FANDOM

Riko helping Daikichi.png
Pekorin
Pekorin Happy.png
Kanji ペコリン
Rōmaji Pekorin
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Kolor Włosów Białe
Kolor Oczu Niebieskie
Główny Kolor Biały
Status
Sezon KiraKira☆Precure A La Mode
Debiuty
Anime Debiut KiraKira☆Precure A La Mode Odcinek 1 Dużo Miłości! Cure Whip, Gotowa do usług!
Seiyū
Japoński Mika Kanai
Galeria
Pekorin (ペコリン Pekorin?) jest główną postacią występującą w serii KiraKira☆Precure A La Mode. Jest grubą wróżką, która uwielbia słodycze. Ona jest raczej zepsuta i zawsze wydaje się być głodna. W zależności od jej nastroju jej uszy zmieniają kolor i czuję zapach energii o nazwie "Kirakiraru", który znajduje się w słodyczach. Pekorin od dawna dążyła do spełnienia Legendarnych Cukierniczek Precure, więc często próbuje zmierzyć się z wrogiem. Jest dobra w naśladowaniu kotów i psów, kończy swoje zdanie wyrażeniem "~ peko".

OsobowośćEdytuj

Pekorin jest życzliwa i wesoła. Jest też bardzo wrażliwa, zwłaszcza, gdy myśli o przyjaciołach. O jej obecnych uczuciach świadczą jej uszy - gdy jest wesoła, są różowe, gdy jest jej smutno, świecą na niebiesko itp.

WyglądEdytuj

Pekorin wygląda jak mały jasnoróżowy pies. Ma duże, niebieskie oczy z jasnoniebieskimi i białymi odbłyskami, różowy nosek i czarny pyszczek. Ma duże, białe uszy (które mogą świecić różnymi kolorami) i mały kosmyk włosów przypominający bitą śmietanę, związany sznurem z różowych koralików. Pod szyja ma przewiązaną czerwoną chustkę ze skrzyżowanymi łyżką i widelcem.

MoceEdytuj

Jako wróżka z Truskawkowej Góry, Pekorin potrafi wyczuć energię kirakira~ru ukrytą w słodyczach. Potrafi też latać. Jej uszy zmieniają kolor w zależności od nastroju.

HistoriaEdytuj

PoczątekEdytuj

Pekorin mieszkała na Truskawkowej Górze, gdzie razem ze swoimi przyjaciółmi przygotowywała słodycze. Pewnego dnia ich dom zaatakowali złodzieje kirakira~ru, chcący odebrać wróżką ich własność. Chourou - ich opiekun - próbował bronić towarzyszy, jednak wywołało to eksplozję, a wszystkie wróżki - w tym Pekorin - zostały rozrzucone po całej okolicy.

EtymologiaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jej ulubione danie to pączki. W odcinku 7 Ichika zrobiła specjalne Pekorinowe pączki specjalnie dla niej.

GaleriaEdytuj

Główna Strona: Pekorin/Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki