FANDOM

Szablon:CharInfoSharuru (シャルル Sharuru?) królik jest jako wróżka maskotka, jedena z czterech głównych maskotek w Doki Doki! Precure . Ona ma namiętne serce i zawsze ciężko pracuje, podobnie jak jej partner, Cure Heart. Ona kończy swoje zdania z "~ Sharu".

OsobowośćEdytuj

Sharuru ma namiętne serce i zawsze ciężko pracuje. W odcinku 29 to pokazuje Sharuru jest chętna do pomocy Manie się z jej obowiązków w szkole w swojej ludzkiej postaci poprzez zszywanie dokumentów razem, sprawdzanie zapasów i dostaw. W swojej ludzkiej postaci, Sharuru jest bardzo entuzjastyczna, jeśli chodzi o pomoc Manie.Jej entuzjazm czasem powoduje, żeby uzyskać jej zadanie zrobić bardzo szybko, co sprawia, że ​​jej pragnie dostać się do następnego zadania Mana daje ją.

WyglądEdytuj

Sharuru ma różowe futerko w różnych odcieniach, a dwa uszy królika-podobne.Górna połowa jej uszy są jasnoróżowe, a dolna połowa jest różowy, z wydzieleniem przypominający górną połowę serca. Jej oczy są różowe, z rzęs jak oznaczenia, które go do góry i mają 3 charakterystyczne guzki. Jej ogon przypomina królika. Nosi kołnierz z 4 płatek płatki z przodu. Ona również nosi dużą różową wstążkę na głowie, ozdobione znakami serca i srebrne serca medalion. W swojej ludzkiej postaci Sharuru przypomina trochę many, jest nieco krótsza niż Mana z magenta włosy i oczy. Jej duża różowa wstążka na głowie pozostaje jako akcesoria do włosów. Jej włosy są związane w podobnym stylu do fryzury Many, z małym kucykiem na czubku głowy.

HistoriaEdytuj

GaleriaEdytuj

Oficialny Profil