FANDOM

Riko helping Daikichi
Kirakira Precure a la Mode Chrupiąca! Pamięć Mille-feuille!
DDnH9uGUMAEs7DQ
Kanji 映画キラキラ☆プリキュアアラモード パリッと!思い出のミルフィーユ!
Rōmaji Eiga Kirakira☆Purikyua A Ra Mōdo Paritto! Omoide no Mirufīyu!
Informacje
Seria KiraKira☆Precure A La Mode
Premiera Październik 28, 2017
Dyrektor Tsuchida Yutaka
Scenariusz Murayama Isao
Poprzedni Mahou Tsukai Precure!: Niezwykła Transformacja! Cure Mofurun!
Kirakira Precure a la Mode Chrupiąca! Pamięć Mille-feuille! (映画キラキラ☆プリキュアアラモード パリッと!思い出のミルフィーユ! Eiga Kirakira☆Purikyua A Ra Mōdo Paritto! Omoide no Mirufīyu!?) jest to 19 film z seri Precure wprodukowany przez Toei Animation która premiera odbedzie się dnia 28 Października 2017r.

Opis FabułyEdytuj

PostacieEdytuj

PrecureEdytuj

  • Ichika Usami (宇佐美いちか Usami Ichika?) / Cure Whip (キュアホイップ Kyua Hoippu?) Ichika jest 14 letnią dziewczyną, która uczęszcza do drugiej klasy gimnazjum. Po przemianie jej wygląd przypomina królika. Jej moc to słodycze a jej strój jest różowy.
  • Himari Arisugawa (有栖川ひまり Arisukawa Himari?) / Cure Custard (キュアカスタード kyua Kasutādo?)  jest 14 letnią dziewczyną tak samo jak Aoi i Ichika, która uczęszcza do drugiej klasy gimnazjum. Po przemianie jej wygląd przypomina wiewiórke. jej strój jest pomarańczowy.
  • Aoi Tategami (立神あおい Tategami Aoi?) / Cure Gelato (キュアジェラート kyua Jerāto?)  jest 14 letnią dziewczyną tak jak Himari i Ichika, która uczęszcza do drugiej klasy gimnazjum. Po przemianie jej wygląd przypomina lwa. Jej moc to lód a jej strój jest niebieski.
  • Yukari Kotozume (琴爪ゆかり Kotozume Yukari?) / Cure Macaron (キュアマカロン Kyua Makaron?)  jest uczennicą drugiej klasy liceum. Po przemianie jej wygląd przypomina kota. Jej strój jest fioletowy.
  • Akira Kenjo (剣城あきら Kenjō Akira?) / Cure Chocolat (キュアショコラ Kyua Shokora?) jest uczennicą drugiej klasy liceum tak jak Yukari. Po przemianie jej wygląd przypomina psa. Jej strój jest czerwony.
  • Kirarin (キラリン Kirarin?) / Ciel Kirahoshi (キラ星シエル Kiraboshi Shieru?) / Cure Parfait (キュアパルフェ Kyua Parufe?) mistyczna cure, która pojawi się jako szósta cure w połowie serii. Prawdopodobnie będzie w kolorze zieleni.

MaskotkiEdytuj

  • Pekorin (ペコリン Pekorin?) Jest grubą wróżką, która uwielbia słodycze. Ona jest raczej zepsuta i zawsze wydaje się być głodna. W zależności od jej nastroju jej uszy zmieniają kolor i czuję zapach energii o nazwie "Kirakiraru", który znajduje się w słodyczach. Pekorin od dawna dążyła do spełnienia Legendarnych Cukierniczek Precure, więc często próbuje zmierzyć się z wrogiem. Jest dobra w naśladowaniu kotów i psów, kończy swoje zdanie wyrażeniem "~ peko".
  • Chorou (長老 Chōrō?) Jest starym wróżkiem z Ichigo Mountain, kończy swoje zdanie wyrażeniem "~ jaba".
  • Pikario (ピカリオ Pikario?) wróżek jest bratem Pikarin.

ZłoczyńcyEdytuj

Postacie FilmoweEdytuj

Pozostałe PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Official Art

Profile

Preview

Screenshots

WideoEdytuj

『映画キラキラ☆プリキュアアラモード』特別映像!00:31

『映画キラキラ☆プリキュアアラモード』特別映像!

『映画キラキラ☆プリキュアアラモード パリッと!想い出のミルフィーユ!』予告01:18

『映画キラキラ☆プリキュアアラモード パリッと!想い出のミルフィーユ!』予告