwóch warkocze. Gdy gigant Pretty Cure otwiera oczy, można zobaczyć wiele gwiazd wszechświata świeci wewnątrz. Infinity Sylwetka dostaje pelerynę bardzo podobny do tego, że dostać się z pomocą swoich maskotek. Zamiast pin serca, wokół sworznia są płatki z kwiatów wiśni, tak samo jak motyw kwiatu Cure Blossom. Nosi białą suknię z płynącego akcesoriów wiśni kwiat w jej włosy, i ma niewidzialną tarczę, która może zablokować każdy atak. Ta forma pozwala jej używać jej ruch, podpis, podobnie jak w Heartcatch Orchestra, Pretty Cure! Prosto dziurkacza.

Wyrażenia przy transformacji Edytuj

Japoński Edytuj

宇宙に咲く大輪の花、無限の力と無限の愛を持つ、星の瞳のプリキュア。 ハートキャッチプリキュア無限シルエット!

Romanizacja Edytuj

Uchū ni saku tairin no hana, mugen no chikara to mugen no ai wo motsu, hoshi no hitomi no Purikyua. Hātokyacchi Purikyua, Mugen Shiruetto!

Polski Edytuj

Wielki kwiat, który kwitnie w całym wszechświecie! Nieskończona moc ... Nieskończona miłość ... gwiaździste oczy Pretty Cure ... Heartcatch Pretty Cure, Infinity Silhouette!

Ciekawostki Edytuj

  • Ona jest największą Pretty Cure w historii.
  • Ona wygląda prawie identyczne Hanasaki Tsubomi / Cure Blossom i dzieli tę samą aktorkę głosową z nią. W rzeczywistości, Cure Blossom jest częścią niej.
  • Jest jedynym połączeniem kilku Pretty Cure
  • .Ona jest chyba najsilniejszą Pretty Cure jeszcze, ponieważ żadna z Pretty Cure nie możę blokować ataków z ich odpowiednim bossem bez najmniejszego wysiłku.

GaleriaEdytuj

{{{1}}}

Więcej z Fandomu

Losowa wiki