FANDOM

YesPrettyCureGoLogo1
Yes! Precure 5 GoGo!
355903
Kanji Yes!プリキュア5GoGo!
Rōmaji Iesu! Purikyua Faibu Googoo!
Informacje
Dyrektor Toshiaki Komura
Studio Toei Animation
Sieć TV Asahi
Rozpoczęcie 03.02.2008 - 25.01.2009
Odcinki 49 (Lista odcinków)
film Precure All Stars: GoGo Marzenie na Żywo
Yes! Precure 5 GoGo!: Okashi no Kuni no Happy Birthday!
Poprzedni Yes! Precure 5
Następny Fresh Precure!
Opening Precure 5, Full Throttle GO GO!
Ending Te to Te Tsunai de Heart mo Link!
Ganbalance de Dance ~Kibou no Relay~
Yes! Precure 5 GoGo! (Yes!プリキュア5GoGo! Iesu! Purikyua Faibu Googoo!?) w polskiej wersji "Tak! Precure 5 GoGo!" to piąty sezon w serii Precure i sequel reżyserii Toshiaki Komura. Jest to opowieść o grupie pięciu dziewczyn, które mają zdolność do przekształcania się w Precure . Podczas gdy w Yes! Precure 5 zostały one podane ich umiejętności, w celu zebrania pięć dziesieciu pięć Pinkies i uratować Palmier Kingdom , w GoGo dziewczyny przyznają nowe uprawnienia w celu ratowania czterech królów różnych królestw okolic Królestwa Palmier i ochrony flory i Cure Rose Garden od zła organizacja Wiecznego. Uprawnienia pięciu dziewcząt są na bazie naturalnych elementów, ludzkich cech i emocji (np.: nadzieja, inteligencja, itp.), które uosabiają osobowości każdej cures, motyle i róże, szczególnie koncentrując się na rzadkość i tajemniczości niebieskiej róży.

Opis FabułyEdytuj

Minęło trochę czasu od koszmarów które zostało pokonane przez Precure, Coco, Natts i Milk. Musieli opuścić Ziemie by odbudować Królestwo Palm. W tym czasie zła grupa o nazwie Wiecznicy kradną cenne przedmioty z różnych wymiarów. Mają teraz odnaleść tajemniczy przedmiot o nazwie Rose Pact  należące do ambigous Cure Rose Garden. Strażnikiem tego królestwa jest, Flora  zwróciła się o pomoc do Precure. By chroniły Cure Rose Garden, odnaleźli i ożywili Cztery królestwa , aby móc przejść do Cure Rose Garden. Między czasie spotkają Syrop i mailboy który ma umiejętności, aby przejść w dowolne miejsce wraz z Milky Rose, wojowniczką, która czerpie energię z rzadkiej niebieskiej róży. Precure rozpoczynają misje.

CharakteryEdytuj

PrecureEdytuj

  • Nozomi Yumehara (夢原のぞみ Yumehara Nozomi?) / Cure Dream (キュアドリーム Kyua Doriimu?) Nozomi jest liderem Pretty Cure w wyniku bycia pierwszym przekształca się i dlatego jej osobowość rodzaju i nadziei bezgranicznej. Ona jest zakochana w Coco i jest zadowolona, że pracuje z nim ponownie po ich rozdzieleniu na koniec poprzedniego sezonu. Mimo, że nie jest bardzo mądra i nieustannie popada w kłopoty z jej głupkowaty postawy, oraz jest bardzo silna. Nozomi ma moc serca
  • Rin Natsuki (夏木りん Natsuki Rin?) / Cure Rouge (キュアルージュト Kyua Ruuju?) Rin jest Nozomi najlepszą przyjaciółką od dzieciństwa. uwielbia sport jest odpowiedzialna jako starsza siostra jej młodszych sióstr bliźniaczek. Rin ma moc Ognia
  • Urara Kasugano (春日野うらら Kasugano Urara?) / Cure Lemonade (キュアレモネード Kyua Remoneedo?) Urara jest najmłodsza z pozostałych cure.Ona bardzo chce być aktorką jak jest ukochana mama Zanim została Pretty Cure, nie miała żadnych znajomych aż poznaje Nozomi. Urara ma moc światła. 
  • Komachi Akimoto (秋元 こまち Akimoto Komachi?) / Cure Mint (キュアミント Kyua Minto?) jest doskonałą pisarką jej marzeniem jest wydać powieść kryminalną.Ona mądra jest przyjaciółką Karen. Komachi ma moc tarczy.
  • Karen Minazuki (水無月かれん Minazuki Karen?) / Cure Aqua (キュアアクア Kyua Akua?) Karen jest najstarszym członkiem zespołu i pochodzi z rodziny bardzo zamożnej. Jest przewodniczącą Rady studenckich w L'Ecole des Lumieres Cinq. Pomimo ma silną osobowość zewnątrzną, Karen jest samotna w domu, a ze względu na jej trudnej relacji z rodzicami, ma problemy właściwie pokazano jej prawdziwe uczucia. Komachi jest jej najlepszą przyjaciółką i koleżanka ze studiów członka Rady. Karen ma moc wody. 
  • Kurumi Mimino (美々野くるみ Mimino Kurumi?) / Milky Rose (ミルキィローズ Milkii Roozu?) Kurumi najpierw widać, kiedy pokazuje się Precure , ale nie prezentuje się poprawnie, co dziewczyny zastanawiają się, po której stronie, ona jest. Ją później przeniesiono do L'Ecole de Cinq Lumieres, gdzie pokazuje jej wyrafinowany, ale czasem dziwaczną, osobowość. Wkrótce, ona okazuje się być Milk (ミルク Miruku?), która zdobyła uprawnienia do przekształcenia się w człowieka. Kiedy ona jest człowiekiem, woli być nazywana Kurumi, a nie milk w przeciwieństwie do Coco i Natts. Symbolem Milky Rose jest niebieska róża.

Palmier i Cztery KrólestwaEdytuj

  • Coco (ココ Koko?) Coco jest jednym ze stworzeń z Królestwa Palmier. Jest żółtą wiewiórką, poszukuje Dream Collet, aby móc odnowić swoje królestwo. Może także przekształcić się w człowieka, a później staje się nauczycielem w szkole Nozomi, aby nad nią czuwać. Coco ma silne uczucia względem Nozomi, ale waha się działać ze względu na świadomość, że będą musieli się rozstać tak szybko, jak jego królestwo zostanie odrestaurowane. Trafnie jego ludzkie nazwisko "Kokoda" brzmi jak sposób, w którym można by powiedzieć "jestem Coco" w języku japońskim. W połowie serii, okazuje się, że on i Nuts są faktycznie książętami z odrębnych części w Królestwie Palmier.
  • Natts (ナッツ Nattsu?) Nuts także pochodzi z Królestwa Palmier. Jest brązową wiewiórką i tak jak Coco może przekształcić się w człowieka, prowadzi sklep z biżuterią o nazwie Natts House. Na początku serii jest zamknięty w Dream Collet, ale został z niego uwolniony po tym jak wszystkie 5 Pretty Cure otrzymały swoje moce. Coco opisuje go jako dobrego przyjaciela, porównuje ich przyjaźń z przyjaźnią Nozomi i Rin. W odcinku 7 Nuts jest uwolniony z Dream Collet. Z powodu wydarzeń z jego przeszłości ma trudności w zaufaniu komukolwiek i nie ufa Coco na początku. W swojej ludzkiej postaci jest tak przystojny, że powoduje inne ładne dziewczyny się rumienią.
  • Papaya (パパイア Papaia?)
  • Król Donuts (ドーナツ国王 Doonatsu-kokuou?) Król wróżek, pochodzi z Królestwa Donuts.
  • Królowa Bavarois (パパロア女王 Babaroa-joou?) Królowa wróżek, pochodzi z Królestwa Bavarois.
  • Księżniczka Crepe (クレープ王女 Kureepu-oujo?) Księżniczka wróżek, pochodzi z Kólestwa Crêpe.
  • Król Montblanc (モンブラン国王 Monburan-kokuou?) Król wróżek, pochodzi z Królestwa Mont Blanc.

Cure Rose Garden Edytuj

  • Flora (フローラ Furoora?) Tajemnicza kobieta, która stoi na straży ogrodu Cure Rose Garden. Ma długie różowe włosy ztiarą zdobiącą jej głowę. Boss – władca Eternal jest nią zainteresowany. W ostatnim odcinku powiedziała Syrupowi, że chciała, aby zaprzyjaźnił się z Precure i dlatego poprosiła go, aby dostarczył list dla Nozomi.
  • Syrup (シロップ Shiroppu?) Po raz pierwszy pojawia się w 1 odc. serii GoGo!. Jest pomarańczowym ptakiem, może przekształcić się w człowieka, a także przyjąć postać podobną do samolotu w razie potrzeby. Dostarcza różne przesyłki. Syrup wcześniej pracował dla Eternal, gdyż chciał odnaleźć coś w Cure Rose Garden i musiał się tam dostać, jednak odszedł z Eternal z nieznanych powodów. Kiedy Syrup był młodszy, pracował w Cure Rose Garden. W Eternal został poproszony o dostarczenie listu od Bossa dla Flory. Syrup ma amnezję i zapomniał, kim był. Chciał znaleźć Cure Rose Garden, aby móc odzyskać swoje wspomnienia. Syrop ma również więź z Urarą, podobną do tych między Nozomi i Coco oraz Komachi i Nuts.
  • Mailpo (メルポ Merupo?) Chodząca różowa skrzynka na listy, która pracuje z Syrupem. Pomaga mu w wysyłaniu i odbieraniu listów. W ostatnim odcinku wspomniane jest, że Mailpo jest czerwoną różą, którą Syrup posadził w Cure Rose Garden. Przybiera postać skrzynki na listy, aby móc być z Syrupem przez cały czas.

OdwieczniEdytuj

  • Hoshina (ホシイナー Hohiinaa?) narzędzie wiecznego, które można wstawić do każdego martwego przedmiotu, powodując ożywają i spowodować zniszczenia. Czarne charaktery często wykorzystują go jako ataku i obrony.
  • Scorp (スコルプ Sukorupu?) Scorp jest pierwszym Wieczny członkiem wykazanie, jego oryginalna forma przypominający skorpiona. On wydaje się dużo wiedzieć o syrop i jego okoliczności.
  • Bunbee (ブンビー Bunbii?) Koszmar z poprzedniego sezonu, Bunbee jest teraz niski rangą członek wieczne, często działając jako komiczny.
  • Nebatakos (ネバタコス Nebatakosu?) Nebatakos jest trzecim przy członkiem Wieczny wykazanie, jego prawdziwa forma przypominający ośmiornicę. On nie lubi zasady bardzo dużo, a więc jest często postrzegana kłótni z Anacondy o swoich raportach.
  • Isohgin (イソーギン Isoogin?) Isohgin jest jednym z duecie od wiecznej, że mówi się, że najlepsi myśliwi. Jest wysoki i przeważnie tylko powtarza to co Yadohkan mówi. Razem, dwa z nich przekształcić w morski anemon na kraba z Isohgin jest morski anemon na szczycie. 
  • Yadokhan (ヤドカーン Yadokaan Yadokhan?) jest partnerem Isohgin i mały, gruby z dwóch. On przede wszystkim nie mówi, choć jest on również bardzo krótki słów. Razem, dwa z nich przekształcić w morski anemon na kraba z Yadokhan jako kraba na dnie. 
  • Shibiretta (シビレッタ Shibiretta Shibiretta?) jest staruszka z grzyba na głowie. Ona manipuluje bajki walczyć Pretty Cure, zatrzymując ich w bajkowych światów opowieść z Hoshinas. 
  • Mucardia (ムカーディア Mukaadeia Mucardia?) jest najnowszym członkiem Wieczny i jest bardzo przystojnym facetem, cecha używa zbliżyć Pretty Cure, szczególnie Rin. Jego prawdziwa postać jest karaluch humanoid. 
  • Anacondy (アナコンディ Anakondei Anacondy?) jest kobieta w średnim wieku z fioletowymi włosami przypominającego Meduzy, i działa jako administrator między Wiecznym. Ona jest zazwyczaj jeden na zamówienie innych członków okolicy, dbać o rzadkich przedmiotów, jakie one przynoszą, i twierdzą, papiery raportu z jej członków. Ona jest bardzo surowy dla wszystkich i woli do przestrzegania zasad i przepisów idealnie. 
  • Boss (馆长 Kanchou?) lider Wieczny, chcąc zyskać życie wieczne poprzez znalezienie kluczy do Cure Rose Garden. On jest zazwyczaj postrzegane z dużą, maski opracowania on i siedząc na krześle unosić.

PrzedmiotyEdytuj

​LokalizacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

TowarEdytuj

Prosze kierować sie na strone: Yes! Precure 5 GoGo! Towar

​GaleriaEdytuj

Officialny Art/Profil

Officialna Tapeta Na Pulpit

WideoEdytuj

Yes! Precure 5 GoGo! Opening Non-telop Movie01:26

Yes! Precure 5 GoGo! Opening Non-telop Movie

Yes! Precure 5 GoGo! 1st Ending Non-telop Movie01:31

Yes! Precure 5 GoGo! 1st Ending Non-telop Movie

Yes! Precure 5 GoGo! 2nd Ending Non-telop Movie01:31

Yes! Precure 5 GoGo! 2nd Ending Non-telop Movie