FANDOM

Riko helping Daikichi
Rikka Hishikawa

Rikka Smile

Cure diamond

Dokidoki precure-horz

Kanji 菱川 六花
Rōmaji Hishikawa Rikka
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14
Kolor Włosów Granatowe (Rikka)
Niebieskie (Cure Diamond)
Kolor Oczu Ciemny Niebieski(Rikka)
Niebieskie (Cure Diamond)
Alter Ego Cure Diamond
Główny Kolor Niebieski
Status
Sezon Doki Doki! Precure
Zawód Uczennica
Relacje Ryoko Hishikawa (Mama)
Yuuzou Hishikawa (Tata)
Debiuty
Anime Debiut Doki Doki! Precure Odcinek 1 Ziemia Jest w dużych szczypcach! Ostatnia Precure!
Seiyū
Japoński Minako Kotobuki
Galeria
Rikka Hishikawa (菱川 六花 Hishikawa Rikka?)jest jednym z głównych cure w Doki Doki! Precure. Ona jest jedną z przyjaciółek z dzieciństwa Many i jest sekretarzem rady studenckiej w Oogai Pierwszej Gimnazjum. Jej Alter Ego jest Cure Diamond (キュアダイヤモンド Kyua Daiyamondo?)

OsobowośćEdytuj

WyglądEdytuj

Jako Rikka ma granatowy kolor włosów, która jest stylizowana w dół o dwa boczne warkocze łączone się z tyłu i jej oczy są ciemnoniebieskie. Jej strój składa się z dorywczo starego stylu, czyli biała bluzeczka w rąby na nagdarstkach i marszeniu na szyji przywiązana z wstążką granatową. Jasna niebieska sukienka z kaskiem i dowa guziczkami na środku zakończona białą falbanką.Ma krótkie niebieskie do kostek skarpety i brązowe buty. Ona czasami nosi czerwone okulary do czytania. 

Jako Cure Diamond, ma niebieskie włosy i oczy. Jej fryzura może przypominać  do Cure Aqua, z lokami na końcu. Jej wierzchołek jest długi, jak  Cure Moonlight, podczas gdy dolna przypomina styl Cure Moonlight, Heartcatch Precure. Kostium ogólnie przypomina Cure Aqua, natomiast rękawy, spódnica i wewnętrzna podszewka są białe. na kostiumie znajduje niebieska wstążka z krótkimi końcami na jej prawej stronie, a niebieskie serce po lewej stronie na klatce piersiowej. Jej rękawy są asymetryczne, z piór tylko z lewej strony. Ma proste złote bransolety na nadgarstkach i szyi. Nosi krótkie białe buty z ostrymi szpicami. Na jej prawej stronie, wisi jej Lovely Commune.

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

Cure DiamondEdytuj

Światło Mądrości! Cure Diamond!
英知の光!キュアダイヤモンド!
Eichi no Hikari! Kyua Daiyamondo!

CureDiamond
Cure Diamond (キュアダイヤモンド Kyua Daiyamondo?) Pretty Cure rikki jest alter ego. Ona reprezentuje światło mądrości. 

Edytuj

AtakiEdytuj

  • Twinkle Diamond (トゥインクルダイヤモンド Tuinkuru Daiyamondo?) jest pierwszym głównym atakiem Cure Diamond.
  • Diamond Shower (ダイヤモンドシャワー Daiyamondo Shawaa?) jest drugim atakiem Cure Diament.
  • Diamond Swirkle (ダイヤモンドスワークル Daiyamondo Suwākuru?)  jest trzecim i ostatnim atakiem Cure Diamond przeprowadzony z Magical Lovely Pad'a.

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Official Profiles

Hishikawa Rikka

Cure Diamond

Inne

WideoEdytuj

Plik:Doki Doki PreCure! Cure Diamond Transformation HD

Więcej z Fandomu

Losowa wiki