FANDOM

""Twórz! Jedz! Walcz!""— Fraza z oficjalnej strony
KiraKira☆Precure A La Mode
KiraKira☆Pretty Cure A La Mode Poster 2
Kanji キラキラ☆プリキュアアラモード
Rōmaji Kirakira☆Purikyua A Ra Mōdo
Informacja Główna
Dyrektor Kohei Kureta
Yukio Kaizawa
Studio Toei Animation
Sieć TV Asahi
Rozpoczęcie 5.02.2017-28.01.2018
Odcinki 49 (Lista odcinków)
film Precure Sen Gwiazd!
Kirakira Precure a la Mode Chrupiąca! Pamięć Mille-feuille!
Poprzedni Mahou Tsukai Precure!
Następny HUGtto! Precure
Opening BLASK!! KiraKira☆Precure A La Mode
Ending Zacznijmy・La・Gotowanie☆Czas Na Pzedstawienie
Shubidubi☆Słodki Czas
Très bien Sambre!! (37-38)
KiraKira☆Precure A La Mode (キラキラ☆プリキュアアラモード Kirakira☆Purikyua A Ra Mōdo?) w polskiej wersji "Lśniące☆Precure A La Mode"  japońskie anime z gatunku mahō-shōjo, czternasty sezon z cyklu Precure wyprodukowany przez Toei Animation, której autorem jest Izumi Tōdō. Serial będzie miał swoja premierę 05 lutego 2017 roku. Jest kolejną serią po Mahou Tsukai Precure!. Tematem serii są Desery.

Opis FabułyEdytuj

Ichika Usami, studentka drugiego roku gimnazjum, uwielbia słodycze i pracuje w cukierni swojej rodziny. Kiedy spotyka wróżkę o imieniu Pekorin, dowiaduje się o magicznej energii zwanej "Kirakiraru", która zamieszkuje słodycze i desery oraz potwory zwane Henteko, które mają je ukraść. Ichika dołącza do pięciu innych dziewczyn, aby utworzyć grupę KiraKira PreCure i chronić słodycze.

CharakteryEdytuj

PrecureEdytuj

  • Ichika Usami (宇佐美いちか Usami Ichika?) / Cure Whip (キュアホイップ Kyua Hoippu?) Ichika jest 14 letnią dziewczyną, która uczęszcza do drugiej klasy gimnazjum. Po przemianie jej wygląd przypomina królika. Jej moc to słodycze a jej strój jest różowy.
  • Himari Arisugawa (有栖川ひまり Arisukawa Himari?) / Cure Custard (キュアカスタード kyua Kasutādo?)  jest 14 letnią dziewczyną tak samo jak Aoi i Ichika, która uczęszcza do drugiej klasy gimnazjum. Po przemianie jej wygląd przypomina wiewiórke. jej strój jest pomarańczowy.
  • Aoi Tategami (立神あおい Tategami Aoi?) / Cure Gelato (キュアジェラート kyua Jerāto?)  jest 14 letnią dziewczyną tak jak Himari i Ichika, która uczęszcza do drugiej klasy gimnazjum. Po przemianie jej wygląd przypomina lwa. Jej moc to lód a jej strój jest niebieski.
  • Yukari Kotozume (琴爪ゆかり Kotozume Yukari?) / Cure Macaron (キュアマカロン Kyua Makaron?)  jest uczennicą drugiej klasy liceum. Po przemianie jej wygląd przypomina kota. Jej strój jest fioletowy.
  • Akira Kenjo (剣城あきら Kenjō Akira?) / Cure Chocolat (キュアショコラ Kyua Shokora?) jest uczennicą drugiej klasy liceum tak jak Yukari. Po przemianie jej wygląd przypomina psa. Jej strój jest czerwony.
  • Kirarin (キラリン Kirarin?) / Ciel Kirahoshi (キラ星シエル Kiraboshi Shieru?) / Cure Parfait (キュアパルフェ Kyua Parufe?) jest wróżką która mieszka na truskawkowym wzgórzu. Pojawia jako Ciel sławna cukiernicza na całym świecie. W połowie serii dołącza do dziewczyn jako szósta Cure. Pikarin kończy zdanie wyrażeniem "-Kira"

MaskotkiEdytuj

  • Pekorin (ペコリン Pekorin?) Jest grubą wróżką, która uwielbia słodycze, zawsze wydaje się być głodna. W zależności od jej nastroju jej uszy zmieniają kolor oraz potrafi wyczuć zapach energii o nazwie "Kirakiraru", który znajduje się w słodyczach. Pekorin kończy swoje zdanie wyrażeniem "~ peko".
  • Chorou (長老 Chōrō?) Jest starym wróżkiem z Ichigo Mountain, kończy swoje zdanie wyrażeniem "~ jaba".

Kirakiraru ZłodziejeEdytuj

Pozostałe PostacieEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

  • Słodki Pakt (スイーツパクト Suītsu Pakuto?) - Urządzenie do transformacji cures. Aby go użyć, dziewczyny muszą mieć odpowiednią transformację słodyczy zwierząt i trzeba krzyczeć fraze "Cure La Mode・Dekoracja!"
  • Zwierzęce Słodycze (アニマルスイーツ Animaru Suītsu?) - Elementy kolekcjonerskie i transformacje.
  • Cukierkowa Pałeczka (キャンディロッド Kyandi Roddo?) - element służacy cures do ostatecznego ataku.
  • Kirakiraru (キラキラル Kirakiraru?)
  • Tęczowa Wstążka (レインボーリボン Reinbō Ribon?)
  • Kirakiraru Creamer (キラキラル クリーマー Kirakiraru Kurīmā?) - Ostateczna broń cure pojawia się w odcinku 33. Dzięki niemu cure mogą użyć ataku Karuzela Zwierząt.

LokalizacjaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • KiraKira☆Precure A La Mode jest pierwszą seria gdzie cures wyglądają jak zwierzęta.
  • KiraKira☆Precure A La Mode jest drugą serią gdzie cures są tego samego koloru po Doki Doki! Precure.
  • KiraKira☆Precure A La Mode jest pierwszą serią gdzie nie występuje potwór w pierwszym odcinku serialu.
  • KiraKira☆Precure A La Mode jest drugą serią gdzie występuję 6 cures po Yes! Precure 5 GoGo!.

TowarEdytuj

Proszę odnieść się do głównej strony: KiraKira☆Precure A La Mode Towar

GaleriaEdytuj

Oficjalny Art/Profil

Preview

Oficjalna Tapeta Na Pulpit

Linki ZewnętrzneEdytuj

ReferencjeEdytuj

WideoEdytuj

【キラキラ☆プリキュアアラモード】オープニング 「SHINE!! キラキラ☆プリキュアアラモード」 (歌:駒形友梨)01:32

【キラキラ☆プリキュアアラモード】オープニング 「SHINE!! キラキラ☆プリキュアアラモード」 (歌:駒形友梨)

【キラキラ☆プリキュアアラモード】エンディング 「レッツ・ラ・クッキン☆ショータイム」 (歌:宮本佳那子)01:41

【キラキラ☆プリキュアアラモード】エンディング 「レッツ・ラ・クッキン☆ショータイム」 (歌:宮本佳那子)

1080p Kirakira☆Pretty Cure Opening 201:31

1080p Kirakira☆Pretty Cure Opening 2

【キラキラ☆プリキュアアラモード】後期エンディング 「シュビドゥビ☆スイーツタイム」 (歌:宮本佳那子)-001:37

【キラキラ☆プリキュアアラモード】後期エンディング 「シュビドゥビ☆スイーツタイム」 (歌:宮本佳那子)-0