FANDOM

Making The Crown (1)

Trinity Lumiere (トリニティリュミエール Toriniti Ryumiēru?) jest pierwszym grupowym atakiem Precure w serii Go! Princess Precure . Po raz pierwszy został użyty w 11 odcinku i do jego wykonania potrzebna jest Crystal Princess Rod i klucze Rose,Ice i Luna i Cure muszą być w swoich formach Elegant Mode .

Opis Edytuj

Zaklęcia Edytuj

Japoński Edytuj

Cure Flora, Mermaid i Twinkle: エクスチェンジ!モード・エレガント!  Cure Flora: ローズ!  Cure Mermaid: アイス!  Cure Twinkle: ルナ!  Cure Flora, Mermaid i Twinkle: 輝け!3つの力!  Cure Flora, Mermaid i Twinkle: プリキュア! トリニティ! リュミエール!  Cure Flora, Mermaid lub Twinkle: ごきげんよう!

Romanizacja Edytuj

Cure Flora, Mermaid i Twinkle: Ekusuchenji! Mōdo Ereganto!  Cure Flora: Rōzu!  Cure Mermaid: Aisu!  Cure Twinkle: Runa!  Cure Flora, Mermaid i Twinkle: Kagayake! Mittsu no chikara!  Cure Flora, Mermaid i Twinkle: Purikyua! Toriniti! Ryumiēru!  Cure Flora, Mermaid lub Twinkle: Gokigen'yō!

Tłumaczenie Edytuj

Cure Flora, Mermaid i Twinkle: Exchange, Mode Elegant!  Cure Flora: Rose!  Cure Mermaid: Ice!  Cure Twinkle: Luna!  Cure Flora, Mermaid i Twinkle: Błysk! Moc trzech! Cure Flora, Mermaid i Twinkle: Precure! Trinity! Lumiere!  Cure Flora, Mermaid lub Twinkle: Miłego dnia!

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

{{{1}}}

Wideo Edytuj

Princess Precure Trinity Lumiere01:47

Princess Precure Trinity Lumiere

Więcej z Fandomu

Losowa wiki