FANDOM

Riko helping Daikichi
Makoto Kenzaki

Makopi smile

Cure sword 3

30581 original (1)-horz

Kanji 剣崎 真琴
Rōmaji Kenzaki Makoto
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14
Kolor Włosów Purpurowe (Makoto)
Lila (Cure Sword)
Kolor Oczu Fioletowe (Makoto)
Lila (Cure Sword)
Alter Ego Cure Sword
Główny Kolor Purpurowy (main)
Biały (sub)
Status
Sezon Doki Doki! Precure
Zawód Uczennica
Piosenkarka
Debiuty
Anime Debiut Doki Doki! Precure Odcinek 1 Ziemia Jest w dużych szczypcach! Ostatnia Precure!
Seiyū
Japoński Kanako Miyamoto
Galeria
Makoto Kenzaki (剣崎 真琴 Kenzaki Makoto?) jest jednym z głównych Cures w Doki Doki! Precure  . Pierwotnie pochodzi z Trump Kingdom , jest bardzo znaną idolką i mody. Ona jest bardzo odpowiedzialna i silną niż pozostałe dziewczyny, ale także niezależna i często poświęca się dla dobra innych. Jej forma Cure to Cure Sword (キュアソード Kyua Sōdo?).

OsobowośćEdytuj

Cure Sword ma silne poczucie obowiązku, często poświęca się podczas walk. Ona nie lubi walczyć u boku innych, woli samodzielnie,jest uparta, aż dołańcza do Many i innych. Ona nadal ma żal, że nie mógła obronić Królestwa Kart od Jikochū.Jej pragnieniem jest odnaleźć księżniczkę Marie Ange,aby odbudować Królestwo. Tylko Davi wie, co naprawdę myśli Makoto. Makoto jest bardzo podobna do Cure Muse i Dodori.

WyglądEdytuj

Jako Makoto ma ciemne purpurowe oczy i włosy, które ona posiada wokół twarzy starannie za pomocą spinki do włosów. Jej strój składa się z dorywczo białej koszuli, długiej kamizelki indygo, trochę ciemnego piasku szorty kolorowe i białe buty. Ona również nosi ciemny krawat szary.  

Jako Cure Swrod cały jej wygląd jest lekko fioletowy i biały. Jej oczy i włosy są purpurowe, a jej fryzura przypomina krótką wersje Cure Beat , z zawiniętych końcach. Jej strój jest sukienką z małym naszyjnikiem. Jej rękawy przypominają Cure Heart z wstążkami na nadgarstkach. Istnieje duża fioletowa wstążka z długimi końcami na prawym biodrze. Są też pióra na ramionach, z lewej strony jest dłuższa. Jej buty osiągnąć powyżej kolan, i są fioletowe z białymi ostrymi kątami i obcasy. Na jej piersi spoczywa purpurowa broszka w kształcie serca. Na jej prawej stronie, wisi jej Lovely Commune.

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

Cure SwordEdytuj

Ostrze odwagi! Cure Sword!
勇気の刃!キュアソード!
Yūki no Yaiba! Kyua Sōdo!

CureSword
Cure Sword (キュアソード Kyua Sōdo?) jest Pretty Cure Makoto alter ego. Ona reprezentuje odwagę.

AtakiEdytuj

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Oficjalny Profil

Kenzaki Makoto

Cure Sword

Inne

WideoEdytuj

Plik:Cure Sword Transformation HD

Więcej z Fandomu

Losowa wiki