FANDOM

Riko helping Daikichi.png
Yuri Tsukikage

Yuri.jpg

Cure moonlight2.jpg

Tsukikage.yuri.png

Kanji 月影ゆり
Rōmaji Tsukikage Yuri
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 17
Kolor Włosów Granatowe (Yuri)
Lawendowe (Cure Moonlight)
Kolor Oczu Granatowe (Yuri)
Lawendowe (Cure Moonlight)
Alter Ego Cure Moonlight
(Super Cure Moonlight)
Główny Kolor Fioletowy (main)
Srebny (sub)
Status
Sezon Heartcatch Precure!
Zawód Uczennica
Relacje Haruna Tsukikage (Mama)
Professor/Sabaku Tsukikage (Tata)
Dark Cure (Biologiczna Młodsza Siostra)
Debiuty
Anime Debiut Heartcatch Precure! Odcinek 1 Mam zamiar się zmienić! Patrzcie jak się zmieniam!! (Cure Moonlight)
Heartcatch Precure! Odcinek 8 Westchnienie charyzmatycznej modelki! Ale dlaczego? (Yuri)
Seiyū
Japoński Aya Hisakawa
Galeria
Yuri Tsukikage (月影ゆり Tsukikage Yuri?) jest jedną z głównych Pretty Cure w seri Heartcatch Precure! . Jej alter ego to Cure Moonlight (キュアムーンライト Kyua Muunraito?). Jest tajemniczą bohaterką, która początkowo pojawia się w snach Tsubomi i Eriki. Później wyjawia swą tożsamość jako upadła Cure Moonlight lecz odnosi się chłodno w stosunku do pozostałych bohaterek. Po przegranej walce z Dark Precure straciła zdolność przemiany jej Kwiat Serca zupełnie zwiędł zaś jej wróżka-partner Cologne zgniął. Uczęszcza do szkoły wraz z Momoką Kurumi, która jest jej przyjaciółką. Jej hasłem jest: Będę wciąż walczyć, dla wszystkich serc! (全ての心が満ちるまで、私は戦い続ける! Subete no kokoro ga michi rumade, watashi wa tatakai tsuzukeru!?).

OsobowośćEdytuj

Yuri jest przedstawiona jako poważna i spokojna osoba. Na początku swojej walki jako Precure nie chce szukać przyjaciół do pomocy. Uważa, że sama świetnie sobie poradzi i jest optymistycznie do tego nastawiona. Po pamiętnej walce z Dark Precure staje się poważniejsza, traci radość życia. Wciąż przeżywa traumę i boi się walczyć, jednak jest gotowa obronić Blossom i Marine przed Dark Precure. Później odzyskuje szczęście i zaprzyjaźnia się z pozostałymi bohaterkami.

WyglądEdytuj

HistoriaEdytuj

Dzieciństwo i porażkaEdytuj

Dzieciństwo Yuri przebiegało bardzo szczęśliwie i bezproblemowo do momentu tajemniczego zniknięcia jej ojca. Profesor Tsukikage zaginął podczas poszukiwań Drzewa Serc we Francji. W trakcie poszukiwań ojca przez Yuri, dziewczyna spotkała wróżkę Cologne. Stała się Pretty Cure i od tamtego czasu miała za zadanie ochraniać Drzewo Serc przed Wysłannikami Pustyni, szczególnie Dark Precure i Profesorem Sabaku. Walczyła jednak samotnie. Pomimo próśb i nalegań Cologne, Yuri była wciąż była przekonana, że sama świetnie sobie poradzi sama. Wszystko się zmieniło od momentu nagłego ataku Dark Precure na Drzewo Serc w momencie, gdy Yuri udała się do Pałacu Precure aby zdobyć Heartcatch Mirage. Tam zostaje przez nią pokonana i traci możliwość przemiany. Jej Nasiono Precure zostaje przełamane na dwie części, z której jedna zostaje zabrana przez Dark Precure, Cologne zaś ginie w jej obronie.

Cure MoonlightEdytuj

Kwiat połyskujący w świetle księżyca, Cure Moonlight!
月光に冴える一輪の花,キュアムーンライト!
Gekkou ni saeru ichirin no hana, Kyua Muunraito!

Cure Moonlight 1.jpg
Cure Moonlight (キュアムーンライト Kyua Muunraito?)  to alter ego Yuri. W przeszłości walczyła samotnie w obronie Drzewa Serc. Po przegranej walce straciła możłiwość przemiany lecz później ją odzyskała. Yuri przemienia się ze słowami "Pretty Cure Open My Heart!". Jej przedmiotem przemiany przed przegraną walką z Dark Precure były Perfumy Serca. Później zostały one oddane Tsubomi a Yuri może zmieniać się za pomocą Heart Pot . Jej bronią jest Moon Tact, dzięki któremu może wykonywać ataki Silver Forte Wave oraz Floral Power Fortissimo (osobno lub z inną Cure). Cure Moonlight może atakować również poprzez poboczne ataki (nazwane lub o nieokreślonej nazwie), głównie w postaci fioletowej energii. Później, dzięki Heartcatch Mirage może stawać się Super Cure Moonlight i wykonywać grupowy atak Heartcatch Orchestra. Cure Moonlight także może przywoływać świetlistą pelerynę umożliwiającą lot, także w kosmosie. Z powodu śmierci swojej wróżki przywołuje ją sama z siebie poprzez dotknięcie swojego symbolu Pretty Cure na piersi. Nie wiadomo czy może ją tworzyć bez przemiany. Nawet bez transformacji posiada pewne umiejętności walki, zaś jej odłamany kawałek Nasiona Precure wciąż jest zdolny do wytwarzania magicznych barier, dzięki czemu Yuri niejednokrotnie uratowała Cure Blossom i Cure Marine.

Super Cure MoonlightEdytuj

Kwiaty świecące na całym świecie, Heartcatch Precure, Super Silhouette!!
世界に輝く一面の花、ハートキャッチプリキュア・スーパーシルエット!
Sekai ni kagayaku ichimen no hana, Hātokyachi Purikyua Supa Shiruetto!

Super Cure Moonlight (スーパーキュアムーンライト Suupaa Kyua Muunraito?)  jest silniejszą przemianą, którą Yuri otrzymuje po zaliczeniu testu w Pałacu Pretty Cure. Cure Moonlight wraz z Blossom, Marine i Sunshine mogą zmienić się w tą formę dzięki Heartcatch Mirage i Super Pretty Cure Seed .W tej przemianie Pretty Cure mogą używać grupowego ataku, Heartcatch Orchestra . Dodatkowo, przemiana umożliwia szybki lot, także w kosmosie, bez udziału wróżek. Wówczas z pleców bohaterek wylatują wiązki światła.

AtakiEdytuj

  • Moonlight Reflection
  • Moonlight Silver Impact

GaleriaEdytuj

Oficialy Profil

Tsukikage Yuri

Cure Moonlight

Inne

WideoEdytuj

Plik:Cure Moonlight Transformation *HD* (1080p)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki