FANDOM

Mahō no Jugyō Sutāto! Fushigina Chōcho wo Sagase!
Mahou Tsukai Precure! odcinek 4
MTPC04
魔法の授業スタート!ふしぎなちょうちょを探せ!
"Magiczna Lekcja Start! Szukanie Tajemniczego Motyla!"
Data Premiery Luty 28, 2016
Odcinek Podręcznik
poprzedni
MTPC03
następny
MTPC05
Tematy
Tytułowa Dokkin♢Mahou Tsukai Precure!
Końcowa CURE UP↑RA♡PA☆PA! ~Magia Która Zamienia się w Uśmiech~
Magiczna Lekcja Start! Szukanie Tajemniczego Motyla! (魔法の授業スタート!ふしぎなちょうちょを探せ! Mahō no Jugyō Sutāto! Fushigina Chōcho wo Sagase!?)jest to czwarty odcinek z serii Mahou Tsukai Precure!, a także 589 odcinek Precure wszystkich serii.

Opis FabułyEdytuj

Odcinek zaczyna się od sceny w bibliotece, gdzie Mirai, Riko i Mofurun czytają magiczne książki. Mirai stwierdza, że to wspaniałe miejsce, po czym zauważa hologram kwiatu nad książką. Mofurun bardzo się cieszy. Riko je poucza, że są w bibliotece i powinny zachowywać się cicho. Nagle Mirai słyszy jakiś dźwięk. Odwraca się i zaskoczona spogląda na wielkie wrota z ozdobami w kształcie kota. Dziewczyny podchodzą do drzwi i słyszą za sobą głos dyrektora razem z Magicznym Kryształem. Mówi im on, że stoją przed drzwiami do Lasu Wiedzy, labiryntu w bibliotece. Magiczny Kryształ wyjaśnia, że ów labirynt komunikuje się z każdą pojedynczą książką utworzoną w Magicznym Wymiarze i dodaje, że nawet Kouchou się w nim zgubił. Po chwili ukazuje się kilka półek z książkami unoszących się w przestrzeni i zielony błysk. Zaczyna się opening.

Widzimy scenę, w której dziewczyny, Kouchou i Magiczny Kryształ pochylają się nad zakurzoną książką. Dyrektor otwiera ją i oczom bohaterów ukazuje się hologram Linkle Stones wirujących wokół Szmaragdu Linkle. Dyrektor wyjaśnia, że Kamienie powstały przed światem i skrywają ogromną moc. Na ich czele stał najwspanialszy Szmaragd, ochraniany przez 4 światła. Te z kolei panowały nad pozostałą siódemką. Mofurun stwierdza, że Kamienie są piękne. Mirai przypomina, że znalazły z Riko i Mofurun już dwa z nich - Diament i Rubin. Po krótkiej wymianie zdań dyrektor odprowadza dziewczyny do wyjścia z biblioteki i stwierdza, że powinny trochę odpocząć. Mirai mówi, że nie może się doczekać jutrzejszych zajęć. Pojawia się intro odcinka.

Po intrze widzimy Mirai z Mofurun w torbie idącą z Riko szkolnym korytarzem. Riko stwierdza, że nie powinny mówić w klasie o ich sekretnej tożsamości Pretty Cure. Mirai pyta się jej, dlaczego. Jej przyjaciółka wyjaśnia, że mogłyby zrujnować legendę. Po chwili wchodzą po cichu do klasy. Nagle Mirai wykrzykuje ,,Dzień dobry!", strasząc Emily znajdującą się w środku. Mirai przeprasza, po czym razem z Riko siada w ławce. Kay siedząca za nimi pyta się fioletowowłosej, czy też będzie się tu uczyć, a Jun mówi, że ta w zeszłym roku miała najlepsze stopnie w klasie. Po chwili zauważa Mirai i przedstawia się jej. Nagle do sali wbiega Kay, myśląc, że lekcja się już zaczęła. Mirai uspokaja ją, po chwili wstaje i mówi, że pochodzi z Wymiaru bez Magii. Wszystkie uczennice oprócz Riko są bardzo zaskoczone. Mirai spokojnie wyjaśnia, że będzie w Magicznym Wymiarze tylko podczas przerwy wiosennej. Nagle z torby dziewczynki wychyla się Mofurun i przedstawia się, strasząc tym Emily. Dziewczyna zaczyna się bać jeszcze bardziej, gdy na środku sali, w chmurze dymu pojawia się pan Isaac. Nauczyciel przeprasza za spóźnienie, wyjaśniając, że przez te 40 lat nauczania nigdy mu się to nie zdarzyło. Mówi, że po prostu się zgubił. Jun pyta z niedowierzaniem, jak po 40 latach się zgubił?

Po kilku minutach pan Isaac mówi do dziewczyn, że czeka je 6 testów, a pod koniec roku czeka je egzamin końcowy. Oznajmia, że każda uczennica dostanie kartkę, na której musi zebrać 6 stempli, po jednym po zakończeniu każdego testu, i przykładowo zaznacza stempel na kartce. Riko pyta się, czy już zdały. Nauczyciel mówi, że to nie będzie takie łatwe, i za pomocą zaklęcia zmienia kartkę w magicznego papierowego motyla. Zaskoczona Mirai słucha Isaaca, który mówi, że pierwszy test będzie polegał na złapaniu motyla i przyniesieniu go z powrotem. Dodaje, żeby dziewczyny były ostrożne z uwagi na wytryskowe chmurki latające blisko szkoły. Zanim dziewczyny wychodzą, nauczyciel dodatkowo mówi Mirai, Riko i Mofurun, że pracują w grupie z zaleceń dyrektora Kouchou.

Później widzimy wszystkie dziewczyny na moście, rozglądające się za motylami. Emily stwierdza, że na pewno ich tu nie ma. Na dole Mirai nawołuje motyle. Riko upomina ją, że szkoła jest bardzo duża i nie znajdą zgub samym nawoływaniem. Jednak po chwili Mirai krzyczy do koleżanek, że znalazła motyle.

Następnie widzimy dziewczyny pochylające się nad papierowymi motylkami w rabatce. Jun, Kay i Emily bardzo chwalą Mirai, a Riko stwierdza, że trudno było je znaleźć, bo z wysokości mostu wyglądały jak kwiaty. Nagle motylki odfruwają. Jun i Riko wyciągają z kieszeń pomniejszone miotły i powiększają je, podczas, gdy Kay szuka swojej w kieszeni. Dziewczyny wypowiadają zaklęcie lotu i lecą w pogoń za papierowymi owadami. Tymczasem widzimy obserwujących je Kyoto i pana Isaaca. Wicedyrektorka stwierdza, że to trudne zadanie. Pan Isaac zaczyna się śmiać. Pani podkreśla, że Jun zgarnęła imponujący numer absencji. Później widzimy Emily, które zbytnio się boi, by wystartować, co także zauważa nauczycielka. Następnie widać Kay, która nadal szuka zmniejszonej miotły, i słychać głos Kyoto, która mówi, że ta zapomniała i miotły, i różdżki na egzamin. Wreszcie skupiamy się na Mirai, która próbuje powiększyć swoją miotłę, na spadającej z miotły Riko, i na głosie nauczycielki, która zauważa, że ta ciągle spadała na ziemię podczas egzaminu. Na koniec pan Isaac dodaje, że w ciągu swoich 45 lat uczenia nigdy nie widział bardziej ciekawej grupy dziewcząt. Tymczasem pani wicedyrektor wtrąca się, pytając przyjaciela, czy nie miał na myśli 40 lat. Nauczyciel mówi ciągle do siebie, a jego towarzyszka zastanawia się, czy ten kiedykolwiek jej słuchał. W międzyczasie Jun łapie motylka.

Później widzimy scenę, w której dziewczyny, już bej Jun, wchodzą do lasu. Emily zaczyna się bać, po tym, jak pająk zawisł obok niej na sieci. Uczennica ucieka w popłochu, zostawiając w tyle resztę klasy. Nagle papierowy motyl uderza ją w twarz, a dziewczyna, lekko zaskoczona, cieszy się z wykonania zadania. Tymczasem Kay dalej szuka pomniejszonej miotły w swoim kapeluszu, kiedy przez przypadek do środka wlatuje jej motyl. Dziewczyna krzyczy ze szczęścia.

W tym samym czasie Mirai i Riko stoją na łące, patrząc na jedną z wytryskowych chmurek. Riko stwierdza, że powinny się pośpieszyć. Tymczasem mofurun szuka motylków między kwiatami, co chwila mówiąc, że nie widać żadnego z nich. Nagle Mirai doznaje olśnienia i biegnie przed siebie, zostawiając Riko i Mofurun same.

Tymczasem w swojej kryjówce Yamoh pyta mistrza Dokurokushe, czy ten go wzywał. Mistrzowi Czarnoksiężników zaczynają świecić się oczy, a jego podwładny zaczyna przepraszać. Mówi swojemu panu, że Precure stoją im na drodze do osiągnięcia celu - znalezienia Szmaragdu Linkle. Dokurokushe wskazuje na niego palcem, a ten zaczyna się domyślać, kogo najlepiej wezwać. Tymczasem na zewnątrz z morza wyłania się Gamettsu.

Z powrotem przenosimy się do szkoły, a dokładnie do biblioteki, gdzie Mirai przegląda książki, myśląc nad tym, co powiedziała Riko - że motylki wyglądały jak kwiatki. W końcu znajduje stronę, którą widzieliśmy na początku odcinka. Dziewczyna domyśla się, że motyle mogą kamuflować się jako kwiatki. Tymczasem owad, którego miała złapać, nagle wlatuje do sali, budząc jej zainteresowanie. Na drugim końcu sali drzwi do Lasu Wiedzy zaczynają błyszczeć. Mirai biegnie za motylkiem, temu jednak udaje się uciec poprzez przeciśnięcie się przez szpary wrót. Uparta dziewczynka szybkim gestem otwiera drzwi, a jej oczom ukazują się półki pełne książek.

(artykuł w trakcie stworzenia)

PostacieEdytuj

PrecureEdytuj

MaskotkiEdytuj

ZłoczyńcyEdytuj

Pozostałe PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Poprzedni odcinek: Następny odcinek:
Mahou Tsukai Precure! Odcinek 3 Mahou Tsukai Precure! Odcinek 5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki