FANDOM

Ruby Passionale
Ruby Passionale (ルビー・パッショナーレ Rubī Passhonāre?) jest drugim grupowym atakiem wykonywanym przez Cure Miracle i Cure Magical z serii Mahou Tsukai Precure!. Pierwszy raz użyto go w odcinku 3 i wymaga the Magic Wands i Linkle Stone Ruby do włożenia w Linkle Sticks i musą być w ich Ruby Style.

Opis Edytuj

Cures przywołują swoje Linkle Stick i wykrzykują ich nazwę. W tym czasie Mofurun wystrzeliwuje z Linkle Ruby promień szkarłatnej energii. Dziewczyny krzyżują swoje różdżki i przyjmują promień, jednak uderzenie jest tak silne, że zostają odepchnięte. Okazuje się, że różdżki zostały naładowane energią, a na ich klindze pojawił się Rubin Linkle. Cures wykrzykują nazwę klejnotu. Po wymówieniu pierwszego zdania łapią się za ręce i kierują broń w stronę wroga. Tymczasem Mofurun odskakuje do tyłu, wystrzeliwując w kierunku dziewczyn koło energii. Te rysują w powietrzu serca, wymawiając formułkę ,,Full Full Linkle!". Ich symbole łączą się, wchłaniając energię Mofurun. Dziewczyny posyłają serce do góry, same zaś lecą za nim. Kiedy są już w powietrzu, kształt zmienia się w logo serii, pentagram z sercami. Dziewczyny lądują na nim, łapią się za ręce i krzyczą nazwę ataku. Niespodziewanie pentagram wybucha, a z kłębów dymu wylatują Cures w promieniu szkarłatnej energii. Przelatują one przez wroga. Cel zostaje zamknięty w środku świecącej kokardy, która rozwiązuje się, ostatecznie pokonując wroga.

Słowa Edytuj

Obie: リンクルステッキ!

Obie: ルビー!

Obie: 紅の情熱よ、私たちの手に!

Obie: フルフルリンクル~!

Obie: プリキュアルビーパッショナーレ!

Obie: Rinkuru Sutekki!  

Obie: Rubī!

Obie: Kurenai no jōnetsu yo! Watashitachi no te ni!  

Obie: Furufuru・Rinkuru~!  

Obie: Purikyua Rubī Passhonāre!

Obie: Linkle Stick! 

Obie: Ruby!  

Obie: Och, Szkarłat pasji, w naszych rękach!

Obie: Shaking Linkle~!  

Obie: Precure Ruby Passionale!

Galeria Edytuj

Wideo Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki