FANDOM

Img wrinkle-stone.png
Linkle Kamienie (リンクルストーン Rinkuru Suton?, Linkle Stones) To główne elementy do kolekcjonowania w Mahou Tsukai Precure!. Linkle Stones są w różnych kształtach i kolorach, a każdy Linkle Stone ma inną moc. Tylko te ze złotą obręczą mogą być wykorzystane do transformacji i ataków, podczas gdy te o srebrnych obręczach są używane do zaklęć.

Zdolności Edytuj

Zastosowanie Edytuj

Kamienie Linkle sprawują pieczę nad różnymi domenami, a każdy z nich ma inne właściwości, np. Rubin Linkle zasilał Ogień Pasji, by dawać mieszkańcom Świata Magii światło nadzieji, a Szafir Linkle umożliwiał syrenom latanie.

Kamienie ze złotą ramką umożliwiają Cure Miracle i Magical transformację poprzez umieszczenie ich w kokardce Mofurun. Mogą również wykonywać główne ataki za pomocą Różdżek Linkle.

Kamienie ze srebrną ramką pozwalają Cures wykonywać ataki osłabiające wroga, jednak nie mogące go całkowicie zniszczyć. Mogą ich używać jedynie w swoich podstawowych formach (Miracle i Magical - Diament, Felice - Szmaragd).

Szmaragd Linkle jako jedyny pojawiający się kamień z różowym obramowaniem służy Cure Felice do wykonania ataku Emerald Reincarnation. Kiedy była jeszcze wróżką, z jego pomocą przywróciła Dokurokushe duszę.

Rodzaje Edytuj

Złote obręcze Edytuj

  • Linkle Diament - Kamień Światła. Pierwszy ze znalezionych Kamieni, ukazany po raz pierwszy w odcinku 1. Pozwala Mirai i Riko zmienić się w Diamentowe Cure Miracle i Cure Magical.Po połączeniu z Różdżkami Linkle może być wykorzystany do ataku Diamond Eternal. Włożony do Smartfonu Linkle przywołuje mleko dla Ha-chan, które zmienia ją w jednorożca.
  • Linkle Rubin - Kamień Pasji. Ukazany w 3 odcinku. Używany przez Mirai i Riko do przemiany w Rubinowe Cure Miracle i Cure Magical. Po połączeniu z Różdżkami Linkle pozwala na wykonanie ataku Ruby Passionale. Włożony do Smartfonu Linkle przywołuje jabłko, które zmienia Ha-chan w smoka.
  • Linkle Szafir - Kamień Spokoju. Dzięki niemu Mirai i Riko mogą stać się Szafirowymi Cure Miracle i Cure Magical. Po połączeniu z Różdżkami Linkle mogą one wykonać atak Sapphire Smartish. Włożony do Smartfonu Linkle przywołuje krakersy-muszelki, które zmieniają Ha-chan w syrenkę.
  • Linkle Topaz - Kamień Podniecenia. Dzięki niemu Mirai i Riko mogą zmienić się w Topazowe Cure Miracle i Cure Magical. Połączenie go z Różdżkami Linkle umożliwia wywoływanie ataku Topaz Esperanza. Włożony do Smartfonu Linkle przywołuje bęben boga piorunów, który zmienia Ha-chan w  Raijina, japońskiego boga piorunów.
  • Linkle Aleksandryt - Kamień Cudów. Dzięki niemu Cure Miracle, Cure Magical i Cure Felice mogą zmienić się w ich Aleksandytową formę, a po połączeniu z Tęczową Karocą i pozostałymi Kamieniami Linkle umożliwia atak Extreme Rainbow. Użyty po poraz pierwszy w odcinku 31.

​Srebne obręczeEdytuj

  • Linkle Akwamaryn - Kamień Lodu. Cure Magical może przytwierdzić go do swojej Różdżki Linkle i dzięki temu wykonać atak Linkle Aquamarine, który zamraża wybrany cel. Umieszczony w Smartfonie Linkle przywołuje chmurkową zupkę dla Ha-chan do wypicia lub Lodowy Sorbet, który zmienia ją w bałwanka.
  • Linkle Różowy Turmalin - Kamień Kwiatów. Cure Miracle po przytwierdzeniu go do Różdżki Linkle może wykonać atak Linkle Pink Tourmaline, który może rozłączyć przedmioty, z których składa się Yokubaru. Cure Felice dzięki umieszczeniu go na Kwiecistej Różdżce Echo może również wykonać atak, tym razem przywołując tarczę w kształcie różowej stokrotki. Po włożeniu go do Smartfonu Linkle stylus-różdżka rysuje kwiatowe ciasto dla Ha-chan, które zmienia ją w kwiatową wróżkę.
  • Linkle Tanzanit - Kamień Przestrzeni. Dzięki umieszczeniu go na Różdżce Linkle Cure Miracle może wykonać atak Linkle Tanzanite, powodując rozbłysk magicznego fioletowego światła i oślepiając wroga na krótki czas. Włożony do Smartfonu Linkle przywołuje Gulasz Nocnego Nieba dla Ha-chan, który sprawia, że na jej włosach pojawiają się gwiazdki, lub chleb z Kometowymi Rodzynkami, który po spożyciu zmienia ją w UFO.
  • Linkle Perydot - Kamień Zieleni. Po połączeniu z Różdżką Linkle Cure Magical ma możliwość wykonania ataku Linkle Peridot, dzięki któremu na cel zostaje naniesiona duża ilość liści, pozbawiając go możliwości ruszenia się. Umieszczony w Smartfonie Linkle kreuje Wróżkową Sałatkę, która zmienia wróżkę w zielonego Gryfa.
  • Linkle Kamień Księżycowy - Kamień Księżyca. Dzięki umieszczeniu go na Różdżce Linkle Cure Magical może wykonać atak Linkle Moonstone, który przywołuje tarczę z motywem Księżyca. Włożony do Smartfonu Linkle przywołuje Cukierkowe Komety dla Ha-chan, które zmieniają ją w fioletowego wilka.
  • Linkle Granat - Kamień Lądu. Po przytwierdzeniu go do Różdżki Linkle Cure Miracle może wykonać atak linkle Garnet, który przywołuje motyla emitującego wibracje tak silne, by móc zniekształcać otoczenie. Po włożeniu do Smartfonu Linkle przywołuje Słoneczne Klopsiki, które po zjedzeniu zmieniają Ha-chan w klopsika.
  • Linkle Ametyst - Kamień Bram. Po umieszczeniu na Różdżce Linkle Cure Miracle jest zdolna wywołać atak Linkle Amethyst, dzięki któremu może przeteleportować siebie i Cure Magical w bezpieczne miejsce. Po wlożeniu do Smartfonu Linkle przywołuje kryształowe winogrono, które po zjedzeniu zmienia włosy Ha-chan w winogrona.

Różowe obręczeEdytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki