FANDOM

  • Kokoro Perfume (Cure Blossom)
  • Kokoro Perfume (Cure Marine)
  • Shiny Perfume
Kokoro Perfume (ココロパフューム Kokoropafyuumu?) (pl. Perfumy Serca) to przedmioty używane przez Tsubomi i Erikę do przemiany w Precure w serii Heartcatch Precure!.

Aby móc użyć Kokoro Perfume, potrzebne są Nasiona Precure, które są przywoływane przez wróżki. Aby przemienić się w Precure, bohaterka musi umieścić Nasiono Pretty Cure w Kokoro Perfume i wypowiedzieć słowa "Precure! Open My Heart!". Następnie, poprzez spryskiwanie ciała perfumami, materializuje kostium Pretty Cure i staje się wojowniczką.

Cure Sunshine także posiada Kokoro Perfume lecz jej przedmiot nazywa się Shiny Perfume (シャイニーパフューム Shainiipafyuumu?) i ma nieco inny wygląd. Działa jednak w dokładnie ten sam sposób.

Cure Moonlight dawniej przemieniała się za pomocą Kokoro Perfume lecz po pokonaniu przez Dark Precure jej przedmiot został wręczony Tsubomi. Po odzyskaniu mocy może transformować się w Pretty Cure dzięki Heart Pot.

W Kokoro Perfume mogą także zostać umieszczane inne Nasiona Serc. Rozpylając na siebie moc z tych Nasion, Precure mogą otrzymywać nowe umiejętności, np. szybkie poruszanie się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki