FANDOM

Szablon:CharInfoPotpourri (ポプリ Popuri?) Jest partnerem maskotką Myoudouin Itsuki w Heartcatch Pretty Cure !. W przeciwieństwie do Chypre i Coffret, Potpourri jest rzeczywiście urodzona w czasie wydarzeń z serii, a tym samym nie był obecny podczas bitwy między Cure Moonlight i Dark Cure. Jako dziecko, Potpourri jest dziecinna i naiwna, ale również ochrania jej przyjaciół. Jednak jej młodość również prowadzi ją wyrażać skrajne upór, jeśli ona nie dostaje jej drogę. Podobnie jak inne wróżki, Potpourri nigdy nie boi się mówić co myśli. Ona kończy swoje zdania z "~ deshu!"

Potpourri posiada zdolność do generowania potężnych żółte tarcze, tak jak jej partner Cure Sunshine. Ona może również utworzyć olbrzymi złoty "kapsułka", zdolny do teleportacji coś tak duży, jak drzewa serc, do innego miejsca. Mimo dość silny, umiejętność ta wymaga pomocy od Cure Sunshine a także bierze dość długi czas, aby zakończyć odlewania. Potpourri, Szyprowy i zestawie może przekształcić się w peleryny lotu, umożliwiając ich partnerzy latać.

OsobowośćEdytuj

WyglądEdytuj

HistoriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Officialny Profil

Preview

Potpourri

Więcej z Fandomu

Losowa wiki