FANDOM

Riko helping Daikichi.png
Szablon:CharInfoPafu (パフ Pafu?) jest jedną z głównych wróżek z serii Go! Princess Pretty Cure. Ona kończy swoje zdania z "~ pafu".

OsobowośćEdytuj

WyglądEdytuj

Pafu jest psem - wróżką z bladoróżową skórą, różowym ogonem i uszami i ma różowe serce twarzy, które podkreślają jej fioletowe oczy. Nosi złoty diadem z amarantowym sercem w środku i ma złotą broszkę na jej piersi. Jako człowiek, wygląda jak młoda dziewczyna w różowej sukni i białym fartuszku. Ona nadal zachowuje swoją fryzurę, tiarę i serca na jej policzkach.

HistoriaEdytuj

Razem ze starszym bratem Aroma, Pafu oddano "Perfumy Księżniczki", aby szukać Princess Pretty Cure, i zapisać ją do domu, Królestwa Nadziei.

Spotkanie Haruno Haruka

Podczas Haruno Haruka i jej nowa współlokatorka Nanase Yui zwiedzają teren szkoły, zatrzymują się i rozmawiają o swoich marzeniach. Haruno Haruka jest trochę zakłopotana jej marzeniem, aby być księżniczką i ucieka do lasu, gdzie Pafu szuka Princess Preure. Pafu potyka się przez jej długie uszy i spada więc Haruka podnosi ją, początkowo jest w szoku, że Pafu może mówić, ale wiąże jej uszy, aby pomóc przedostać z niego. Uważa ją za pudla, Haruka mówi jej to, ale nieco zirytowana Pafu powtarza, że ​​jest wróżką. Podczas tego Aroma pojawia się niosąc skrzynię zawierającą Perfumy Księżniczki i Close atakuje, uszczelnia marzenie Nanase Yui, tworząc w Zetsuborg. Dwie maskotki próbują pokonać do Zetsuborg ale ma źle trafiają, który otwiera klatkę piersiową. Widząc totem Haruki, zdają sobie sprawę, że jest to klucz Ubieranki, które mogą otworzyć Perfumy Księżniczki i Haruka przekształca się i pokonuje Zetsuborg'a.

GaleriaEdytuj

Oficialny Profil

Pafu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki