FANDOM

Riko helping Daikichi.png
Reika Aoki

Reikaep5.png

Cure beauty op.jpg

Kanji 青木 れいか
Rōmaji Aoki Reika
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14
Kolor Włosów Ciemny Niebieski (Reika)
Świetlisty Niebieski (Cure Beauty)
Kolor Oczu Ciemny Niebieski (Reika)
Świetlisty Niebieski (Cure Beauty)
Alter Ego Cure Beauty
Ultra Cure Beauty
Główny Kolor Niebieski
Status
Sezon Smile Precure!
Zawód Uczennica
Relacje Aoki Shizuko (Mama)
Junnosuke Aoki (Starszy Brat)
Soutarou Aoki (Dziadek)
Debiuty
Anime Debiut Smile Precure! Odcinek 1 Nadchodzi! Pełna uśmiechu, Cure Happy!!
Seiyū
Japoński Chinami Nishimura
Polski Ewa Serwa
Galeria
Reika Aoki (青木 れいか Aoki Reika?) jest jedną z głównych cure w serii Smile Precure!  .Jest przewodniczącą rady szkolnej. Reika jest elegancką i skromną postacią oraz jest najmądrzejsza ze wszystkich cure. Jej alter ego to Cure Beauty (キュアビューティ Kyua Byuti?). Po przemiany. nie ma moc lodu.

OsobowośćEdytuj

Reika jest spokojną, opanowaną wiceprzewodniczącą rady uczniowkiej. Uprzejma, mało wylewna w uczuciach Reika jest jedyną Precure, która prawnie w ogóle nie była zaskoczona pierwszą przemianą.  Reika jest bardzo spokojna, odpowiedzialna i uprzejma. Wykazuje się też odwagą. Jest bardzo ambitna ale ważniejsza jest dla niej przyjaźń. W odc. 43 mogła wyjechać na rok do Anglii w ramach programu wymiany ale wolała zostać ze swoimi przyjaciółkami.

WyglądEdytuj

Reika ubiera się w jasno niebieską sukienkę z granatowym paskiem. Nosi też niebiesko -fioletową kamizelkę. Chodzi w wysokich, błękitnych butach. Ma ciemno niebieskie włosy do połowy pleców z równo świętą grzywką. Jej oczy są granatowe. Jako Cure Beauty nosi strój jak pozostałe Cures, oprócz kilku drobnych szczegółów i innego koloru. Po przemianie ma krótkie jasno niebieskie włosy z których wystaje kilka długich pasemek . Nosi białą tiarę z niebieskim klejnotem i białymi skrzydłami. Jej oczy są niebieskie . Curie Beaty ma niebieską spódnice i bluzkę z końcami w kształcie płatków kwiatu wiśni. Koszulka ma dwie bańki na ramionach , krótkie rękawki z małymi piórami , a przez jej środek przechodzi biały pasek. Na piersi Beauty jest umieszczony mały klejnot z blado niebieską kokardą. Od koszulki z tyłu wystaje krótki tren w kolorze błękitnym. Jej spódnicą jest niebieska z granatowym paskiem i falbankami . Na nadgarstkach bohaterka ma niebiesko białę bransoletki i biało błękitne buty przewiązane wstążeczkami. Do szkoły ubiera granatowo białą sukienkę z długimi rękawami i białym paskiem . Ubiera też błękitną koszulkę i turkusowy krawat z diamęcikiem. Reika nosi też wysokie skarpetki i brązowe włosy.

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

Cure BeautyEdytuj

Spadający śnieg niech zbierze szlachetne serca! Cure Beauty!
しんしんと降りつもる清き心!キュアビューティ!
Shinshin do furitsumoru kiyoki kokoro! Kyua Byuuti!

Cure Beauty.jpg
Cure Beauty (キュアビューティ Kyua Byuuti?) jest to  alter ego Reiki. Jako Cure Beauty ma moc lodu. W Glitter Force przedstawia się jako: "Rześka i zwinna! Jak zimowy wiatr! Jestem Gwiezdna Bryza!".

AtakiEdytuj

EtymologiaEdytuj

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jedną z niewielu Cures które używają broni do walki, a żadziej ataków magicznych.

GaleriaEdytuj

Oficjalny Profil

Aoki Reika

Cure Beauty

Inne

WideoEdytuj

Plik:Cure Beauty! Smile Precure Transfomation *HD*
Plik:Cure Beauty Polska Transformacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki