FANDOM

Riko helping Daikichi.png
Ha-chan/Kotoha Hanami

B0N0Dvv-yLY.jpg

Kotoha Smile.jpg

Felice.jpg

Kanji はーちゃん/花海ことは
Rōmaji Hā-chan/Hanami Kotowa
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 13 (Kotoha)
Kolor Włosów Różowe
Jasno Różowe (Cure Felice)
Kolor Oczu Turkusowe (Kotoha)
Turkusowe z różowymi pasemkami kwiatowymi (Ha-chan&Felice)
Alter Ego Cure Felice
Główny Kolor Zielony
Status
Sezon Mahou Tsukai Precure!
Zawód Uczennica
Debiuty
Anime Debiut Mahou Tsukai Precure Odcinek 4 Magiczna Lekcja Start! Szukanie Tajemniczego Motyla!
Seiyū
Japoński Saori Hayami
Galeria
Ha-chan (はーちゃん Ha-chan?) później jako Kotoha Hanami (花海ことは Hanami Kotoha?) jest dziecięcą wróżką która pojawia się w serii Mahou Tsukai Precure!. Pochodzi z Linkle Smartphone. Jej wiek gwałtownie rośnie wraz z jej wymową. Jest także główną postacią w sezonie. jej alter ego cure to Cure Felice (キュアフェリーチェ Kyua Ferīche?). Jej ulubionym słowem jest mówienie Ha (はー ?).

Zdolności Edytuj

Ha-chan jest pokazana która ma zdolności do korzystania z Linkle Smartphone i jest w stanie zasilać ataki cures. Na przykład, kiedy korzysta się z książki, aby umożliwić Sapphire Smartish do zasilenia i pokonania Spardy w odcinku 16.

Wygląd Edytuj

Jako wróżka, Ha-chan wielokrotnie zmieniała swój wygląd. Jako niemowlę miała krótkie rózowe włosy ozdobione pojedynczym białym kwiatkiem. Ubrana była w jasnozielone ubranko. Nie miała skrzydeł.

Nieco później ewoluowała. Miała wtedy nieco gęstsze włosy z małym kosmykiem odstającym na czubku głowy ozdobionym dwoma kwiatkami. Ubrana była w jasnozieloną sukienkę z różowym koralikiem pośrodku klatki piersiowej. Miała też zielone buty.

Jej kolejna forma wyglądała jak 7-letnia dziewczynka. Ha-chan miała wtedy na sobie ciemnozieloną bluzkę, kremową falbaniastą spódnicę oraz jasnozieloną kurteczkę z krótkim rękawem, białą koronką oraz trzema kwiatkami na wysokości klatki piersiowej. Posiadała także jasnozielone buty z kwiatkami i listkami.

W tej formie posiadała również inne stroje, które otrzymała, kiedy przejadła się jedzeniem z Kamieni Linkle.

Jej ostatnia forma jako wróżka jest wieku natolatki. Ma wtedy ona różowe włosy do ramion ozdobione zieloną opaską z dwoma kwiatkami nad uszami. Jest ubrana w jasnozieloną bluzkę z koronką i białymi rękawkami i trzema różowymi kwiatkami oraz białą spódnicę z serduszkami i zielonym paskiem z kwiatkami na końcach. Nosi zielone kozaki z kwiatkami z wzorem łodygi. Na ręce ma wstążkę z kwiatkiem.

Jako Kotoha Hanami ma różowe włosy do ramion z zieloną opaską z kwiatami nad uszami. Nosi białą bluzkę z rękawami do łokci na ramiączkach w kolorze zielonym z koronką i czerwoną wstążką z kokardką. Posiada również jasnozieloną spódnicę z żółtymi motylami i ciemnozielonym paskiem. Oprócz tego posiada także zielone buty z czerwonym koralikiem oraz białe skarpetki z koronką.

Na plażę zakłada biało zieloną bluzeczkę na ramiączkach, białą spódniczkę i zielone klapki. Włosy spięte w dwa kucyki ozdabia gumkami z kwiatkami i kapeluszem z wstążką.

Jako Cure Felice jest tego samego wzrostu, co Cure Miracle i Cure Magical. Ma długie różowe włosy spięte w dwa warkocze ozdobione kwiatkami, motylkami, koralikami i zielonym tiulem. Jest ubrana w jasnozieloną bluzkę z wzorem róży i białymi bufiastymi rękawami oraz ,,puchatą" zieloną spódnicę z różowym tiulem i kolorowymi kwiatkami. Nosi zielone buty na obcasach ze wstążką oraz ozdobnymi kwiatkami na wysokości kolan i motylkami na długości palców. Z tyłu ma przezroczyste zielone skrzydła, które mogą się powiększać, by ta mogła latać.

W swojej Tęczowej Formie jest ona ubrana w rozłożystą jasnozieloną suknię obwiążoną wstążką i ,,obrośniętą" łodygą róży, gdzieniegdzie ozdobioną kwiatkami - różami i stokrotkami. Posiada przeźroczyste rękawy zapięte na pierścionku z różowym koralikiem, na przedramieniu ozdobione motywami roślinnymi. Z tyłu ma jasnozieloną krótką pelerynkę zapiętą na ramionach. Na nogach nosi zielone pointy z ozdobnymi stokrotkami. Włosy częściowo upięte w duży kok, częściowo rozpuszczone, ozdabia zielonymi wstążkami i liśćmi, białymi kwiatkami, tiulem z tyłu i różowymi koralikami pośrodku czoła.

Osobowość Edytuj

Ha-chan, podobnie jak Mirai, jest bardzo wesoła i dużo się ekscytuje. Jako jeszcze mała wróżka, bywała kapryśna i samolubna. Mimo tego miała dużo dobrych cech, takich, jak troska o bezpieczeństwo swoich przyjaciółek, Mirai, Liko i Mofurun'a.

Historia Edytuj

NarodzenieEdytuj

Ha-chan urodziła się po bitwie Precure z Gamettsu w odcinku 4. Ha-chan narodziła się w kwiatku znajdującym się na rękach Mirai.

Zmiana w człowieka Edytuj

Od narodzin Ha-chan przeżyła wiele przygód, przechodząc 2 ewolucje. W odcinku 21 Ha-chan ewoluowała w swoją ostateczną formę i uratowała świat przed Dokurokushe, zmieniając go na powrót w człowieka. Po starciu zniknęła w tajemniczych okolicznościach.

Dziewczyny szukały Ha-chan. Kiedy walczyły z Yokubaru przywołanym przez Yamoha, przybyła do nich tajemnicza dziewczyna posiadająca Linkle Szmaragd. Za pomocą jego i Linkle Smartfonu przemieniła się w Cure Felice i pokonała potwora z pomocą ataku Emerald Reincarnation. Pod koniec odcinka, gdy dziewczyna spotyka się z Mirai i Liko, okazuje się, że to Ha-chan w formie człowieka.

Odkrycie pochodzenia Edytuj

W odcinku 43, kiedy dziewczyny odwiedzają Magiczny Wymiar, dowiadują się, że potężna wróżka, Matka RaPaPa, dawno temu zginęła, chroniąc Ziemię przed ogromnym zagrożeniem. Stara wróżka, która opowiedziała grupie jej historię, podejrzewa, że Ha-chan może być kolejnym wcieleniem RaPaPy.

Dziwny światEdytuj

Po jednej z walk Ha-chan razem ze swoimi przyjaciółkami budzą się w nowym świecie, będącym połączeniem Świata Magii i Świata bez Magii. Początkowo nie potrafią wyjaśnić przyczyn złączenia wymiarów, jednak krótko po tym jak dziewczyny udały się do Kouche, Ha-chan miała wizję dotyczącą pochodzenia Deusmatu. Dziewczyny postanowiły podjąć próbę mającą na celu przywrócenie porządku na świecie. 

Ostateczne stracieEdytuj

Podczas ostatecznej walki z Deusmatem Ha-chan przybrała nową formę. Mogła w niej wykorzystać moce wszystkich Kamieni Linkle. Po wygranej bitwie Ha-chan wykorzystała swoją życiową esencję, by rozłączyć światy. Niestety rozłączyła jednak Mirai i Liko oraz odebrała Mofurun zdolność mowy. 

Spotkanie po latachEdytuj

Kiedy za sprawą obudzonej w sobie magii 16-letnia Mirai zdołała znowu spotkać się z Liko i Ha-chan, dowiadujemy się , że wróżka bytowała poza granicami znanego nam wszechświata, by rozsiewać szczęście po całym uniwersum. Ocalić słodyczeW ostatnim odcinku serii, nieoficjalnie zapowiadającym następny sezon, dziewczyny znów przemieniają się w młode czarownice. Muszą pokonać jeszcze jednego wroga - ożywiony totem Dokurokushe, który zjada wszystkie słodycze. Dziewczyny spotykają Ichikę Usami - właścicielkę Cukierni Kirakira. Poznają też Cure Whip, która pomaga im w pokonaniu Dokurokushe. Na końcu dziewczyny stwarzają sobie postanowienia. Ha-chan postanawia, że jako potężna istota magiczna spróbuje przybliżyć do siebie oddalone światy. Odcinek kończy się na rozdaniu przyjaciołom Cure Truskawkowych Arbuchlebów.

Relacje Edytuj

Mirai Asahina i Liko Izayoi - Ha-chan traktuje je jak mamy, bardzo je kocha i troszczy się o ich szczęście i bezpieczeństwo.

Mofurun - Ha-chan bardzo ją kocha. Widzi w niej bardzo oddaną przyjaciółkę.

Cure FeliceEdytuj

Błogosławieństwo w każdej żywej istocie! Cure Felice!
あまねく生命に祝福を!キュアフェリーチェ!
Amaneku inochi ni shukufuku wo! Kyua Ferīche!

CureFelicepose.jpg
Cure Felice (キュアフェリーチェ Kyua Ferīche?) jest to precure alter ego Kotohy. Felice kontroluje moc życia, jest ona reprezentowana przez kwiaty i przekształca się wyrażeniem "Felice・Fun Fun・Flowerle!".

Alexandrite StyleEdytuj

Tumblr ocyfsqNI6B1utbq8uo3 1280.png
Alexandrite Style (アレキサンドライトスタイル Arekisandoraito Sutairu?) Jest to forma, którą uzyskuje Kotoha w odcinku 31, razem z Liko i Mirai. Aby przekształcić się, musi być obok Liko, Mirai oraz Moforunem i mając jej Linkle Stone Alexandrite. Ona może wykonywać Extreme Rainbow w tej formie.

AtakiEdytuj

EtymologiaEdytuj

PiosenkiEdytuj

Kotosze aktor podkładający głos to Saori Hayami, brała udział w kilku piosenkach do charakteru jej głosu.Wielu z nich to duety z Rie Takahashi, której użyczyła głosu Mirai Asahinie oraz Yui Horie, której użyczyła głosu Liko Izayoi.

Wykonywane Grupowo: 

CiekawostkiEdytuj

  • Ha-chan jest trzecią maskotką wróżką która staje się cure tak jak Milk czy Siren.
  • Ha-chan jest czwartą ciecięcą maskotką tak jak ChiffonPotpourri oraz Ai-chan.
  • Ha-chan jest również drugim człowiekiem, jako wróżka maskotka, poprzedzonej Ai-chan.
  • Ha-chan jest kolejną cures która reprezentuje kwiaty.

PozostałeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki