FANDOM

Riko helping Daikichi
Regina
Regina Smile
Kanji レジーナ
Rōmaji Rejīna
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14
Kolor Włosów Żółte
Kolor Oczu Niebieskie (Dobra)
Czerwone (Zła)
Główny Kolor Czarny (main)
Czerwony (sub)
Fioletowy (sub)
Status
Sezon Doki Doki! Precure
Zawód Uczennica (na końcu)
Relacje Samolubny Król (Tata)
Aguri Madoka (Siostra)
Debiuty
Anime Debiut Doki Doki! Precure Odcinek 12 Determinacja Many! Wezmę ucznia!
Seiyū
Japoński Kumiko Watanabe
Galeria
Regina (レジーナ Rejīna?) Jest jedną z głównych postaci w serii Doki Doki! Precure  .Regina jest zepsutą  i próżną dzieczyną oraz jest córką Króla egoizmu i jak sie okazało w odcinku 46 jest siostrą Aguri i ciemną stroną Princess Marie Angie.

OsobowośćEdytuj

Regina jest samolubna, próżna i zepsuta do szpiku kości. Traktuje wszystkich innych jakby byli jej sługami. Zachowuje się jak dziecko mówi do trio tak, jakby były jej starszym rodzeństwem, a przy jej ojcu jako zagrożenie. Jest też zabawna i próbuje przeciągnąć Mane na swoją strone.  Pod koniec odcinka 16, wspomina to, co powiedziała o Manie i prawdziwych przyjaciół, ale ona nie wie, co to są prawdziwi przyjaciele. W odcinku 17, jest sterowana przez królewskiego czerwonego kryształu, w którym to sprawia jej oczy czerwonymi, i to daje jej bardziej ciemne moce. Później, gdy jej oczy zmieniają kolor na niebieski ponownie zaczyna się uczyć, czym jest miłość i staje się bardziej opiekuńcza.

WyglądEdytuj

Regina ma długie żółte włosy, które sięgają aż do pasa, ozdobione czerwoną kokardą na górze. Nosi ciemnoszary strój ozdobiony czerwonymi częściami i czarną kurtką, na jej złym stróju, jej kakorda i szczegóły zmieniają kolor na fioletowy. Oczy Reginy są zwykle niebieskie, ale kiedy jest zła jej oczy stają się czerwone. Jej skóra i włosy, stają się bledsze.

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

AtakiEdytuj

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Oficjalny Profil

Regina

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki