FANDOM

Riko helping Daikichi
Komachi Akimoto

Komachisan R

Cure Mint Op

Curemintmain

Kanji 秋元 こまち
Rōmaji Akimoto Komachi
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 15 (YPC5)
16 (YPC5GG)
Kolor Włosów Ciemnozielone (Komachi)
Zielone (Cure Mint)
Kolor Oczu Ciemnozielone
Alter Ego Cure Mint
Główny Kolor Zielony
Status
Sezon Yes! Precure 5
Yes! Precure 5 GoGo!
Zawód Uczennica
Relacje Madoka Akimoto (Starsza Siostra)
Debiuty
Anime Debiut Yes! Precure 5 Odcinek 1 Narodziny Precure Nadziei!
Seiyū
Japoński Ai Nagano
Galeria
Komachi Akimoto (秋元 こまち Akimoto Komachi?) Komachi ma 15 lat i jest uczennicą trzeciej klasy L'École des Cinq Lumières Institute. Jest miła, nieśmiała, lubi czytać książki i pisać. Jednak, kiedy jest bardzo rozgniewana ukazuje się jej temperament. Wraz z Karen jest wolontariuszką w bibliotece szkolnej, często spędza swój czas pisząc tam opowiadania. Jej marzeniem jest zostać pisarzem, ma szczególny talent: Nuts pochwalił ją, gdy ukończyła pierwszą historię (nie zdarza mu się to często). Jest w nim zakochana, wyraża swoje uczucia w postaci jej drugiej powieści. Jej rodzice posiadają sklep z tradycyjnymi japońskimi słodyczami.  Jej alter ego to Cure Mint (キュアミント Kyua Minto?).

OsobowośćEdytuj

Wygląd Edytuj

Komachi ma ciemnozielone, krótkie włosy, na które najczęściej zakłada jasnofioletową opaskę. Jej oczy i brwi są tego samego koloru, co jej włosy. Z tyłu głowy widać bardzo długi kucyk, dosięgający jej do łydek, zawiązany fioletową gumką do włosów. Tak jak reszta Cure nosi mundurek szkolny koloru fioletowego. Strój codzienny bohaterki składa się z zielonej bluzki z jasnymi falbankami, białym kołnierzykiem i ze spódnicą, dookoła której posiada długi pasek, na którym ma zawiązaną kokardę. Na dolnej części ubrania nosi białe rajstopy, i zielone pantofle z paskiem na zewnątrz. Podczas przemiany ma na sobie założoną białozieloną sukienkę, na której ma zieloną kokardę w kształcie motyla z czerwonym klejnotem w środku. Na rękawach ma białe falbanki, a na głowie zieloną żółtą kokardkę również z czerwonym klejnotem w środku. Na nogach ma założone zielone, krótkie kozaki na obcasie. Można również zauważyć, że podczas przemiany włosy Komachi stają się dłuższe i cieńsze.

HistoriaEdytuj

Cure MintEdytuj

"Zielona ziemia spokoju, Cure Mint!"

安らぎの緑の大地,キュアミント! 

"Yasuragi no Midori no Daichi, Kyua Minto!"

Cure Mint (キュアミント Kyua Minto?) jej alter ego Komachi.

AtakiEdytuj

EtymologiaEdytuj

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Oficialny Profil

Komachi Akimoto

Cure Mint

Inne

WideoEdytuj