FANDOM

Riko helping Daikichi
Yuko Omori

Omoriyuko

Cure honey op

Kanji 大森 ゆうこ
Rōmaji Ōmori Yūko
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14
Kolor Włosów Miedziane (yuko)
Blond (Cure Honey)
Kolor Oczu Miedziane (yuko)
Złote (Cure Honey)
Alter Ego Cure Honey
(Popcorn Cheer)
(Coconuts Samba)
Główny Kolor Zółty
Status
Sezon HappinessCharge Precure!
Zawód Uczennica
Relacje Yoko Omori (Mama)
Takeo Omori (Tata)
Ai Omori (Starsza Siostra)
Ine Omori (Babcia)
Yonezo Omori (Dziadek)
Debiuty
Anime Debiut HappinessCharge Precure! Odcinek 1 Kocham Miłość! Pojawia się Cure Lovely!
Seiyū
Japoński Rina Kitagawa
Galeria
Yuko Omori (大森 ゆうこ Ōmori Yūko?) jest jedną z głównych Precure w HappinessCharge Precure!. Jej domem jest jadłodajnia (bento-ya), więc kocha jeść i lubi gotować. Jej alter ego to Cure Honey (キュアハニー Kyua Hani?).

Ona ma również dwie dodatkowe formy zmiany Popcorn Cheer (ポップコーンチアー Poppukōn Chiā?) oraz Coconuts Samba (ココナッツ サンバ Kokonattsu Sanba?).

OsobowośćEdytuj

Yuko jest wesołą, mądrą oraz bardzo uroczą osobą. To bardzo śmiała i optymistycznie nastawiona dziewczyna, która lubi pomagać. Gdy ktoś jest smutny, częstuje tą osobę swoimi specjalnymi cukierkami. Wciąż myśli o jedzeniu.

WyglądEdytuj

Yuko ma krótkie, brązowe włosy oraz ciemne, brązowe oczy. Jej codzienny ubiór składa się z jasnożółtej koszulki, żółtych ogrodniczek z kieszeniami w kształcie serc oraz żółtych butów.

Cure Honey, włosy Yuko zmieniają kolor na jasny blond, stają się kręcone i spięte w kucyk z kokardą. Na uszach wiszą zielone kolczyki w kształcie czterolistnej koniczyny. Nosi granatową kamizelkę z żółtą kokardą a na ramionach ma żółte bufki. Na rękach nosi żółte rękawiczki po łokcie. Z tyłu pleców znajduje się kokarda mogąca zamienić się w skrzydła. Ma spódnicę w żółtym kolorze sięgającą powyżej kolan. Na nogach nosi białe buty z żółtymi cholewami i pomarańczowymi kokardkami. Na prawym biodrze wisi jej PreChanMirror.

Popcorn Cheer W tej formie, jej włosy robią się w dwa kręcone kuce stylu z czerwonym i niebieskim pomponem jak ozdoby. Nosi top kolor kremowy z czerwonymi i żółtymi pasami i niebieskim i czerwonym sercem na wierzchu z bufiastymi jasnoniebieskimi rękawami i ciemnoniebieskie podszewki. Ona również ma czerwoną wstążkę wokół talii. Jej spódnica jest niebieska z czerwonymi zakładkami. Ona ma kremowe rękawiczki i nogi ocieplacze i jasnoniebieskie buty i granatowymi kolczyki w kształcie serca.

Coconuts Samba W tej formie, jej włosy pozostają takie same, jak jej postać Cure Honey, ale wyglądają na dłuższe i krecone. Ma pomarańczową opaskę z czerwonym i pomarańczowym jak koroną z piór na wierzchu. Jej sukienka jest białawya z czerwonym, pomarańczowym, żółtym i zielonym wzorem na górze i na końcu biało pomarańczowymi skrzydłami jak rękawy. Ona ma czerwone, pomarańczowe i żółte falbany wokół spódnicy z zieloną podszewką w górnej i pomarańczowym klejnot w centrum. Na odwrocie jest pomarańczowy gigant jak łuk pióro. Ona również nosi pomarańczowe i żółte buty do kolan i zielone, pomarańczowe i kremowe dekoracje,oraz pomarańczowy naszyjnik i kolczyki w kształcie Orb.

