FANDOM

Riko helping Daikichi
Nagisa Misumi

NagisaMisumi4

Cure Black after transformation

Cure black

Kanji 美墨 なぎさ
Rōmaji Misumi Nagisa
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14 (FwPC)
15 (FwPCMH)
Kolor Włosów Jasnobrązowe
Kolor Oczu Brązowe
Alter Ego Cure Black
Główny Kolor Czarny (main)
Różowy (sub)
Status
Sezon Futari wa Precure
Futari wa Precure Max Heart
Zawód Uczennica
Dom Ogród Tęczy (Ziemia)
Relacje Rie Misumi (Mama)
Takeshi Misumi (Tata)
Ryouta Misumi (Młodszy Brat)
Debiuty
Anime Debiut Futari wa Precure Odcinek 1 Przemieniamy się!? Nie mogę w to uwierzyć!
Seiyū
Japoński Yoko Honna
Galeria
Nagisa Misumi (美墨なぎさ Misumi Nagisa?) Nagisa jest asem szkolnej drużyny lacrosse. Jest również bliską przyjaciółką Akane Fujity, która prowadzi własne stoisko Takoyaki. Nagisa jest żywiołową osobą, choć zwykle dość leniwą jeśli chodzi o jej pracę domową. W pierwszej serii ma 14 lat, a w serii Max Heart – 15 lat. Uwielbia jeść, zwłaszcza takoyaki, które kupuje ze stoiska Akane. Choć zwykle jest odważna, staje się podenerwowana w pobliżu Shōgo, który jej się podoba. Jej ulubionym powiedzeniem jest Niemożliwe! (ありえな~い! Ariena~i!?). Jej alter ego to Cure Black (キュア・ブラック Kyua Burakku?).

OsobowośćEdytuj

Mimo tego, że jest wysportowana, jest bardziej dziewczęca niż się wydaje. Jej wyniki w nauce nie są za wysokie, ale za to całą swoją pasję i energię wkłada w lacrosse. Ma duży apetyt, kocha jeść czekoladę no i oczywiście takoyaki Akane Fujity. Nagisa lubi zakupy, niestety powoduje to najczęściej, że kończy z pustym portfelem. Kocha również grać i słoneczne dni. Nie znosi kłócić się z przyjaciółmi. Gdy tylko w jej otoczeniu pojawia się Shougo Fujimura, jak na zawołanie czuje się zestresowana i zawstydzona a serce wali jej mocno.

Nagisa ma niesamowite wyczucie sprawiedliwości, jest to niestety ukryte głęboko w niej i ujawnia się głównie wtedy, gdy ktoś jest w niebezpieczeństwie. Nie cierpi, gdy cierpią niewinni ludzie.

Kiedy coś źle idzie, Nagisa mówi "Arienai!", co można przetłumaczyć na "Nie wierzę!", przy dobrych sytuacjach mówi "Lucky" - "Farcik".

WyglądEdytuj

Nagisa ma krótkie, ciemne blond włosy i brązowe oczy.

HistoriaEdytuj

Cure BlackEdytuj

Emisariuszka Światła, Cure Black!
光の使者、キュア・ブラック!
Hikari no shisha, Kyua Burakku!

Cure Black after transformation
Cure Black (キュアブラック Kyua Burakku?) To alter ego Nagisy, przedstawia się jako: Emisariuszka Światła, Cure Black. Będąc najsilniejszą w drużynie, to najczęściej zadaje ataki wrogom. Walczy pięściami, w odróżnieniu do Cure White, która walczy używając nóg. Jako Cure jest bardziej poważna i ujawnia więcej poczucia sprawiedliwości. W jednym z odcinków zostało pokazane, że gdy nie ma obok niej Cure White, może używać niezwykłych mocy sama, wpływają na to jej uczucia. Stało się to właśnie wtedy, gdy Cure White została porwana przez June i Regine, którzy wmówili Black, że jej przyjaciółka niedługo umrze. Najpewniej podczas walki czuje się, gdy jest obok niej Cure White.

Relacje Edytuj

Nagisa jest popularna wśród dziewcząt Akademii Verone, z powodu jej sportowego ducha i bycia członkiem a później kapitanem szkolnej drużyny lacrosse.

Honoka Yukishiro - Na początku serii dziewczęta nie znały się, wiedziały o sobie głównie tylko tyle, że są razem w klasie. Kiedy obie przemieniły się legendarne wojowniczki Pretty Cure, można by powiedzieć, że zostały zmuszone do poznania się nawzajem. Od kłótni w 8 odcinku, ich przyjaźń zaczęła stawać się coraz silniejsza, aż w końcu na końcu serii stają się najlpeszymi przyjaciółkami, których nic nie rozdzieli. Nagisa nie wybaczyłaby nikomu, kto skrzywdziłby Honokę, jest to często widziane, szczególnie podczas walk.

Shougo Fujimura - Nagisa jest w nim zakochana. W dodatku okazał się on przyjacielem z dzieciństwa Honoki. Za każdym razem, gdy jest blisko niego zaczyna się rumienić i ciężko jest jej wypowiedzieć chociaż jedno słowo.

Rodzina - Ma dobre relacje z rodziną. Obydwoje rodzice są opiekuńczy i troskliwi w stosunku do niej i jej młodszego brata. Nagisa często kłóci się z bratem Ryoutą, i żeby go ukarać używa "Cobra Twist". Mimo tego kocha go i zrobi wszystko by go ochronić.

Hikari Kujo - W Max Heart Nagisa opisuje Hikari jako tajemniczą dziewczynę, kiedy pierwszy raz ją widzi. Obie stały się dobrymi przyjaciółkami, a ich przyjaźń urosła do tego stopnia, że Nagisa odrzuca pomysł chronienia Hikari tylko dlatego, że jest życiem królowej, a stwierdza, że będzie ją chronić, ponieważ jest jej przyjaciółką.

Mepple - Mepple jest wróżką Nagisy, która umożliwia jej transformację w Cure Balck. Często się ze sobą kłócą, lecz mimo to troszczą się o siebie nawzajem.

Ataki Edytuj

Futari wa PrecureEdytuj

Futari wa Precure Max HeartEdytuj

Galeria Edytuj

Oficjalny Profil

Nagisa Misumi

Cure Black

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki