FANDOM

Riko helping Daikichi
Smile Precure!: Każdy jest złączony wewnątrz Księgi zdjęć!
Smile-pretty-cure-movie
Kanji 映画 スマイルプリキュア! 絵本の中はみんなチグハグ!
Rōmaji Eiga Sumairu PuriKyua! Ehon no naka wa minna chiguhagu!
Informacje
Seria Smile Precure!
Premiera Październik 27, 2012
Dyrektor Kuroda Narumi
Scenariusz Satou Chie
Dyrektor Artystyczny Satou Chie
Dyrektor Animacji Komatsu Kozue
Poprzedni Precure All Stars New Stage: Przyszli Przyjaciele
Następny Precure All Stars New Stage 2: Serdeczni Przyjaciele
Piosenka Let's go! Smile Precure! (opening)
Kimi no Iu Mirai (Theme Song)
Mankai*Smile! (ending)
Smile Precure!: Każdy jest złączony wewnątrz Księgi zdjęć! (映画 スマイルプリキュア! 絵本の中はみんなチグハグ! Eiga Sumairu Purikyua! Ehon no naka wa minna chiguhagu!?) jest to 13 film z seri Precure wprodukowany przez Toei Animation która premiera odbedzie się dnia 27 Października 2012r, 

HistoriaEdytuj

CharakterEdytuj

PrecureEdytuj

  • Miyuki Hoshizora (星空 みゆき Hoshizora Miyuki?) / Cure Happy (キュアハッピー Kyua Happī?) 14-letnia dziewczyna, interesująca się książkami i bajkami, przeniosła się do Średniej Szkoły Nanairogaoka. Jak wcześniejsze liderki, Miyuki jest miła i optymistyczna, ale czasami bywa niezdarna. Jej hasłem jest "Być ultra szczęśliwym!". Po transformacji staje się Cure Happy i używa mocy światła.
  • Akane Hino (日野 あかね Hino Akane?) / Cure Sunny (キュアサニー Kyua Sani?) Akane pochodzi z Osaki, należy do szkolnego klubu siatkówki, jej rodzice prowadzą sklep z okonomiyaki. Akane wydaje się być bardzo żartobliwa, ale potrafi być bardzo zawzięta i uparcie dąrzyć do celu. Po transformacji staje się Cure Sunny i używa mocy ognia.
  • Yayoi Kise (黄瀬 やよい Kise Yayoi?) / Cure Peace (キュアピース Kyua Pisu?) Yayoi jest bardzo nieśmiała. Jest utalentowana rysowniczo, jej marzeniem jest zostać sławnym mangaką. Na ogól, Kise jest płaczliwa i słaba, jednak jest lojalna swym przyjaciołom aż do końca. Po transformacji staje się Cure Peace i używa mocy pioruna/błyskawic.
  • Nao Midorikawa (緑川なお Midorikawa Nao?) / Cure March (キュアマーチ Kyua Machi?) Dziewczyna-chłopczyca, posiada dużą rodzinę, jest członkinią szkolnego klubu piłki nożnej. Nao jest bardzo odpowiedzialna, jeśli chodzi o opiekę nad swoim licznym rodzeństwem, jest bardzo opiekuńcza. Po transformacji staje się Cure March i używa mocy wiatru.
  • Reika Aoki (青木 れいか Aoki Reika?) / Cure Beauty (キュアビューティ Kyua Byuti?) Jest wice-prezydentem Samorządu Uczniowskiego, oraz członkinią klubu artystycznego, gdzie pisze poezje. Reika jest elegancką, miłą i mądrą dziewczyną, jednak kiedy walczy, potrafi uparcie dążyć do zwycięstwa. Po transformacji staje się Cure Beauty i używa mocy wody i lodu.

MaskotkiEdytuj

  • Candy (キャンディ Kyandi?)  Candy jest wróżką zespołu. Została zesłana na ziemię, aby odnaleźć Cure Decor , które mają ocalić krainę Märchenland.

Filmowe PostacieEdytuj

GaleriaEdytuj

Official Art

Profile

Screenshots

WideoEdytuj

Plik:Smile Pretty Cure! The Movie Opening
Plik:Smile Pretty Cure! The Movie Ending

Więcej z Fandomu

Losowa wiki