FANDOM

Szablon:CharInfo Mirage Precure (ミ ラ ー ジ ュ プ リ キ ュ ア Mirāju Purikyua?) To cienie-jaźnie z Heartcatch Precure!, stworzone przez Heartcatch Mirage. Są one wyświetlane jako przeciwnicy Precure odnośnie w ostatnim teście. W rzeczywistości są one częścią oryginałów i nie są kopiami.

Znane Mirage Precures są Cure Blossom Mirage, Cure Marine Mirage, Cure Sunshine Mirage i Cure Moonlight Mirage. Są one odpowiednikami Cure Blossom, Cure Marine, Cure Sunshine i Cure Moonlight, odpowiednio. Po rozwiązaniu testu, Mirage Precures połączyły się z ich odpowiednikami.

Wygląd Edytuj

Wszystkie Mirage Precures wyglądają jak ich oryginalne odpowiedniki, tylko z ciemniejszymi kolorami włosów i oczu i mają głębsze, metalliczne głosy. Jednak w przeciwieństwie do swoich odpowiedników, Cure Blossom Mirage i Cure Sunshine Mirage noszą rozpuszczone włosy.

Wszystkie cztery Mirage Precures noszą czarny strój z długim i otwartym białym płaszczem. Cure Blossom Mirage i Cure Marine Mirage noszą krótkie sukienki i wysokie buty, a buty Cure Marine Mirage są wysokie do uda. Cure Sunshine Mirage nosi mundur, który przypomina w mundurek szkolny Itsuki dla chłopców. Cure Moonlight Mirage nosi długą suknię. Każdy strój ma szwy w danym kolorze tematem Mirage Pretty Cures

Osobowość Edytuj

Mirage Precures to odzwierciedlenia ich odpowiednich jaźni.

Cure Blossom Mirage (キ ュ ア ブ ロ ッ サ ム ミ ラ ー ジ ュ Kyua Burossamu Mirāju): Ona jest niepewna, że Tsubomi może się zmienić i stać się bardziej pewna siebie, i uważa, że Tsubomi powinna zrezygnować lub ona będzie tylko wyrządzała krzywdę.

Cure Marine Mirage (キ ュ ア マ リ ン ミ ラ ー ジ ュ Kyua Marin Mirāju): Jest zazdrosna o siostrę Eriki, piękności Momoka i jej sukcesu jako modelka i jest zniechęcona, że nie może mierzyć się z nią.

Cure Sunshine Mirage (キ ュ ア サ ン シ ャ イ ン ミ ラ ー ジ ュ Kyua Sanshain Mirāju): Czuje ,że musi stłumić jej dziewczęcą stronę w celu ochrony starszego brata Satsuki i przyszłości rodziny Myoudouin. 

Cure Moonlight Mirage (キ ュ ア ム ー ン ラ イ ト ミ ラ ー ジ ュ Kyua Mūnraito Mirāju): Ona żałuje, pozwalając umrzeć Cologne i wierzy, że to wina jej słabości

Fabuła Edytuj

Dune, lider Desert Apostles wysyła Desert Devil do ziemi, który jest w stanie przekształcić całą planetę w pustynię.

The Dessert Devil

Desert Devil

Aby stać się silniejsze, Pretty Cure muszą przejść ostateczny test, aby uzyskać Heartcatch Mirage. W pałacu Pretty Cure w Heartcatch Mirage , który ma oddzielne wymiary Pretty Cure muszą zmierzyć się ze swoimi odpowiednikami Mirage.

Każda z nich walczy sama na sam z ich Mirage odpowiednika i dowiaduje się, że walczą ze swoimi przeszyłymi samymi, które są kierowane do rozpaczy. Cure Marine, Cure Sunshine i Cure Moonlight są w stanie pokonać swoje przeszłe samyce i przeszly do przodu . Trzy z nich uda się zaliczyć test pomyślnie, i łączą się z ich samych Mirage. Cure Blossom stara się znaleźć jej określoną rozdzielczość, opóźniając innego Pretty Cure na trochę, zanim ona jest w stanie przejść próby, a Pretty Cure uzuskały super formy pokonać Desert Devil.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

{{{1}}}