FANDOM

Rainbow storm.png
Rainbow Storm (レインボーストーム Reinboosutoomu?) Treci i najsilniejszy atak w wykonaniu Cure Black i Cure White w Futari wa Precure. Może zostać wykonany tylko przy użyciu Rainbow Bracelet oraz gdy obie Pretty Cure są razem. Do przywołania Bransolet niezbędny jest Pollun, który, będąc w formie Rainbow Commune, wysyła wojowniczkom przedmioty. Aby zainicjować przywołanie Rainbow Bracelet, Pollun musi być w stanie silnych emocji oraz chęci pomocy Pretty Cure. Atak ten może być wykonywany tylko dzięki Prism Stone znajdujących się w Pollunie. Gdy kamienie opuszczają jego ciało, atak ten nie może być już wykonywany.

PrzebiegEdytuj

Gdy Pollun krzyczy, wokół niego pojawia się światło. Karta wlatuje do Rainbow Commune, z którego wypada podwójny strumień energii uderzający w serca na rękawiczkach Precure. Na ich rękach pojawiają się Rainbow Bracelets. Następnie po paru ruchach rękami Precure wypowiadają odpowiednie słowa po czym krzyczą nazwę ataku wyciągając przed siebie dłonie. Jeszcze raz cofają i prostują ręce a z przed nich wystrzeliwuje tęczowy promień.

SłowaEdytuj

Pollun: 光のパワーを受け取れ-ポポ!

Cure White: 希望の力よ!光の意思よ!

Cure Black: 未来へ向かってすき進め!

Obie: プリキュア・レインボーストーム!

Pollun: Hikari no Pawaa wo uketore-popo!

Cure White: Kibou no chikara yo! Hikari no ishi yo!

Cure Black: Mirai e mukatte tsukisusume!

Obie: Purikyua Reinboosutoomu!

Pollun: Przyjmijcie Moc Światła-popo!

Cure White: O mocy nadziei! O wolo światła!

Cure Black: Twarzą ku przyszłości przyj naprzód!

Obie: Precure, Rainbow Storm!

WideoEdytuj

Futari wa Pretty Cure - Rainbow Bracelets & Pretty Cure Rainbow Storm01:51

Futari wa Pretty Cure - Rainbow Bracelets & Pretty Cure Rainbow Storm

Więcej z Fandomu

Losowa wiki