HistoriaEdytuj

Ratuje Cure Lovely i PrincessEdytuj

Cure Honey pojawia się w serii po raz pierwszy, gdy ratuje Lovely i Princess przed Oresky i jego Saiark. Śpiewa wówczas piosenkę, która hipnotyzuje wszystkich w pobliżu. Pozwala to Megumi i Hime na pokonanie potwora. Gdy niebezpieczeństwo mija, tajemnicza wojowniczka przedstawia się bohaterkom jako Cure Honey i odlatuje. 

W następnym odcinku pojawia się ponownie, znowu ratując bohaterki. Pokonuje samolubną piosenkę Hosshiwy swoją własną i ratuje Lovely i Princess co umozliwia im pokonanie Saiark. Na końcu odcinka Yuko wyjawia Megumi i Hime, że to ona jest Cure Honey.

RelacjeEdytuj

Cure HoneyEdytuj

Światło życia kwitnące na Ziemi, Cure Honey!
大地に実る命の光!キュアハニー!
Daichi ni Minoru Inochi no hikari, Kyua Hani!

Curehoney
Cure Honey (キュアハニー Kyua Hani?) to forma Precure, w którą zmienia się Yuko. Jej symbolem jest czterolistna koniczyna. Jej moce są związane z muzyką i światłem.

Popcorn CheerEdytuj

Popcorn Cheer (ポップコーンチア Poppukōn Chia?) Zmiana Formy, w którą może zmienić się Cure Honey. W tej przemianie jest ubrana w strój cheerliderki w kolorach białym, niebieskim, czerwonym i żółtym. Może wtedy wykonać atak Ribbon Heart Explosion za pomocą Honey Baton w Ribbon Mode.

Coconuts SambaEdytuj

Coconuts Samba (ココナッツ サンバ Kokonattsu Sanba?) Druga Zmiana Formy w posiadaniu Cure Honey. Jej strój zmienia się wówczas na pomarańczowo-biały kostium tancerki samba. W tej formie może wykonać atak Maracas Rhythm Spark z pomocą Honey Baton w Maracas Mode.

AtakiEdytuj

  • Honey Ribbon Spiral (ハニーリボンスパイラル Hanī Ribon Supairaru?)
  • Honey Throw (ハニースロー Hanī Surō?)
  • Honey Healing Rhythm (ハニーヒーリングリズム Hanī Hīringu Rizumu?)
  • Honey Teleport (ハニーテレポート Hanī Terepōto?)
  • Honey Crystal Song (ハニークリスタルソング Hanī Kurisutaru Songu?)
  • Honey Super Sonic Spark (ハニースーパーソニックスパークル Hanī Sūpā Sonikku Supāku?)
  • Honey Happiness Love Shower (ハニーハピネスラブシャワー Hanī Hapinesu Rabu Shawā?)
  • Honey Stamp (ハニースタンプ Hanī Sutanpu?)
  • Honey Ribbon Heart Wall (ハニーリボンハートウォール Hanī Ribon Hāto Wōru?)

  • Maracas Rhythm Spark (マラカスリズムスパーク Marakasu Rizumu Supāku?)
  • Honey Burning Dancing (ハニーバーニングダンス Hanī Bāningu Dansu?)

  • Honey Temptation (ハニーテンプテーション Hanī Tenputēshon?)
  • Honey Barrier A La mode (ハニーバリアア·ラ·モード Hanī Baria A Ra Mōdo?)
  • Honey Flag (ハニー旗 Hanī hata?)

PiosenkiEdytuj

Yuko aktor podkładający głos, Kitagawa Rina, brała udział w kilku piosenkach do charakteru jej głosu. Wielu z nich to duety z Nakajima Megumi, która użyczyła głosu Aino Megumi, Megumi Han, która użyczyła głosu Shirayuki Hime i Tomatsu Haruka, która użyczyła głosu Hikawa Iona.

Wykonywane Grupowo:

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Oficialny Profil

Omori Yuko

Cure Honey

Popcorn Cheer

Coconut Samba

Innocent Form

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki