FANDOM

""Z magicznym słowem "Cure Up♥Rapapa!", Dwa światy zostaną połączone!""— Fraza z oficjalnej strony
Mahou Tsukai Precure!
PCBX-51682
Kanji 魔法つかいプリキュア!
Rōmaji Mahōtsukai Purikyua!
Informacje
Dyrektor Mitsuzuka Masato
Studio Toei Animation
Sieć TV Asahi
Rozpoczęcie 07.02.2016 - 29.01.2017
Odcinki 50 (Lista odcinków)
film Precure All Stars: Śpiewanie ze Wszystkimi♪ Niezwykła Magia!
Mahou Tsukai Precure!: Niezwykła Transformacja! Cure Mofurun!
Poprzedni Go! Princess Precure
Następny KiraKira☆Precure A La Mode
Opening Dokkin♢Mahou Tsukai Precure!
Dokkin♢Mahou Tsukai Precure! Part2
Ending CURE UP↑RA♡PA☆PA! ~Magia Która Zamienia się w Uśmiech~
Magio Âla・Dziękuje!
Prawidłowe Korzystanie z Magii (38-39)
Mahou Tsukai Precure! (魔法つかいプリキュア! Mahō Tsukai Purikyua!?, Maho Girls Precure!)  w polskiej wersji "Magiczne Dziewczyny Precure!" bądź też "Wiedźmowe Precure!" japońskie anime z gatunku mahō-shōjo, trzynasty sezon z cyklu Precure wyprodukowany przez Toei Animation, której autorem jest Izumi Tōdō. Serial będzie miał swoja premierę 07 lutego 2016 roku. Jest kolejną serią po Go! Princess Precure. Tematem serii jest magia.

Opis FabułyEdytuj

Mirai Asahina (Cure Miracle) podziwia Czarownice do czasu gdy na niebie zobaczyła Liko Izayoi (Cure Magical). Mirai postanawia pomóc jej w odnalezieniu Linkle Stone Emerald, gdyż na tropie jest również Dokurokushe z Ciemnej Magii. W między czasie dołańcza do Mirai i Liko, Ha-chan/Kotoha Hanami, jako (Cure Felice). Tematem serii jest Magia.

CharakteryEdytuj

PrecureEdytuj

  • Mirai Asahina (朝日奈みらい Asahina Mirai?) / Cure Miracle (キュアミラクル Kyua Mirakuru?) Mirai jest trzynastolatką, która rozpoczyna pierwszą klase gimnazjum. Ona jest dziwną, piękną, zabawną i energiczną dziewczyną, która interesuje się wieloma rzeczami. Teraz kiedy potrafi przekształcić sie w Precure, Mirai ma możliwość uczestniczenia w "magicznej szkole". Jej celem jest, aby studiować magię podziwia Riko jaką czarownicą jest. Strój Cure Miracle jest różowy.
  • Liko Izayoi (十六夜リコ Izayoi Riko?) / Cure Magical (キュアマジカル Kyua Majikaru?) Liko jest trzynastolatką, która uczęszcza do szkoły magii. Mimo, że jest mądra na studiach, jej magia jest bardzo słaba, więc ma nadzieję że będzie mogła stać się poważą czarownicą w przyszłości. Mieszka razem z Mirai, jej życie staje się jasne i trochę bardziej niepokojące. Podczas poszukiwania klejnotu "Link Stone Emerald" w "magicznym Świecie". Strój Cure Magical jest fioletowy.
  • Ha-chan (はーちゃん Hā-chan?) / Kotoha Hanami (花海ことは Hanami Kotoha?) / Cure Felice (キュアフェリーチェ Kyua Ferīche?) Ha-chan jest tajemniczym dzieckem wróżkiem, która mieszka w Linkle Smartfon. Jej strój jako Cure Felice jest zielony.

MaskotkiEdytuj

  • Mofurun (モフルン Mofurun?) Mofurun jest zabawką miś Mirai otrzymała go od swojej babci, Kanoko, gdy była małą dziewczynką. Jest niezwykle ważny dla niej. Gdy Mirai i Riko stały się Precure, moduł otrzymał cudowną zdolność do rozmowy!. Kończy swoje frazy z "~ mofu".

ZłoczyńcyEdytuj

Ciemna Magia

  • Dokurokushe (ドクロクシー Dokurokushī?) Główny antagonista w serii.
    • Yamoh (ヤモー Yamō?) Gecko człowiek, który został stworzony przez Dokurokushe. Tylko Yamoh jest w stanie poczuć wolę Dokurokushe'ego, niż Batty, Sparda czy Gamettsu.
    • Batty (バッティ Batti?) Nietoperz jako człowiek podwładny stworzony przez Dokurokushe'go. Spotyka się z Precure kiedy wyszukuje "Linkle Stone Emerald". Zawsze uprzejmy pan, ale zrobi to, czego potrzeba, aby dostać "Linkle Stone Emerald".
    • Sparda (スパルダ Suparuda?) Pajęczyca jak człowiek podwładna stworzona przez Dokurokushe'go. Zostaje pokonana przez Precure w formie Topaz w odcinku 16.
    • Gamettsu (ガメッツ Gamettsu?) Żółw jak człowiek stworzony przez Dokurokushe'go najilniejszy od Spardy i Battiego. Zostaje pokonany w odcinku 18 przez precure w formie Rubie.
    • Yokubarl (ヨクバール Yokubāru?) Potwór został zsyntetyzowany przez magię sług ciemności Dokurokushe.

Niekończący Chaos

  • Deusmast (デスマスト Desumasuto?) drugi główny antagonista w serii.
    • Orba (オルーバ Orūba?)
    • Labut (ラブー Rabū?) dzin, który uciekł z lampy znalezionej przez Lien'a.
    • Shakince (シャーキンス Shākinsu?)
    • Benigyo (ベニーギョ Benīgyo?)
    • Chikurun (チクルン Chikurun?)
    • Donyokubarl (ドンヨクバール Donyokubāru?) drugi Potwór w serii.

Pozostałe PostacieEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

  • Linkle Kamienie (リンクルストーン Rinkuru Sutōn?) - Kamienie służące do transformacji w cure i zmiany formy.
  • Linkle Pałeczka (リンクルステッキ Rinkuru Sutekki?) - Główna broń, która Cure Miracle i Cure Magical stosują, w walce. Stanowi on element, który nigdy nie istniał, dopóki nie został zmaterializowany po odpowiedzeniu na uczucia Cure Miracle i Cure Magical.
  • Linkle Smartfon (リンクルスマホン Rinkuru Sumahon?) - Urządzenie, które Ha-chan przebywa wewnątrz. Linkle Smartbook stał się jej pozycją transformacji w którą przekształca się Cure Felice kiedy stała się Kotohą Hanami.
  • Magiczne Różdżki (魔法の杖 Mahō no Tsue?) - Magiczna różdżka, która uczniowie Szkoły Magii wykorzystują do wykonywania czarów.
  • Magiczna Miotła (魔法のほうき Mahō no Hōki?) - Różowa miotła, która jest używana przez ludzi w  magicznym świecie jako sposób transportu.
  • Kwieciste Echo Różdżka (フラワーエコーワンド Furawā Ekō Wando?) - Główna broń, która używa Cure Felice.
  • Tęczowa Kareta (レインボーキャリッジ Reinbō Kyarijji?) - Biała kareta stworzona przez Moforun'a w odcinku 29. Będzie ona również służyć jako zwiększenie mocy w dalszej części sezonu.

LokalizacjaEdytuj

  • Magiczna Szkoła (魔法学校 Mahō Gakkō?) - szkoła znajdująca się w świecie magii do której Liko uczęszcza a później również Mirai i Kotoha.
  • Świat Magii (魔法界 Mahō Kai?) - świat gdzie znajduje się Szkoła Magii oraz Magiczne Drzewo.
  • Nie Magiczny Świat (ナシマホウ界 Nashimahou Sakai?) - Miasto gdzie mieszka Mirai i jej rodzina.
  • Tsunagi Pierwsza Szkoła Średnia (津成木第一中学校 Tsunagi Daiichi Chūgakkō?) - Szkoła do której uczęszca Mirai a później też Liko i Kotoha w odcinku 11.

TransportEdytuj

  • Ślimakowa Linia (カタツムリニア Katatsumu Rinia?) pociąg dzięki któremu Riko i Mirai mogli dostać się do Świata Magii oraz do Szkoły Magii

CiekawostkiEdytuj

  • Mahou Tsukai Precure! jest pierwszym sezonem, która w tytule ma kanji i hiragana o tym samym tytule, oraz jest drugą serią która ma japoński tytuł tak jak Doki Doki! Precure.
  • Mahou Tsukai Precure! to trzeci sezon po HappinessCharge Precure! i Go! Princess Precure, która posiada formy zmiany.
  • Mahou Tsukai Precure! jest to pierwszy sezon, który ma rospocząć się  z różowym i fioletowym duetem. W innych porach roku, które rozpoczęły z duetem były to albo czarny i biały, różowy i biały lub różowy i niebieski w kolorystyce.
  • Mahou Tsukai Precure! jest piątą z serii, gdzie dwa główne cures muszą być razem, aby przekształcić się, w takich jak Futari wa Precure i jego sequel Max Heart, Futari wa Precure Splash★Star oraz Suite Precure♪.
  • Mahou Tsukai Precure! Jest to pierwszy sezon, gdzie nie tylko nazwa cures zaczyna się na literę "M", ale obydwie kończą się dźwiękiem "cle".
  • Mahou Tsukai Precure! to trzeci sezon po Fresh Precure! i Doki Doki! Precure, która ma dziecko jako maskotka-wróżek.
  • Mahou Tsukai Precure! jest pierwszą w serii, gdzie główna szkoła jest magiczna, a nie zwykła szkoła na Ziemi.
  • Mahou Tsukai Precure! jest pierwszą w serii, w których cures mają te same dokładne akcesoria do włosów.
  • Mahou Tsukai Precure! jest piątą z serii po Futari wa Precure, jego sequel Futari wa Precure Max Heart, Futari wa Precure Splash★Star, Yes! Precure 5 oraz jego kontynuacji Yes! Precure 5 GoGo! gdzie cures kolor włosów jest w zasadzie taka sama w obu formach.
  • Mahou Tsukai Precure! Jest to pierwszy sezon w którym oba cures mają spektakularny wzrost, gdy przekształcają w ich formy Cure.
    • Jednak Mahou Tsukai to drugi sezon ogólnie gdzie cures ulegają spektakularnym wzrostom w okresie transformacji tak jak w  Doki Doki! Precure z Aguri Madoka/Cure Ace.
  • Precure w tym sezonie nie są znane jako legendarne wojowniczki, ale jak legendarne czarownice.
  • W podtematami tego sezonu są tematy, które pojawiły się w sezonach przed Mahou Tsukai.
  • Mahou Tsukai Precure! Jest to pierwszy sezon, gdzie kształt oka zmienia się, kiedy dziewczęta stają się Precure.
  • Mahou Tsukai Precure! Jest to pierwszy sezon, gdzie maskotka jest rzeczywistym elementem transformacji.
  • Mahou Tsukai Precure! Jest to pierwszy sezon, gdzie aktorki głosowe cure's śpiewają piosenke końcową.
  • Mahou Tsukai Precure! jest drugim sezonem, gdzie znajduje się więcej niż jedena główna transformacjia po Futari wa Precure Splash★Star z Saki Hyuuga przechodząc od Cure Bloom do Cure Bright i Mai Mishou przechodząc od Cure Egret do Cure Windy.
  • Mahou Tsukai Precure! jest drugą serią która ma trzy Cures tak jak Futari wa Precure Max Heart.Jednak jest Pierwszym sezonem który ma trzy cures nie licząc Shiny Luminous jako cure.
  • Mahou Tsukai Precure! jest pierwszym sezonem gdzie na Wokalnym Albumie nie znajduje sie opening i ending serialu.
  • Mahou Tsukai Precure! Jest to trzeci sezon który ma nowy utwór openingowy, tak jak pierwsze dwa sezony Fresh Precure! z Let's! Fresh Precure! ~Hybrid ver.~  oraz Suite Precure♪ z La♪La♪La♪ Suite Precure♪ ~∞UNLIMITED∞ ver.~.
  • Mahou Tsukai Precure! Jest to pierwszy sezon, gdzie jej drugi opening, kończy premiere w pierwszym tygodniu lipca zamiast w sierpniu.
  • Mahou Tsukai Precure! Jest to pierwszy sezon, gdzie większość cures pochodzą z innego świata.
    • Jednakże, jest to drugi sezon który ma dwa cures,  przychodzące z innego świata, poprzedzony Suite Precure♪.
  • Mahou Tsukai Precure! to drugi sezon w którym staje się maskotka Cure, poprzedzony Yes! Precure 5 GoGo!. Jest to jednak pierwszy sezon, jeśli nie liczyć Milky Rose jako cures.
  • Mahou Tsikai Precure! jest drugim sezonem który ma czarny charakter, jako maskotka, po Suite Precure♪.
  • Mahou Tsukai Precure! jest piątym sezonem w którym nie mają cure chłopczycy, po Fresh Precure!, Doki Doki Precure!, HappinessCharge Precure! oraz Go! Princess Precure.
  • Mahou Tsukai Precure! jest to pierwszy sezon, który ma więcej niż dwie piosenki końcowe.
  • Mahou Tsukai Precure! jest to pierwszy sezon, który ma więcej niż dwie eyecatchs.

TowarEdytuj

Proszę odnieść się do głównej strony: Mahou Tsukai Precure! Towar

GaleriaEdytuj

Oficjalny Art/Profil

Preview

Oficjalna Tapeta Na Pulpit

WideoEdytuj