FANDOM

Riko helping Daikichi
Itsuki Myoudouin

Itsuki myoudouin by rinamixdigichan-d9ibbsw

Cure sunshine2

Myoudouin.itsuki

Kanji 明堂院 いつき
Rōmaji Myōdōin Itsuki
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14
Kolor Włosów Brązowe (Itsuki)
Żółte (Cure Sunshine)
Kolor Oczu Brązowe (Itsuki)
Żółte (Cure Sunshine)
Alter Ego Cure Sunshine
(Super Cure Sunshine)
Główny Kolor Żółty (main)
złoty (sub)
Status
Sezon Heartcatch Precure!
Zawód Uczennica
Relacje Tsubaki Myoudouin (Mama)
Satsuki Myoudouin (Starszy Brat)
Gentarou Myoudouin (Dziadek)
Debiuty
Anime Debiut Heartcatch Precure! Odcinek 3 Druga Precure jest pełna motywacji!
Seiyū
Japoński Houko Kuwashima
Galeria
Itsuki Myoudouin (明堂院いつき Myoudouin Itsuki?)  jest jedną z głównych bohaterek w seri Heartcatch Precure! . Jest przewodniczącą rady szkolnej Myoudou Academy Junior High School. Mimo swojego bardziej męskiego wygladu jest bardzo dziewczęca i wrażliwa. Jej alter ego to Cure Sunshine (キュアサンシャイン Kyua Sanshain?). Jej hasłem jest: Uzdrowię ciemność w twoim sercu moim światłem! (その心の闇、私の光で照らしてみせる! Sono kokoro no yami, watashi no hikari de tera shitemiseru!?)

OsobowośćEdytuj

Itsuki jest bardzo spokojną, opanowaną i opiekuńczą osobą. Uwielbia słodkie, dziewczęce rzeczy lecz ukrywa się z tym. Troszczy się o swoich przyjaciół i kocha swoją rodzinę. Często jest brana za chłopaka, gdyż pragnie zastąpić swojego chorego brata aby w przyszłości prowadzić za niego rodzinne dojo. W końcu udaje jej się pogodzić i sztuki walki i zamiłowanie do wszystkiego co urocze i dziewczęce.

WyglądEdytuj

HistoriaEdytuj

Cure SunshineEdytuj

Kwiat skąpany w promieniach słońca, Cure Sunshine!
陽の光浴びる一輪の花,キュアサンシャイン!
Hi no hikari abiru ichirin no hana, Kyua Sanshain!

Cure sunshine
Cure Sunshine (キュアサンシャイン Kyua Sanshain?) to alter ego Itsuki. Posiada moc światła słońca a jej symbolem Pretty Cure jest słonecznik. Do transformacji używa Shiny Perfume a przemienia się słowami Pretty Cure Open My Heart!. Jej bronią, w przeciwieństwie do pozostałych bohaterek, jest Shiny Tambourine. Może dzięki niemu wykonywać ataki Gold Forte Burst oraz Floral Power Fortissimo (osobno lub z inną Cure). Może połączyć swe moce z Cure Blossom oraz Cure Marine i wykonać silniejszy atak Shining Fortissimo. Potrafi także atakować pobocznymi atakami głównie pod postacią żółtej energii. Ma duże zdolności ochronne. Potrafi tworzyć różnego rodzaju tarcze. Najczęściej używa Sunflower Aegis, bariery na kształt kwiatu słonecznika. Jest w stanie wraz z Potpourri stworzyć ochronę wokół Drzewa Serc, a następnie teleportować je w inne miejsce. Jej wróżka partner może przistoczyć się w świetlistą pelerynę, dzięki której Itsuki może latać. W odc. 38 Cure Sunshine wraz z Blossom, Marine i Moonlight zyskują Heartcatch Mirage, dzięki czemu zdobywają przemianę Super Silhouette i mogą wykonać atak grupowy Heartcatch Orchestra.

Super Cure SunshineEdytuj

Kwiaty świecące na całym świecie, Heartcatch Precure Super Silhouette!
世界に輝く一面の花、ハートキャッチプリキュア・スーパーシルエット!
Sekai ni kagayaku ichimen no hana, Hātokyachi Purikyua Supa Shiruetto!"

Super Cure Sunshine (スーパーキュアサンシャイン Suupaakyuasanshain?) jest silniejszą przemianą, którą Itsuki otrzymuje po zaliczeniu próby w Pałacu Pretty Cure. Cure Sunshine wraz z Blossom,Marine i Moonlight mogą zmienić się w tą formę dzięki Heartcatch Mirage i Super Pretty Cure Seed .W tej przemianie Pretty Cure mogą używać grupowy atak, Heartcatch Orchestra . Dodatkowo, przemiana umożliwia szybki lot, także w kosmosie, bez udziału wróżek. Wówczas z pleców bohaterek wylatują wiązki światła.

AtakiEdytuj

  • Sunflower Aegis
  • Sunflower Aegis Impact
  • Sunflower Protection
  • Sunshine Flash
  • Pretty Cure Impact
  • Sunshine Dynamite 

GaleriaEdytuj

Oficjalnu Profil

Myoudouin Itsuki

Cure Sunshine

Inne

WideoEdytuj

Heartcatch Precure! Cure Sunshine transform01:09

Heartcatch Precure! Cure Sunshine transform

Transfrmacja Itsuki